Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-17, 17:48
  #157
Medlem
Jag älskar ostbågar men har ej köpt det på flera månader då något hände med dom. För lite krydda exempelvis. Men idag köpte jag en OLW påse och jag tycker dom smakar super bra! Mycket ostkrydda med. Inbillar jag mig eller har någon annan märkt av det här med?
Citera
2024-02-17, 20:38
  #158
Medlem
Longfingrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finnsingenamn
Jag älskar ostbågar men har ej köpt det på flera månader då något hände med dom. För lite krydda exempelvis. Men idag köpte jag en OLW påse och jag tycker dom smakar super bra! Mycket ostkrydda med. Inbillar jag mig eller har någon annan märkt av det här med?
I Princip alla märken med Ostbågar har det hänt något med,konstlat tillverkat med konstgjorda ingredienser sedan några år tilbaka
Citera
2024-02-17, 21:58
  #159
Medlem
Vem0ths avatar
Doftar gårdagens kalsonger som vanligt och smakar som vanligt. Då jag känner inte till att något har ändrats.
Citera
2024-02-17, 22:01
  #160
Medlem
Lichkings avatar
Tycker av någon anledning att de mindre avlånga påsarna tillför med mycket mer smak. Vet inte om det är så för mig enbart men det är go to bag om man ska handla något gott på helgen. (120G)
Citera
2024-02-17, 23:01
  #161
Medlem
Vattenfyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Tycker av någon anledning att de mindre avlånga påsarna tillför med mycket mer smak. Vet inte om det är så för mig enbart men det är go to bag om man ska handla något gott på helgen. (120G)

Jag tycker också att de mindre avlånga påsarna är mycket bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback