2020-07-31, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Är vi säkra på att det är BO's dotter? Hon är nämligen vän med GM's bror men inte med vare sig sin morsa eller GM.

AB är GMs dotter...
Citera
2020-07-31, 11:06
Medlem
Citat:
Är vi säkra på att det är BO's dotter? Hon är nämligen vän med GM's bror men inte med vare sig sin morsa eller GM.
Hon har konto som verkar betydligt äldre med. Hon är vän med sin pappa osv. Kan vara så att hon skapat en ny Facebook efter händelsen för att ha koll på vad som skrivs etc. Svårt att bli vän med en som är avliden och en som sitter i arresten.

Många unga som inte använder Facebook till vardags idag men har ett konto de skapat för x antal år sedan.
Senast redigerad av bullmamman84 2020-07-31 kl. 11:09.
Citera
2020-07-31, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rheingold
AB är GMs dotter...
Vi pratar om WÖ, BO’s dotter
Citera
2020-07-31, 11:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rheingold
AB är GMs dotter...

Jag pratar om WÖ.
Citera
2020-07-31, 12:46
Medlem
Champagneoclocks avatar
Om vi går in på caset så ser jag det som att det är lätt ur utredningssynpunkt.
Magnus Persson sitter fn. på hotell Gripen i Falun. Han har säkert erkänt, kanske inte mord men i vart fall dråp eller grovt vållande. Häktningsförhandling i morgon och han blir på sannolika skäl häktad för mord. Ska vi gissa på åtal i december januari?
Har jag fel på någon punkt?
Citera
2020-07-31, 12:46
Vi kan glömma bilen
Bilen har gul markeringstape och har redan undersökts av polis.

Att de unga barnen försvarar MGM är mycket märkligt.
Fast tror ni verkligen det förekommit pedofili? Är det inte mest troligt att BO dotter är omhändertaget.
Jag menar under 18 år ingen förälder att bo hos.

MGM dotter kanske borde undersökas av gynekolog... tänk om det förekommit incest...
Senast redigerad av Massonite 2020-07-31 kl. 13:00.
Citera
2020-07-31, 12:47
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Jag pratar om WÖ.
Det är ju inte säkert att det är hon på riktigt. Allt baseras ju på vad någon skrivit, vi vet ju inte om det faktiskt är W som skrivit
Citera
2020-07-31, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Vi kan glömma bilen
Bilen är rostig och stått dumpad längre tid.

Fast tror ni verkligen det förekommit pedofili? Är det inte mest troligt att BO dotter är omhändertaget.

MGM dotter kanske borde undersökas av gynekolog... tänk om det förekommit incest...
Lugn och fin nu. Det har väl aldrig varit tal om pedofili!? Det var däremot någon som kallade dåren som skrev massa fula kommentarer för pedofil(?)
Citera
2020-07-31, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Det är ju inte säkert att det är hon på riktigt. Allt baseras ju på vad någon skrivit, vi vet ju inte om det faktiskt är W som skrivit
Jag tror inte hennes egen far lägger till henne som vän om profilen inte är hennes, så mycket koll har han nog ska ni se.
Citera
2020-07-31, 12:58
Medlem
Citat:
Vi kan glömma bilen

Bilen har inte varit dumpad en längre tid och används dagligen av lokalt bus MEN som jag sagt flera ggr. Helt korrekt- i DETTA sammanhang har bilen absolut noll betydelse och platsen den står på är inte knuten överhuvudtaget till händelsen. Hoppas slippa läsa en enda kommentar till om bilen nu 🙈
Citera
2020-07-31, 12:58
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Vi kan glömma bilen

Är det dottern Alma som ska undersökas??.... Hon ser ju ut att vara 16-17 år så den undersökningen ger nog inte ett pillevitt.
Citera
2020-07-31, 13:00
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...ar-som-larmade

” Det var grannar som larmade polisen om att något allvarligt hade hänt i den lilla byn söder om Färila där en kvinna hittades skjuten till döds i onsdags kväll.
Utredningen kring dödsskjutningen i trakterna av Färila går för högvarv.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in