Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-02, 20:56
  #3877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Tror man kan kvala varje vardag en gång men max 3 grr i veckan.

Jag har inte ens tänkt på det förmodligen blir mer matcher totalt, jag kör ju aldrig divison rivals förutom för värma upp några matcher till WR.

Om de inte är sammakopplade som idag alltså att mina WL matcher ger points till divison så är det ännu fler matcher där om man vill ha bra rewards.

Du har nog helt rätt i WL blir ännu svettigare, en förlust kostar ju mer för nå upp till de olika gränserna.

Dessutom färre gratis matcher i början för de har förmodligen inte lyckas kvala.

Man går tillbaka som det var när jag började med WL, man måste kvala in alltså..

Jävlar vad hypead jag var första gpngen jag lyckades kvala in

Och då var det 40 matcher på den tiden 😂

Nä, mina WL dagar är förbi
Citera
2021-08-04, 13:59
  #3878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
(FB) FIFA 22 Ultimate Team

ny tråd för FUT22 skapad

lär väll inte vara så mycket aktivitet föränn fram emot september, men bara att ösa på med nyheter när dom dyker upp


Tråden öppen igen

Och det är nog dör jag skriver i fortsättningen när det börjar närma sig release

FUT 21 är över för min del
Citera
2021-08-07, 10:16
  #3879
Medlem
här är mitt slutgiltliga lag när jag loggar ut föresten, är nöjd med tanke på hur casual jag lirat

posta gärna era, så får vi se hur lagen ser ut innan vi går in i FUt 22

https://www.futbin.com/21/squad/359522
Citera
2021-08-08, 13:44
  #3880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
här är mitt slutgiltliga lag när jag loggar ut föresten, är nöjd med tanke på hur casual jag lirat

posta gärna era, så får vi se hur lagen ser ut innan vi går in i FUt 22

https://www.futbin.com/21/squad/359522

Har kört ganska hardcore för att vara mitt första fifa jag kört mycket på UT.

Detta är laget jag kör med nu. Spelar knappt något längre.
https://www.futbin.com/21/squad/9452430

Gjorde Cruyff bara gör det är kul man får en spelare man trodde var omöjligt i början av spelet. Han är dock inte så bra jämfört med altenativen.
Citera
2021-08-08, 13:58
  #3881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Har kört ganska hardcore för att vara mitt första fifa jag kört mycket på UT.

Detta är laget jag kör med nu. Spelar knappt något längre.
https://www.futbin.com/21/squad/9452430

Gjorde Cruyff bara gör det är kul man får en spelare man trodde var omöjligt i början av spelet. Han är dock inte så bra jämfört med altenativen.

Fint lag 😊👍🏻
Citera
2021-11-03, 21:57
  #3882
Medlem
Alltså… vad f a n har hänt med spelet senaste två dagarna? Utan att överdriva har jag under mina tio FUT år aldrig upplevt något liknande. Det är TOTALT ospelbart. Uppkopplingen är på en helt ny nivå som tar alla priser. Och det påverkar precis allting. Mäter uppemot 700 mbps. Kabel såklart. Är i chocktillstånd här. Och mina motståndare ser inte ut att ha några problem. Dessutom existerar fortfarande den här buggen där spelet fryser sig i laddningsscenen när man ser motståndarens lag så jag får starta om och inkasserad förlust är ett faktum. Hur trasigt kan det bli? Skrattretande är inte ens förnamnet längre.
Citera
2021-11-04, 17:21
  #3883
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Alltså… vad f a n har hänt med spelet senaste två dagarna? Utan att överdriva har jag under mina tio FUT år aldrig upplevt något liknande. Det är TOTALT ospelbart. Uppkopplingen är på en helt ny nivå som tar alla priser. Och det påverkar precis allting. Mäter uppemot 700 mbps. Kabel såklart. Är i chocktillstånd här. Och mina motståndare ser inte ut att ha några problem. Dessutom existerar fortfarande den här buggen där spelet fryser sig i laddningsscenen när man ser motståndarens lag så jag får starta om och inkasserad förlust är ett faktum. Hur trasigt kan det bli? Skrattretande är inte ens förnamnet längre.

Nog bara du

Inte haft några problem
Vart samma sen köpte

Va lite konstigt efter en patch , men va mest pass i ett par dagar

Kör du på old gen ?
Old gen i vanliga säsonger online hade mycket lagg

Next gen ej märkt något direkt lagg i fut , mer än någon sekund där å här så
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback