Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-07, 07:14
  #13
Medlem
Onan-erarens avatar
Både och. Ibland är det skönare med ett redigt knull i all ära, men att rå om sig själv är också viktigt. Dessutom har man ingen press på sig då man är själv även om samspelet under akten också är viktigt å inte bara knullandet. Men underskatta inte en hederlig runk eller en fleshlight å egentid.
Citera
2020-08-07, 08:05
  #14
Medlem
carltellin88s avatar
Finns väl 1000 fördelar med onani jämnfört med knull, MEN ett riktigt bra runk går aldrig upp mot ett riktigt bra knull. Men i alla fall, här är några fördelar på rak arm.
- Alltid tillgängligt när MAN SJÄLV har lust
- Kostar inget (ren betalning, drinkar, gentjänster, etc)
- Inga risker (könssjukdommar, svartsjuka, bli förälskad, etc)
Citera
2020-08-07, 09:15
  #15
Medlem
Stark-Senaps avatar
Har upplevt både och av dessa två som varit bättre än det andra.

Men generellt är naturliktvis rånk bättre än kvinnor. Just för att man slipper kvinnor. Missförstå mig inte. Älskar dessa varelser. De flesta vänner jag har är kvinnor. De närmaste vänner jag haft genom livet har varit kvinnor. Men varför måste man tvunget stoppa in saker i dem?? Dessutom allt trams runtomkring, före och efter, som ingår innan ett instickk kan ske. Åååå! Orka liksom. Detta bara själ en massa tid som kan användas till bättre saker, som att dricka öl så klart.
Citera
2020-08-07, 11:30
  #16
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Hoppas du lyckas
Men risken (eller chansen) är att du inte nöjer dig med att bara vara KK då!

Tack ☺

Men har svårt att se att jag skulle vilja vara nåt mer än bara KK, då det i stort sett bara är sexet jag saknar med en man.
Men råkar jag på rätt man för mig så får jag omvärdera mitt beslut såklart.
Citera
2020-08-07, 13:13
  #17
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Tack ☺

Men har svårt att se att jag skulle vilja vara nåt mer än bara KK, då det i stort sett bara är sexet jag saknar med en man.
Men råkar jag på rätt man för mig så får jag omvärdera mitt beslut såklart.
Det brukar ju sägas, om än lite tillspetsat, att om en kvinna träffar en man som ger henne orgasm släpper hon honom aldrig!
Citera
2020-08-07, 17:33
  #18
Medlem
I vissa fall är runk bra men skulle aldrig ersätta ett knull med en sexig tjej utan mer som ett komplement man tar till när knulla inte är möjligt. Att kombinera knull och sexleksaker gör ju inte det hela till onani, jag har inget emot såna grejer, det gör det bara bättre för oss i stunden.
Citera
2020-08-07, 21:34
  #19
Medlem
Dimpens avatar
Varför välja? Låt partnern runka/pulla dig så är det jämnt. Då får du både onani och partner.
Problem solved
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in