Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-29, 22:39
  #13
Medlem
SweKingCalles avatar
Såg videon !!!
Tror det var det sjukaste jag skådad !

Vad hände med GM ?

Stackars farbror .
Citera
2020-07-29, 23:36
  #14
Medlem
PUBG2018s avatar
Karma när den funkar som bäst? Skulle inte förvåna mig om denna "farbrors" släktingar var med och mördade tyskar under VK2 och hjälpte Bolsjevik-kommunisternas framgångar i Europa.

Farbror ser inte ens ut som en vit europé? Har du fan sett hans yngre bilder? Lägg av nu, kan fake nationalister sluta gråta över globalisternas högkvarter USA? När USA kollapsar kan Europas nationalister på riktigt göra motstånd!
Citera
2020-08-01, 04:14
  #15
Medlem
IInsights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Karma när den funkar som bäst? Skulle inte förvåna mig om denna "farbrors" släktingar var med och mördade tyskar under VK2 och hjälpte Bolsjevik-kommunisternas framgångar i Europa.

Farbror ser inte ens ut som en vit europé? Har du fan sett hans yngre bilder? Lägg av nu, kan fake nationalister sluta gråta över globalisternas högkvarter USA? När USA kollapsar kan Europas nationalister på riktigt göra motstånd!

Hahaha blir du förvånad!? Så länge de får chansen att skriva neger och visa hur obildade de är så struntar de i vilket, även om negern slakta en flottig kommunisthora som garanterat förtjänat de han fick..
Pff
Citera
2020-08-01, 05:41
  #16
Medlem
FunAndGamess avatar
Tydligen var negern coronasmittad och skulle sättas i karantän men istället blev han skickad till det där äldreboendet eftersom corona på äldreboenden kan man ju aldrig få för mycket av. Inkompetens eller nån som ville att lite gamlingar (helst vita antar jag) skulle smittas och avlida?
__________________
Senast redigerad av FunAndGames 2020-08-01 kl. 05:47.
Citera
2020-08-01, 11:14
  #17
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IInsight
Hahaha blir du förvånad!? Så länge de får chansen att skriva neger och visa hur obildade de är så struntar de i vilket, även om negern slakta en flottig kommunisthora som garanterat förtjänat de han fick..
Pff

White trash, outbildade wannabe nationalister är den mest patetiska karaktären man kan ha på planeten.
Citera
2020-08-01, 12:00
  #18
Medlem
IInsights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
White trash, outbildade wannabe nationalister är den mest patetiska karaktären man kan ha på planeten.
Haha!
Nja de klår faktist inte alla kamelryttare och muslimer och speciellt inte de grottmänniskor som invaderat de icke muslimska länderna..
Men jag förstår helt klart din poäng
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in