Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-24, 17:25
  #517
Avstängd
Skall bli skitkul att läsa alla ansökningar senare. Om regeringen varit klyftiga så hade de satt en gräns att "alla som har tillgångar över 3 miljoner får inte söka" så hade ingen sökt och VI hade kunnat bygga solcellsparker istället eller köpt Tesla aktier, hyllat vården tex eller utökat testningen men narcissiter KRÄVER uppmärksamhet och Bonniers bygger en scen för dem att stå på. Gardell är god för 150 miljoner minst. Fy fan vad den människan lider. Han lider så jävligt i Sverige att han lovade att flytta till Kanada för några år sedan.
Citera
2020-08-24, 21:29
  #518
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burksatan
I ett inlägg på Expressen kräver nu JG ett datum för då han kan börja trippa omkring på scenen igen.
https://www.expressen.se/kultur/jona...a-oppnas-igen/

Är han släkt med Kerstin Hessius ???

Att han, nu idag, vill ha ett politiskt bestämt slutdatum för pandemin bevisar med all tydlighet att han inte fattat ett dugg.

Det är ett helt nytt virus, som världens främsta experter inte vet hur det kommer att utvecklas. MEN, givetvis vet nationaläcklet Gardell bättre än all världens experter! Han har ju uppträtt på teatern gudbevars!
Citera
2020-08-24, 21:34
  #519
Avstängd
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Att han, nu idag, vill ha ett politiskt bestämt slutdatum för pandemin bevisar med all tydlighet att han inte fattat ett dugg.

Det är ett helt nytt virus, som världens främsta experter inte vet hur det kommer att utvecklas. MEN, givetvis vet nationaläcklet Gardell bättre än all världens experter! Han har ju uppträtt på teatern gudbevars!

Vi lever i Sverige tyvärr och här har kulturmänniskor blivit vana med att verkligheten får anpassa sig efter dem och då får de lite svårt att förstå det här med att ett virus skiter i vad kultursprättar tycker.
Citera
2020-08-25, 09:48
  #520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Hela Gardells karriär bygger på narcissism. Han skapar hotbilder ur tomma intet och kräver empati. Hans verklighet skall bli DIN. Du skall ge din empati, energi och dina pengar till honom och hans sekt. Det handlar bara om det. Ingenting annat. Narcissistic abuse kallas det för inom psykiatrin.

Så är det. Men svårt att säga om hans sjukliga behov av att dyrkas inför publik står före hans pengadyrkan. Hans "torka tårar med handskar" någonting har jag inte läst, men ändå framhålls här att en så empatibefriad men självcentrerad person som Gardell kan inte med äkthet skriva en sån bok, av referat och recensioner att döma. Boken var en spekulation, som ekonomiskt slog.
__________________
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-08-25 kl. 09:51.
Citera
2020-08-25, 13:01
  #521
Avstängd
Det är inte oväntat att La Familia Bonniers släpper fram dylika individer som Gardell som nu tilldelats den fina titeln "Medarbetare på Expressens kultur-redaktion". Gardell sågas tom av neomarxisten/AFA Petter Larsson tom i Sydsvenskan. Då är man lågt nere i omoralen. Bonniers gunstling. Gardell sitter vid Klanen Bonniers sida inte folkets. - Gardell vill ÖKA smittspridningen, KRÄVER datum osv.

Nå Gardell. Hur blir det med flytten till Kanada? Ett land där ingen säger ditt namn,. ett land där ingen vet vem du är. Där ingen lyssnar. I Kanada blir du en pajas. - Lets face it. DU kommer att bli ett psykfall i Kanada and you know it. Du är ingenting som medmänniska. Du finns bara för dig själv inte för andra. Narcissister är som guldfiskar, de blir aldrig mätta, de blir aldrig nöjda. MER, MER. MER av DIN ebergi och DINA pengar. Narcissister har tur att La Familia Bonniers finns.

Om inte Gardell fått alla spaltmetrar om mångmiljonärernas lidande i innerstan så hade regeringen aldrig utlovat 1,5 miljarder till dem och de hade kunnat gå till vården. Nå Gardell. Har du nåt blodflöde i hjärnans empaticentrum förutom när du tänker på dig själv? Hur mycket av dessa 1,5 miljarder tror du att din arbetsgivare Bonniers kommer att få. Bonnier är garanterat goda för 20 miljarder lågt räknat. Hur mycket kommer deras privata bolag ytterligare att få av svenska skattebetalare tack vare dig din lilla lättlurade spillevink utan framtid.
Citera
2020-08-28, 10:34
  #522
Avstängd
Nu har FHM gått ut med att 500 kan samlas. Då kan alla byråkrater och politiker med civilkurage frysa inne alla corona-kulturbidrag till kaviarvänsterns estradörer. Jag förväntar mig ett snabbt beslut som inte kräver en utredning. Pengarna kan gå till vården istället. Utökad testning ar tex. Jag vet att Gardell kommer att gråta i Bonniers samlade skrifter men han får ingen empati från mig.
.
Alla tårfyllda ansökningar från de narcissistiska mångmiljonärsestradörerna och deras ägare kommer att granskas av svenska folket i framtiden - Keep on fucking your own face. Parasiter. Plockar pengar ur pensionärers fickor utan att skämmas. -. Nä ni får ingen empati i framtiden. Ta era knytblusar och flytta till Alaska.
__________________
Senast redigerad av Kulturmarxist 2020-08-28 kl. 10:42.
Citera
2020-08-28, 13:06
  #523
Avstängd
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Nu har FHM gått ut med att 500 kan samlas. Då kan alla byråkrater och politiker med civilkurage frysa inne alla corona-kulturbidrag till kaviarvänsterns estradörer. Jag förväntar mig ett snabbt beslut som inte kräver en utredning. Pengarna kan gå till vården istället. Utökad testning ar tex. Jag vet att Gardell kommer att gråta i Bonniers samlade skrifter men han får ingen empati från mig.
.
Alla tårfyllda ansökningar från de narcissistiska mångmiljonärsestradörerna och deras ägare kommer att granskas av svenska folket i framtiden - Keep on fucking your own face. Parasiter. Plockar pengar ur pensionärers fickor utan att skämmas. -. Nä ni får ingen empati i framtiden. Ta era knytblusar och flytta till Alaska.

När munskydd diskuteras brukar Tegnell alltid säga att han inte gör något utan absoluta bevis på att det hjälper så vilka bevis har han för detta beslut? Eller är det så att vissa beslut kan han ta på magkänsla?
Citera
2020-08-28, 13:10
  #524
Avstängd
Frugan intervjuade Gardell för många år sedan, han berättade att en av vägarna in i fina författarrummet vara att suga kuk, mycket kuk och det var judarna i förlagsbranschens kukar som sögs av, bla i Humlegården.
Gardell visade judarna att han attackerade de fiender som judarna pekat ut (lite som Hitler gjorde, sa faktiskt Gardell själv) och fick därefter grönt ljus att jobba sig in i författarbranschen och bli normaliserad som bra författare via mentorer, recensioner och rekommenderingar i media.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback