Citat:
Ursprungligen postat av
Vanligman
Fakta är att hon hämnades vilket ingen annan tjej/kvinna skulle våga du fattar inte poängen.
Sen att hon varit inblandad i detta eller inte är en annan fråga som jag inte bryr mig om och inte kommenterade jag bor inte i Örebro
Hämnades? Pratar du om det första som hon gjorde innan det här mordet? För det första så finns det ju massor med kvinnor runt om i hela världen som har både hämnats och t.o.m mördat män på dom mest bestialiska och obegripliga sätt. Där har du ju t.ex väldigt fina exempel på både Johanna Möller eller Arbogakvinnan.
Vad var det Selma gjorde som du tycker är så vågat? Ringa och stämma träff med en kille/killar som ska ha våldtagit henne och sticker kniven i en av personerna när han vevar ner bilrutan. Det var ju inte direkt några livshotande skador han fick. Psykiska problem och lite piller,knark, alkohol på det så kan nog dom flesta göra samma sak. Både kvinnor och män, inget ovanligt direkt med såna "kombinationsproblem". Vågat!? Nja inte direkt va!?
Det andra mordet på Jamal Malla tycker du det också var vågat? TRE personer (varav en var hon) som gömmer sig i buskarna där han bor och skjuter honom i ryggen. Och dessutom lämnar alla tre fimpar och dryckesflaska där dom har stått och gömt sig med sina DNA på. Bara det borde ju vara kriminellt att ens vara så jävla korkade att man efterlämnar DNA på ett sånt sätt när man ska utföra ett mord. Vågat!? Att tre personer gömmer sig och sen skjuter nån i ryggen? Nja det mest fega man faktiskt kan göra. Finns inte ens respekt bland kriminella för den typen av personer som utför ett mord på det sättet. Såna råttor brukar bli eliminerade ganska så snabbt efteråt. Antingen av hämnd eller till och med av sina egna.