2021-06-03, 13:56
Medlem
Jag har gjort en beställning hos hos Amazon och fått ett meddelande: "din beställning har levererats till ditt närmaste ombud" Förra gången fick jag ett sms med en kod och uppgift om var jag kunde hämta mitt paket.

Nu har jag inte fått något annat meddelande än detta email. Men, eftersom varan är betald så vill jag komma i kontakt med
Amazon. Någon som vet ett telefonnummer, eller allra helst en emailadress.

Obs jag har heller inte fått någon kod
Senast redigerad av Sang 2021-06-03 kl. 13:59.
Citera
2021-06-03, 14:39
Medlem
Gymnazistens avatar
Någon som har använt deras presentkort på nätet som man köper på ica?
Citera
2021-06-03, 14:44
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Jag har gjort en beställning hos hos Amazon och fått ett meddelande: "din beställning har levererats till ditt närmaste ombud" Förra gången fick jag ett sms med en kod och uppgift om var jag kunde hämta mitt paket.

Nu har jag inte fått något annat meddelande än detta email. Men, eftersom varan är betald så vill jag komma i kontakt med
Amazon. Någon som vet ett telefonnummer, eller allra helst en emailadress.

Obs jag har heller inte fått någon kod

syns det inte på dina sidor info om din beställning ?
Citera
2021-06-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
syns det inte på dina sidor info om din beställning ?

Man har skickat mail email vari det ges info om när varan sändes, att den sänts med Postnord och även att den var framme och att jag kunde hämta den.

Men jag har inte fått någon kod och inte heller uppgift om VAR jag kan hämta varan.
Citera
2021-06-03, 16:48
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Man har skickat mail email vari det ges info om när varan sändes, att den sänts med Postnord och även att den var framme och att jag kunde hämta den.

Men jag har inte fått någon kod och inte heller uppgift om VAR jag kan hämta varan.
Hur ser det ut om du lägger in spårningsnummer i appen från Postnord? Där brukar man få digital avi.
Citera
2021-06-16, 07:07
Medlem
proggbondens avatar
Beware/Varning !!!!😵
Hade beställt en vara från Amazon.se och i natt 03:58 leverades den till dørren och sen førsvann den.
Leverantøren var EarlyBird som tydligen arbetar enbart nattetid och man undrar ju hur de tänkte att jag skulle signera den 03:58 ? 🤬
Citera
2021-06-16, 08:43
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proggbonden
Beware/Varning !!!!😵
Hade beställt en vara från Amazon.se och i natt 03:58 leverades den till dørren och sen førsvann den.
Leverantøren var EarlyBird som tydligen arbetar enbart nattetid och man undrar ju hur de tänkte att jag skulle signera den 03:58 ? 🤬
Du får väl själv godkänna om det ska få lämnas vid dörren eller om det ska krävas signering?
Citera
2021-06-16, 08:46
Medlem
Citat:
Beware/Varning !!!!😵
Så du valde ett alternativ som levererar paketet mitt i natten och du trodde dom skulle ringa på för att få din signatur?
Citera
2021-06-22, 21:50
Medlem
Amazon innebär mer automatisering. Låglönejobb och att vinsterna hamnar utanför sverige. Det är så jobbigt att höra dessa "liberaler" bara upprepa vad andra sagt utan att reflektera.
Din teori har inte stämt sedan 70-talet. Nej, jag står längre till höger än dig men har förmåga att se bristerna med "teoretisk ideologi" och verkligheten.
Citera
2021-06-22, 23:53
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Beware/Varning !!!!😵

anmäl till amazon, du lär garanterat få pengarna tillbaka... vem i helvete ska ta emot ett paket mitt i natten vad är det för hittepå ?
Citera
2021-06-23, 00:44
Medlem
miikoss avatar
Citat:
Beware/Varning !!!!😵

De skickas som postförsändelser och lämnas i brevlåda eller dörr.

Ingen signatur krävs.

Reklamera till Amazon och be de skicka igen, eller betala tillbaka.
Citera
2021-06-23, 20:58
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miikos
De skickas som postförsändelser och lämnas i brevlåda eller dörr.

Ingen signatur krävs.

Reklamera till Amazon och be de skicka igen, eller betala tillbaka.

? Early Bird är tidningsbudet, PostNord har inget med dem att göra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in