Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Ja hon är ingen man vill bli ovän med ha ha ha. Hon är tuffare än 99% av männen i hela fucking världen

En snorunge med förmodligen psykiska problem, och som har blivit lurad på ett sånt jävla korkat sätt av andra korkskallar. Det är alltså nåt som du tycker är tufft och ser upp till?
Citera
2021-08-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Någon som har bild på Selma? Ser hon bra ut?

Nej hon är inget speciellt utseendemässigt, ganska så alldaglig ingen som man vänder sig om och tittar på direkt.
Citera
2021-08-07, 06:48
Medlem
Citat:
Ja hon är ingen man vill bli ovän med ha ha ha. Hon är tuffare än 99% av männen i hela fucking världen
Vem som helst kan se tuff ut med några benzo tabletter och en pistol. Vad snackar du om?
Hon är så pinsam och låg som en människa kan bli
Citera
2021-08-07, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Away20
Vem som helst kan se tuff ut med några benzo tabletter och en pistol. Vad snackar du om?
Hon är så pinsam och låg som en människa kan bli
Fakta är att hon hämnades vilket ingen annan tjej/kvinna skulle våga du fattar inte poängen.

Sen att hon varit inblandad i detta eller inte är en annan fråga som jag inte bryr mig om och inte kommenterade jag bor inte i Örebro
Citera
2021-08-07, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
En snorunge med förmodligen psykiska problem, och som har blivit lurad på ett sånt jävla korkat sätt av andra korkskallar. Det är alltså nåt som du tycker är tufft och ser upp till?

Ja, det finns nog en och annan diagnos inblandad där. Dessutom verkar hon ha fått sin mammas knarkarbeteende i rak nedåtgående led… av förhören med mamman att döma så har ju inte hon heller alla hästar hemma.

Emmas föräldrar verkade dock vettiga i polisförhören tycker jag. Den tjejen ångrar sig nog en hel del idag, att hon ville vara tuff och hänga med dessa gangstersnubbar. Hennes liv är förstört för all framtid och hon kommer alltid behöva se sig om över axeln.
Senast redigerad av Krimprofessorn 2021-08-07 kl. 11:52.
Citera
2021-08-07, 21:44
Medlem
Citat:
Fakta är att hon hämnades vilket ingen annan tjej/kvinna skulle våga du fattar inte poängen.

Sen att hon varit inblandad i detta eller inte är en annan fråga som jag inte bryr mig om och inte kommenterade jag bor inte i Örebro

Hämnades? Pratar du om det första som hon gjorde innan det här mordet? För det första så finns det ju massor med kvinnor runt om i hela världen som har både hämnats och t.o.m mördat män på dom mest bestialiska och obegripliga sätt. Där har du ju t.ex väldigt fina exempel på både Johanna Möller eller Arbogakvinnan.

Vad var det Selma gjorde som du tycker är så vågat? Ringa och stämma träff med en kille/killar som ska ha våldtagit henne och sticker kniven i en av personerna när han vevar ner bilrutan. Det var ju inte direkt några livshotande skador han fick. Psykiska problem och lite piller,knark, alkohol på det så kan nog dom flesta göra samma sak. Både kvinnor och män, inget ovanligt direkt med såna "kombinationsproblem". Vågat!? Nja inte direkt va!?

Det andra mordet på Jamal Malla tycker du det också var vågat? TRE personer (varav en var hon) som gömmer sig i buskarna där han bor och skjuter honom i ryggen. Och dessutom lämnar alla tre fimpar och dryckesflaska där dom har stått och gömt sig med sina DNA på. Bara det borde ju vara kriminellt att ens vara så jävla korkade att man efterlämnar DNA på ett sånt sätt när man ska utföra ett mord. Vågat!? Att tre personer gömmer sig och sen skjuter nån i ryggen? Nja det mest fega man faktiskt kan göra. Finns inte ens respekt bland kriminella för den typen av personer som utför ett mord på det sättet. Såna råttor brukar bli eliminerade ganska så snabbt efteråt. Antingen av hämnd eller till och med av sina egna.
Senast redigerad av vrag 2021-08-07 kl. 21:49.
Citera
2021-08-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Hämnades? Pratar du om det första som hon gjorde innan det här mordet? För det första så finns det ju massor med kvinnor runt om i hela världen som har både hämnats och t.o.m mördat män på dom mest bestialiska och obegripliga sätt. Där har du ju t.ex väldigt fina exempel på både Johanna Möller eller Arbogakvinnan.

