Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2020-08-06, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Antar att jag är krånglig också..
Jag verkar ha lugnat mig eller vi har båda lugnat oss. Jag känner mig dock helt tom i själen

Vi sover i samma säng, sitter på samma soffa och äter tillsammans. Jag tror att den här skilsmässan är dödsdömd

Oavsett vad han har gjort så vill jag inte ha någon annan man. Det har gått ett år och jag känner inte att någon är värd hans plats
Mmhmm... Ja

Somliga tycks vilja ha lite krångel i sina liv... (Jag, å min sida, vill ha lite krångel i mitt liv...)

Men då önskar jag dig lycka till med det då i stället!
Hoppas allt går väl för dig!
Citera
2020-08-26, 02:28
Medlem
Förstår exakt varför för har själv separationsångest. Fattar exakt hur dom som jagar och jagar känner. Med detta sagt känner inte jag såhär längre tid utan mest precis efter det tagit slut så det inte tros jag är psykopat.
Citera
2020-08-26, 02:31
Medlem
Ganska simpelt. De vill inte vara ensamma i misären och det är tryggt om någon annan är med en där.
Citera
2020-08-26, 02:44
Medlem
Merwinnas avatar
Fast detta är väl inte något typiskt för män? Enda skillnaden är väl, att på grund av mannens större fysiska styrka, så behöver en man som blir stalkad inte vara rädd för fysiskt våld. (Såvida kvinnan inte skaffar ett vapen eller anlitar några thugs, men då är vi inne på mycket små decimaler av befolkningen.)

Exfruars/-sambos paradnummer är annars att använda sig av barnen. De kan alltid skylla på barnen, för att kräva att mannen ska komma och hjälpa henne med ett otal saker i hennes hem och ge henne pengar, och kräva att få komma in i mannens och hans nyas hem för att inspektera olika saker, lägga sig i deras matvanor, sovtider och fritidsaktiviteter, sätta käppar i hjulet för semesterplaner och firanden av högtider... i värsta fall starta en vårdnadstvist, sprida rykten, anmäla hit och dit, skicka dit polisen och socialtjänsten...
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in