Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-01, 03:08
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
Brja med att avsg dig din tro helt, fr hwad handlar just det om?

Alla val i sjlvklarhet fr mnniskans bsta, oafsett smak, viljor och lustar, mitt eget SIST, om ens nnsin.

r man troende hller man sig hetero.

Vettefan... jag gillar att slicka fitta
Citera
2020-08-01, 07:27
Medlem
triptykens avatar
Fast hur stabil kommer er relation vara om du mste konstant sitta i garderoben med din blivande man och eventuella farsan till dina barn?
Vad kommer hnda om du berttar? r det att er gemensamma tro kommer stta kppar i hjulet?

Finns ju gott om HBTQ+ folk som r katoliker och enormt mnga fler som r katoliker och helt ok med HBTQ+ biten? Plus, nu e jag inte hetero s min kompiskrets kanske r litet annorlunda, men dom flesta heterosnubbar verkar rtt p tanken p deras respektive med andra kvinnor s detta kanske r ett mindre problem n vad du gr det.

Har han sagt nt negativt om lesbiska/bisexuella tjejer som gr att du e nervs fr att bertta?
Senast redigerad av triptyken 2020-08-01 kl. 07:33.
Citera
2020-08-01, 20:34
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Vettefan... jag gillar att slicka fitta

, en gng p tusen afsugningar dr hon hngifwet ledsagas i tre.
Citera
2020-08-01, 23:06
Medlem
Klappasftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Hej fb... Jag r en katolsk tjej, nstans p 20 plus, och jag har fr det mesta gillat tjejer.

Nu har jag trffat en fin troende kille av min nationellitet (polski) och jag vill vara rlig mot han. Jag verkligen lskar han men jag vill vara ppen med mitt frflutna. Alla mina ex r tjejer, 3 stycken. Nu vill jag ha barn men tnder nd p bgge knen. Men jag r som sagt kr i en man och jag knner att jag vill vara med han hela livet.mste jag bertta om min tidigare lesbiska sida eller ska jag frska leva i nuet? Dvs att jag bara vill ha en kille.nu, han allts.

Hjlp mig... mvh / S

Jag trffade en bi-tjej en gng. Hon fick knslor fr mig men jag blev osker och var inte riktigt redo att binda mig. Hon gav mig tv chanser men inte en tredje. Jag ngrar det stort idag fr denna tjejen var riktigt hrlig och otroligt bra i sngen! Hade jag blivit tillsammans med denna tjej hade jag haft trekanter i ondlighet.

Jag hade aldrig problem med att hon klickade med bda knen utan felet satt hos mig. Men kr tycker jag dock r det en troende kille vi pratar om s frvnta dig ett nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in