Jag satt och bläddrade på youtube och såg någon video som Anjo hade spelat in för en månad sedan med den här tjejen.
Rätt söt tjej men jävligt vilsen, hon har ju verkligen haft det riktigt enkelt här i livet och jag förstår inte riktigt varför hon nu är så deprimerad.
Att hon inte riktigt kunde förklara varför hon skar upp sina armar utan hennes kompis fick rycka in och förklara på ett vettigt sätt får mig att tro att hon bara vill ha uppmärksamhet.
Fyfan vad Anjos serie har varit lökig angående personer med depressioner, det känns verkligen som om ingen utav personerna har någon depression på riktigt direkt.
Tittade lite mer på Johannas instagram och läste och lyssnade på lite av vad hon hade att säga.
Hon pratar mycket om att hon har en extremt social fobi och att hon känner att folk tittar ut henne eller hur man säger det.
Men är det inte det hon att människor ska göra?, jag menar hon är väll runt 18-19 och hela hon skriker att hon vill att folk ska titta på hennne, man går inte runt i en sådan stil som hon har om man har en extremt social fobi.
Man tar inte bilder i underkläder mitt istan om man har en social fobi.
Riktigt söt tjej är hon dessutom, verkar få det hon pekar på men ändå är hon så ledsen jämnt.
Vad tror ni om Johanna, hon pratar mycket om självmord men jag skulle aldrig kunna tänka mig att hon skulle göra det.
https://www.youtube.com/watch?v=cPEWXDXOoMY&t=2008s
- Här är videon, det vore bättre om Anjo tog med folk med riktiga problem.
Även om Tova Helgesson är förstålig då hon verkligen fått gå igenom ett helvete i livet med att hennes far först dog och sedan hennes bror.
Det blir så platt när man sen bjuder in Johanna och Bente tex som båda haft en väldigt enkel resa i livet.
Sen blev det extra löjligt när Bente pratade i videon om att hon var så nere att hon var inne på att sälja sin kropp.
Så startar hon en onlyfans bara några veckor efter. Riktigt sunkig, henne gillar jag inte för hon är så dampig.
Tova hade jag inte pallat med heller pga allt skrik tyvärr, Johanna verkar dock lugn och skön att röka hasch med.