Citat:
Ursprungligen postat av
11433.08
Hej fb... Jag r en katolsk tjej, nstans p 20 plus, och jag har fr det mesta gillat tjejer.
Nu har jag trffat en fin troende kille av min nationellitet (polski) och jag vill vara rlig mot han. Jag verkligen lskar han men jag vill vara ppen med mitt frflutna. Alla mina ex r tjejer, 3 stycken. Nu vill jag ha barn men tnder nd p bgge knen. Men jag r som sagt kr i en man och jag knner att jag vill vara med han hela livet.mste jag bertta om min tidigare lesbiska sida eller ska jag frska leva i nuet? Dvs att jag bara vill ha en kille.nu, han allts.
Hjlp mig... mvh / S
Jag trffade en bi-tjej en gng. Hon fick knslor fr mig men jag blev osker och var inte riktigt redo att binda mig. Hon gav mig tv chanser men inte en tredje. Jag ngrar det stort idag fr denna tjejen var riktigt hrlig och otroligt bra i sngen! Hade jag blivit tillsammans med denna tjej hade jag haft trekanter i ondlighet.
Jag hade aldrig problem med att hon klickade med bda knen utan felet satt hos mig. Men kr tycker jag dock r det en troende kille vi pratar om s frvnta dig ett nej.