• 3
  • 4
2022-10-04, 20:54
Bannlyst
Ingen som undrar varför alla 3 tjejerna Ottosson skurit sönder armarna i yngre dagar?
Citera
2022-10-05, 21:26
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Ingen som undrar varför alla 3 tjejerna Ottosson skurit sönder armarna i yngre dagar?
För att deras morsa misslyckades med att bygga en stark självkänsla i alla döttrar, det är en av dom finaste sakerna en förälder kan ge sitt barn.
Citera
2023-05-08, 19:14
Medlem
Knarkpojkens avatar
Jag satt och bläddrade på youtube och såg någon video som Anjo hade spelat in för en månad sedan med den här tjejen.
Rätt söt tjej men jävligt vilsen, hon har ju verkligen haft det riktigt enkelt här i livet och jag förstår inte riktigt varför hon nu är så deprimerad.
Att hon inte riktigt kunde förklara varför hon skar upp sina armar utan hennes kompis fick rycka in och förklara på ett vettigt sätt får mig att tro att hon bara vill ha uppmärksamhet.

Fyfan vad Anjos serie har varit lökig angående personer med depressioner, det känns verkligen som om ingen utav personerna har någon depression på riktigt direkt.
Tittade lite mer på Johannas instagram och läste och lyssnade på lite av vad hon hade att säga.
Hon pratar mycket om att hon har en extremt social fobi och att hon känner att folk tittar ut henne eller hur man säger det.

Men är det inte det hon att människor ska göra?, jag menar hon är väll runt 18-19 och hela hon skriker att hon vill att folk ska titta på hennne, man går inte runt i en sådan stil som hon har om man har en extremt social fobi.
Man tar inte bilder i underkläder mitt istan om man har en social fobi.
Riktigt söt tjej är hon dessutom, verkar få det hon pekar på men ändå är hon så ledsen jämnt.
Vad tror ni om Johanna, hon pratar mycket om självmord men jag skulle aldrig kunna tänka mig att hon skulle göra det.

https://www.youtube.com/watch?v=cPEWXDXOoMY&t=2008s

- Här är videon, det vore bättre om Anjo tog med folk med riktiga problem.
Även om Tova Helgesson är förstålig då hon verkligen fått gå igenom ett helvete i livet med att hennes far först dog och sedan hennes bror.
Det blir så platt när man sen bjuder in Johanna och Bente tex som båda haft en väldigt enkel resa i livet.
Sen blev det extra löjligt när Bente pratade i videon om att hon var så nere att hon var inne på att sälja sin kropp.
Så startar hon en onlyfans bara några veckor efter. Riktigt sunkig, henne gillar jag inte för hon är så dampig.
Tova hade jag inte pallat med heller pga allt skrik tyvärr, Johanna verkar dock lugn och skön att röka hasch med.
Citera
2024-02-13, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
ätstörningen gjorde henne inget illa iallafall. ser ju bättre ut nu än förut, aldrig fattat dedär med att man ska grina över det! Det är ju positivt

Håll käften snälla
Citera
2024-03-18, 22:52
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Jag satt och bläddrade på youtube och såg någon video som Anjo hade spelat in för en månad sedan med den här tjejen.
Rätt söt tjej men jävligt vilsen, hon har ju verkligen haft det riktigt enkelt här i livet och jag förstår inte riktigt varför hon nu är så deprimerad.
Att hon inte riktigt kunde förklara varför hon skar upp sina armar utan hennes kompis fick rycka in och förklara på ett vettigt sätt får mig att tro att hon bara vill ha uppmärksamhet.

Fyfan vad Anjos serie har varit lökig angående personer med depressioner, det känns verkligen som om ingen utav personerna har någon depression på riktigt direkt.
Tittade lite mer på Johannas instagram och läste och lyssnade på lite av vad hon hade att säga.
Hon pratar mycket om att hon har en extremt social fobi och att hon känner att folk tittar ut henne eller hur man säger det.

Men är det inte det hon att människor ska göra?, jag menar hon är väll runt 18-19 och hela hon skriker att hon vill att folk ska titta på hennne, man går inte runt i en sådan stil som hon har om man har en extremt social fobi.
Man tar inte bilder i underkläder mitt istan om man har en social fobi.
Riktigt söt tjej är hon dessutom, verkar få det hon pekar på men ändå är hon så ledsen jämnt.
Vad tror ni om Johanna, hon pratar mycket om självmord men jag skulle aldrig kunna tänka mig att hon skulle göra det.

https://www.youtube.com/watch?v=cPEWXDXOoMY&t=2008s

- Här är videon, det vore bättre om Anjo tog med folk med riktiga problem.
Även om Tova Helgesson är förstålig då hon verkligen fått gå igenom ett helvete i livet med att hennes far först dog och sedan hennes bror.
Det blir så platt när man sen bjuder in Johanna och Bente tex som båda haft en väldigt enkel resa i livet.
Sen blev det extra löjligt när Bente pratade i videon om att hon var så nere att hon var inne på att sälja sin kropp.
Så startar hon en onlyfans bara några veckor efter. Riktigt sunkig, henne gillar jag inte för hon är så dampig.
Tova hade jag inte pallat med heller pga allt skrik tyvärr, Johanna verkar dock lugn och skön att röka hasch med.

