Ja det var väldigt mycket snuskiga översättningar, fast å andra sidan kan det knappast undgått någon att Amazon har slagit upp sina portar i Sverige. Det kan knappast bero på bristande resurser att Amazon lanserar sig med snusköversättningar.
Ett sånt jävla magplask! Har svårt att föreställa mig en sämre lansering än den vi just bevittnat från Amazon.
En sned massiv åsnekuk är de dock värda för underhållningen 👍
såg nån t-shirt med namn "apa affärer enhörning fitta katt 3d-tryck anpassad t-shirt" alltså va i helvete ? håller med vilket magplask.. som en riktigt billig wish ripoff... jösses
Inget av det jag kollat på av lite dyrare saker som jag köpt förut är billigare där nu, det ligger en bit över på allt.
Måste de ha med ören på priser, och så konstiga dessutom. Avrunda till närmsta krona tack så blir det renare.
Och ena v världens högst värderade företag och har inte råd att anställe folk som kan översätta riktigt. Vem vill köpa en Sony "Fullramskamera med Full Ram".
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2020-10-28 kl. 16:51.
Jag förstår inte liksom vitsen med den här lanseringen, allt är ju som vanligt, ingen av dom prylarna som man är intresserad av skickas till sverige, det är bara en illa översatt svensk sida.
Senast redigerad av givemeyourmoney 2020-10-28 kl. 16:54.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!