2020-07-31, 23:26
Medlem
Harriers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Vänta nu, så han var svartsjuk och du började då anförtro dig till en random granne? Vad ska det tjäna till tänker du då?

Har jag sagt att han var svartsjuk?

Random granne? Grannen, jag minns inte nu vad hon hette, brukar jag möta och småprata lite med när vi var ute med hundarna.
Det var under ett sådant möte hon berättade om ryktena. Hon förstod att jag inte hade hört dom, eftersom man inte brukar vara den första personen som får reda på ryktena som går om en själv.

Var får du allt ifrån?
Citera
2020-07-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Oops. Vart befann sig denna man under mordkvällen?

Han var inte i närheten. TTs dotter har berättat vad som hände så det finns inga tveksamheter på det 😭😭😭😭😭😭😭
Citera
2020-07-31, 23:30
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomten77
Han var inte i närheten. TTs dotter har berättat vad som hände så det finns inga tveksamheter på det 😭😭😭😭😭😭😭

Så vad hände?
Citera
2020-07-31, 23:33
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Inte i närheten. TTs dotter har berättat vad som hände så det finns inga tveksamheter på det 😭😭😭😭😭😭😭

Så vad hände egentligen? Och varför?
Citera
2020-07-31, 23:34
Medlem
Citat:
Inte i närheten. TTs dotter har berättat vad som hände så det finns inga tveksamheter på det 😭😭😭😭😭😭😭

Tror inte jag bör nämna detaljer men, exakt så som brottsmisstanken mot GM lyder.
Citera
2020-07-31, 23:36
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Tror inte jag bör nämna detaljer men, exakt så som brottsmisstanken mot GM lyder.

Men frågan varför är ett stort frågetecken fortfarande.
Citera
2020-08-01, 00:08
Medlem
Ja detta blev en verkligen besynnerlig gåta, varför all detta har hänt.. då T har sålt sitt hus precis i dagarna och flyttat in hos M med barn och allt så tror man ju att allt är frid och fröjd i förhållandet, sedan så sker det något som ställer allt på sin spets, så att det blir så galet att T till och med blir skjuten inför sina barn... Något måste gott jävligt snett...
I min första reflektion av detta dramat så trodde jag att kvinnan hade bestämt sig för att avsluta förhållandet, så att det var därför mannen blev skogstokig och tog till vapen...

Men vi får avvakta tillsvidare och till slut kanske sanningen kommer fram...
Citera
2020-08-01, 00:12
Medlem
Jösses! Läst hela tråden och häpnar över alla självutnämnda experter och förståsigpåare. För att klargöra. AB är GM dotter. WÖ och A är TTs barn. Det finns ingen hundvalp. Det finns inget pedofilt. Det finns jaktvapen MED licenser! Falun har inget med Hälsingland att göra, gm sitter i tryggt förvar på en polisstation i HÄLSINGLAND. TT har sålt sitt hus i Edstuga, och flyttade till GM ute i skogen. Närmaste granne är en halv km bort. Det är GM gård.

Det är sjukt hur mycket troll och andra skitiga personer som härjar i denna tråd.

TTs barn var med i huset när detta skedde, de sprang efter hjälp. De är svårt traumatiserade. 13 och 5 år gamla.. tänk själv era djävla nötter!!

Harrier, beklagar det du upplevt, hoppas du kommer ur detta så småningom.

Detta är en djup tragedi, att uppmana någon att åka till platsen och ta bilder, vem fan är du??! För att gotta sig i andras olycka? Hela byn är i chock, och tro det eller ej, det bor en hel drös med vanligt, vettigt, empatiskt och ödmjukt folk här ute på skogen. Må vara vildmarken, men här bryr sig folk om varandra. Mött poliser, väktare mm, som frågat hur JAG mår fast jag inte haft med händelsen att göra. Jag är djup rörd, djupt chockad, och väldigt väldigt ledsen över att detta skett. Jag kommer inte kommentera detta vidare.
Citera
2020-08-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugskiten
Jösses! Läst hela tråden och häpnar över alla självutnämnda experter och förståsigpåare. För att klargöra. AB är GM dotter. WÖ och A är TTs barn. Det finns ingen hundvalp. Det finns inget pedofilt. Det finns jaktvapen MED licenser! Falun har inget med Hälsingland att göra, gm sitter i tryggt förvar på en polisstation i HÄLSINGLAND. TT har sålt sitt hus i Edstuga, och flyttade till GM ute i skogen. Närmaste granne är en halv km bort. Det är GM gård.

Det är sjukt hur mycket troll och andra skitiga personer som härjar i denna tråd.

TTs barn var med i huset när detta skedde, de sprang efter hjälp. De är svårt traumatiserade. 13 och 5 år gamla.. tänk själv era djävla nötter!!

Harrier, beklagar det du upplevt, hoppas du kommer ur detta så småningom.

Detta är en djup tragedi, att uppmana någon att åka till platsen och ta bilder, vem fan är du??! För att gotta sig i andras olycka? Hela byn är i chock, och tro det eller ej, det bor en hel drös med vanligt, vettigt, empatiskt och ödmjukt folk här ute på skogen. Må vara vildmarken, men här bryr sig folk om varandra. Mött poliser, väktare mm, som frågat hur JAG mår fast jag inte haft med händelsen att göra. Jag är djup rörd, djupt chockad, och väldigt väldigt ledsen över att detta skett. Jag kommer inte kommentera detta vidare.

Oj! Trodde barnen var 13 och 15 år? Skrivfel?
Citera
2020-08-01, 00:29
Närmaste grannen är en halv kilometer bort
Det är GM:s gård... ??? Äger GM flera fastigheter ???
Citera
2020-08-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Oj! Trodde barnen var 13 och 15 år? Skrivfel?
Hen syftar på de barn som bevittnade händelsen
Citera
2020-08-01, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Närmaste grannen är en halv kilometer bort
Det är GM:s gård... ??? Äger GM flera fastigheter ???
Hen har nog bara missat en punkt och menar att gården där det hände är GMs

Edit, det är till och med en punkt så det är du som läst slarvigt
Senast redigerad av bullmamman84 2020-08-01 kl. 00:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in