Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-20, 01:58
Medlem
Jag har vart med en tjej nu vi kallar henne ”L” april- juli. Det har aldrig blivit ett förhållande. Mycket träffar där vi bara sover tillsammans eller bara knullar. Jag har varit romantisk då och då bjudit henne på luncher och mysiga frukostar. Vi har festat rätt mycket nu under sommaren och haft svin kul. Men nu har vi inte legat på typ 3 veckor. Först hade hon mens, sen jag och nu har vi heller inte ens träffats på 1 vecka.

Jag var aldrig kär i henne ville mest ha en KK även om vi var med varandra även på fester och på min födelsedagsfest där då var ända tillfället vi refererade till varandra som partners. Båda har kvar sina tinderprofiler, avstängda men inte borttagna.

How ever jag ska flytta snart och tänker inte sitta och vänta på att hon ska höra av sig. Hon har bara öppnat mina meddelanden på snap så nu ska jag ge mig på en annan brud. Hon är dock den föregående tjejens vän. Hon var kör i mig och blev rätt heartbroken när jag och ”L”låg på hennes fest. Andra tjejen ”X” hade jag ingen aning om var intresserad av mig förens efter jag låg med ”L”. Hade jag vetat innan hade jag kört på ”X” för hon är en 10/10.

Tror ni det sårar ”X” om jag hör av mig nu? kommer hon känna sig som ett andrahandsval?

Jag vill inte att hon ska tro att jag bara är ute efter ligg, även om jag är det.
Vad borde jag skriva för att få X runt mitt lillfinger på nytt?
Citera
2020-07-20, 02:01
Medlem
Du ska såklart vara öppen med att du är oseriös. Mupp...
Citera
2020-07-20, 02:46
Medlem
Kickexs avatar
Varför skulle hon välja dig över sin vän?
Citera
2020-07-20, 07:16
Medlem
Drama. Låt tjejorna vara din heartbreaker....
Citera
2020-07-20, 07:23
Medlem
För att inte vara en total shitposter

Tänk inte på det, hon är inte andrahandsvalet det där är bara övertänk. Klart du inte kunde gå för x när du höll på med L. Det handlar inte om att du valde bort x, det handlar ju om att du då redan valt L och inte kan välja bort henne så snart något som verkar bättre kommer förbi eftersom du inte är ett jävla svin. Att du nu väljer x istället gör ju henne till förstahandsvalet. I början vågade du inte dumpa L för henne, men nu är du säker på vem du egentligen vill ha

Go for it liksom, skiter det sig så ska du ju ändå flytta snart, går det bra får du skicka x nakenbilder i pm!
Citera
2020-07-20, 12:13
Medlem
Klappasäftens avatar
Du är egentligen tredjehandsvalet för båda knullar mer mogna killar vid sidan om. Väx upp!
Citera
2020-07-20, 14:20
Medlem
jagnickars avatar
Försök träffa X, om hon själv uppger att hon känner sig som ett andrahandsval får du väl förklara situationen. Mer kan du ju inte göra.
Citera
2020-07-20, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Försök träffa X, om hon själv uppger att hon känner sig som ett andrahandsval får du väl förklara situationen. Mer kan du ju inte göra.
Hon ska hit på fredag! och vi ska "prata om allt" hahahah
Citera
2020-07-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitt
Hon ska hit på fredag! och vi ska "prata om allt" hahahah

Hon förtjänar bättre, det gör L också, men lycka till.
Citera
2020-07-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Hon förtjänar bättre, det gör L också, men lycka till.
Det handlar inte om att förtjäna bättre. Jag la ner allt på L men nu har hon valt att vara tillbakadragen, sen ska hon stanna i denna sunkiga stad. Hennes val inte mitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in