Det är som vanligt. Brist på föraldrarskap medans mamma o pappa sitter hemma och gnälla om allt och barnen för suga åt sig. Barnen för säkert höra mycket "Fuck Svenne" "hora" i vanliga ordning och då undrar vi varför det blir så fel.
Tyvärr ser jag inte problemet. Det är ett helt naturligt steg i denna folkgrupp. Först djur, givetvis sådana som inte kan göra motstånd, sedan syrran, sedan skolkamraterna, sedan morsan, sedan eventuell flickvän, sedan omgivning, sedan gärna sina egna barn. Det går liksom runt på det sättet.
Man ingriper givetvis när man ser missbildade undermänniskor plåga djur. Och man filmar å sen hänger man ut filmklippet här eller på facebook, så att alla kan se vilka dessa fega små vider är. Med filmbevis kan man dessutom lättare anmäla dom.
För övrigt är det bara samhällets lägsta bottenskrap å undermänniskor som sysslar med djurplågeri. Skräpmänniskor. Vidrigt pack
Senast redigerad av KarlSchwartz 2020-08-04 kl. 10:38.
Det finns även svenska ungjävlar som roar sig med att plåga djur. Det har jag faktiskt bevittnat så många gånger att jag sedan länge tappat räkningen. I det fallet kan jag inte lasta invandrare.
Ser man någon plåga djur, oavsett vem personen är, så ska man säga ifrån.
Helt sjukt vilka jävla untermensch dem är egentligen, allt som inte är fastlåst snor dem, alla varelser som är försvarslösa anfaller och lurar dem, muslimer är djävulens gåva till mänskligheten, sen pratar dem om heder och respekt som om dem besitter någon av dem egenskaperna. UNTERMENSCH
Rubrik korrigerad.
Inget i startinlägget eller de källor det länkar till nämner araber.
Det nya svarta ibland Araberna, locka änder med mat och sedan kasta sten på dem. =>
Barn av utländskt ursprung lockar änder med mat och kastar sedan sten på dem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!