Citat:
Ursprungligen postat av
Yeah...
HAHAHAHA, det bästa jag har läst på länge!
However, jag hittade en intressant artikel där man studerat spermidine (molekyl som finns i sperma).
Därvid har kommit fram till att molekylen har "anti age" properties och att sprimidine-rik kost är hälsosamt! Så det är bara att spruta på ;-)
Alltså, det är vad mina vänner som är forskare har berättat för mig.
Om man tänker så här: gödsel - är avföring - ger liv, riktigt potent. Sperma, skapar liv. Det är bland det mäktigaste mest potenta på vår jord.
Sen säger jag inte att det MÅSTE vara analsex + ansiktssprut, MEN det är ju det mest naturliga samt att doseringen blir rätt per automatik. Visst kan man hålla på och spara bajskorvar och en hink med sperma i kylen men det låter ju helt sjukt onormalt.
Men som alltid så är det andra kvinnor som ska skapa någon slags evig kamp mot mannens förtryck. Feminism. Där mindre snygga, lesbiska och misslyckade kvinnor ska tala om vad som är rätt och fel. Där man ses som någon slags förrädare eller offer/"hora" om man t.e.x. tar den i tvåan.
Och vadå, det är inte ens jag själv egentligen som vill göra det. Har kanske frågat frugan 2-3, högst 20 gånger om man får. Och det är ju nästan man fått en käftsmäll. Ändå är det för henne, för KVINNAN man vill göra det. Det är ju enbart för deras välmående...win-win...