Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-08-09, 03:25
Medlem
Du överskattar nog högst sannolikt ditt utseende. Att vara "lång" är inte synonymt med att vara snygg. Du är förmodligen lång men högst alldaglig i ansiktet & inte så vältränad som du påstår. Ju längre en person är desto svårare är det att bygga muskler (naturligt). De flesta tjejer tycker att ansiktet är viktigast hos en kille så länge han är längre än henne.
Citera
2020-08-09, 04:04
Avstängd
Fan vad fantasilösa ni är. TS tänker att det nog är en fråga om ytrre faktorer och en stor klunga utav er jajar vidare på det när det i själva verket handlar om att ts är tråkig / saknar karaktär och då är det irrelevant hur snygg ts är. Talar utifrån egna erfarenheter och vet att det är så.
Citera
2020-08-09, 04:24
Medlem
philophobias avatar
Jag får en känsla av att du omedvetet skryter om hur bra du har det. Alltså, rik, två sommarstugor, allt du åstadkommit m.m, hade jag träffat på en sån ytlig människa hade det i sig varit högst oattraktivt. Men så är jag något äldre än dig också. Du hittar nog rätt tillslut, utseende och pengar är inte allt.
Citera
2020-08-10, 03:23
Medlem
Spegla kroppsspråk. Lyssna och ställ frågor. Berätta inte så mycket om dig själv om hon inte frågar rakt ut. Känn av personliga sfären och håll dig på lämpligt avstånd. Undvik använda ordet "jag" för mycket eftersom det är den del av människan som vill bli älskad. Tycker du verkar va en bra person och tvivlar inte på din verklighetsuppfattning.
Senast redigerad av filterman 2020-08-10 kl. 03:41.
Citera
2020-08-26, 02:22
Medlem
Låter som du är blyg och introvert och kanske undviker sociala kontakter? Tror det finns dom som spanar in dig med dina förklarade fysiska attribut. Stämmer det så ser du ju bra ut och då är det inte en chans att det inte hänt. Gå fram och snacka med någon tjej och se respons
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in