Hon verkar väl rätt ensam med en katt
Tycker inte hon verkar så social alls

Helt omöjligt för andra att se hur någon mår
Oftast så syns ju inte psykiskt ohälsa

Sitter man hemma mest i den åldern så lider man ju av något helt klart
Citera
2024-12-22, 03:55
Tagit mig en titt på en del av dessa videor och Johanna lider av Borderline aka emotionellt instabil personlighetsstörning vilket förklarar hennes många och många av dem färska ärr på armar, lår och mage i den självdestruktivitet som medföljer. Förklarar även att hon missbrukat samt i en video där hon äter choklad med sin väninna, ser man tydligt på väninnans kroppsspråk att hon är rädd för Johanna, förmodligen pga hennes raseriutbrott som Johanna själv berättar om. Hennes reguljära vän Tuva, verkar även hon rädd för henne och kör medhåll i allt. Hon får fixade ögonfransar och naglar som tack så det verkar vara en välfungerande symbios.

Nåja, många lever med EIP så jag säger inget där men något jag fann intressant var intervjun med modern där modern sitter tatuerad över hela magen (hon visar tatueringarna och klagar över en spindel hon tatuerat in) och de diskuterar sina senaste ligg. Modern är..Skild? Från Johannas fader? Hon verkar leva lösaktigt iallafall och de verkar ha haft en instabil bakgrund med en far man aldrig hör något om. Så det förklarar ju Johannas EIP. Är man uppväxt trasig, blir man trasig.

Cred till modern att hon dock har försökt med behandlingshem och liknande för Johanna men problemet ligger ju inte där utan i moderns omoraliska leverne. Hon verkar helt sakna insikt i hur det påverkat dottern och lägger över ansvaret på dottern och i detta fall är Johanna självdestruktiv att det är svårt att titta på bilder och videor då ärren gapar röda och skär en i ögonen. Man har ju empati.

Vad vet vi om den här modern för i mina ögon ser det ut som om hon är problemet?

En annan sak jag reagerar på är att J är väldigt ..mager. Först tänkte jag att hon ser ut att leva väldigt sunt med att bara äta nyttig mat vejpen och läskdrickandet till trots men när hon ställde sig med sidan mot kameran, såg jag hur illa ställt det var. Hon är så tunn att jag drog efter andan. Kan där ligga något problem med det också?
Senast redigerad av Puttinava 2024-12-22 kl. 03:59.
Citera
2024-12-22, 05:12
Citat:
Ursprungligen postat av Planttanta
Mamman har sen skilsmässan tillbaka haft stor omsättning på män som kommit och gått i tjejernas liv, bland annat en som först låg med en av döttrarna och sedan med mamman direkt efter (vi pratar alltså om bara dagar emellan). När mamman fick veta detta så var hennes reaktion att först inte tro på dottern för att killen förnekade det, sen låta killen flytta in i huset trots att dottern valde att klippa kontakten med henne. Det har varit X antal män som flytta in och ut och hon har i många år prioriterat männen framför sina barn.
Mamman har alltid varit extremt besatt av sitt utseende, träning och att folk ska "veta vem hon är". Extremt självcentrerad. Det har varit struligt med Johanna redan sen föräldrarna skiljde sig, hon har alltid haft ångestproblematik och inte velat gå till skolan osv. Hennes mamma har alltid låtit henne göra precis som hon velat utan att ställa några krav, eller ens söka hjälp hos vården (om en 8åring har ångest borde man väl försöka förstå varför och få ordning på det liksom).
De flyttade från Jönköping till Stockholm för att mamman ville "förverkliga sig själv" och komma ifrån sina föräldrar, hon må leva gott på sin pappas pengar men deras relation har varit allt annat än bra.
Ojojoj, där kom alla svar jag sökte. mamman är alltså en narcissist vilket förklarar döttrarnas självdestruktivitet. Tack!
Citera
2025-02-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttinava
Ojojoj, där kom alla svar jag sökte. mamman är alltså en narcissist vilket förklarar döttrarnas självdestruktivitet. Tack!

Hennes mamma härjar på Threads. Söker uppmärksamhet med de mest konstiga inläggen.
Tycker synd om döttrarna som uppenbarligen inte mått bra hemma.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in