Vad var det Selma gjorde som du tycker är så vågat? Ringa och stämma träff med en kille/killar som ska ha våldtagit henne och sticker kniven i en av personerna när han vevar ner bilrutan. Det var ju inte direkt några livshotande skador han fick.
Spelar ingen roll. Hon hämnades sin våldtäktsman punkt slut. Det är jag jävligt imponerad av!
Sen om hon var påverkad eller inte är ointressant jag har själv tagit olika benzo och blev bara lugn.

Som sagt gör inga andra våldtäktsoffer vilka börjar bli många nu gör det utan vågar inte gå ut på kvällarna och får sina liv helt förstörda (vilket jag förstår mycket väl jag menar inte att de som inte hämnas är fega)

Sedan angående mordet så har jag ingen större kännedom så hon kanske agerat felaktigt som en jävla idiot men det är 2 olika saker.
Citera
2021-08-10, 00:44
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll. Hon hämnades sin våldtäktsman punkt slut. Det är jag jävligt imponerad av!
Sen om hon var påverkad eller inte är ointressant jag har själv tagit olika benzo och blev bara lugn.

Som sagt gör inga andra våldtäktsoffer vilka börjar bli många nu gör det utan vågar inte gå ut på kvällarna och får sina liv helt förstörda (vilket jag förstår mycket väl jag menar inte att de som inte hämnas är fega)

Sedan angående mordet så har jag ingen större kännedom så hon kanske agerat felaktigt som en jävla idiot men det är 2 olika saker.
S gjorde en klassiker. Hade sex, ångrade dig och anmälde det. I anmälan säger hon själv att hon ville ha sex. För hon ville ju då. Sedan ångrade hon sig och anmälde det 6 månader efter. Mordet som skedde i Oxhagen är bevis på att hon är en pundare/psykopat vilket du antagligen är med. Att skjuta en människa tillsammans med två andra är fegaste man kan göra.
Fel att se upp till pundare/missbrukare/psykopater.
Citera
2021-08-19, 18:30
Medlem
Är det någon som vet hur läget är nu Örebro efter alla domar? Spänt och hämd eller ok status?
Citera
2021-08-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klangflang
Är det någon som vet hur läget är nu Örebro efter alla domar? Spänt och hämd eller ok status?
Det är nog lugnare än förra året men det blir säkert nya skjutningar snart. Frågan är bara när och vem.
Många sitter inne misstänkta för mord eller redan dömda vilket gör att dem blir skyddade av staten. Hade dem varit ute så skulle det blivit hämndaktioner.
Citera
2022-09-22, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiggafigga
Hans fru heter Carola Tuovi och arbetar som enhetschef för socialtjänsten i Nora. De har 2 barn tillsammans och lever båda under polisbeskydd. Märkligt att man både kan vara gängledare (numera fd gängledare) och samtidigt få hjälp med bostad, bil, skulder och säkerhet från farbror blå och socialtjänsten. Tror dock att de flesta med lite vett innanför pannbenet förstår vad man behöver ge i utbyte för att få detta stöd från staten. Han kan påstå att han utnyttjar systemet bäst han vill, genom sitt avhopparprogram, men ger du inte polisen något konkret att gå på, får du inte heller något i gengäld.

Carola bor på Gladarbergsvägen 25 i Örebro.

Carola är uppsagd Vid soc i Nora kommun
Citera
2023-08-31, 20:33
Medlem
Carola Tuovi som numera heter Carola Anteros jobbar för närvarande som konsult på socialtjänsten i Gullspångs kommun. Är tydligen hela kontorets snackis då ryktet spridit sig om vem hon är och hennes sinnessjuka utredningar som hon gör. Hon ska tydligen ha ljugit och förvrängt en utredning där en pappa försöker få tillbaka sin barn efter att han tagit död på deras mamma. Det är inte bara Nora kommun som sagt upp henne, det finns ytterligare kommuner som gjort samma sak. Därför är hon numera konsult...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in