Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-09, 18:41
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilfredoParitet
Här är studien för den som vill läsa:

Emil OWK är knappast en neutral författare
2020-08-09, 18:44
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Du begär alltså av mig att jag ska googla fram rasen även på de skjutande poliserna, ännu en rasfråga, innan du är nöjd?

Med tanke på att 211 vita skjutits ihjäl av USAs polis i år så är din fråga extremt underlig. Spelar deras död ingen roll för dig? Varför det, har det med ras att göra?

Du måste vara FBs störste ras-statistiker.

Ett enda ynka exempel kan du säkert åstadkomma... Måste vara en populär händelse inom den amerikanska Vit Makt rörelsen.

Det är tredje gången du upprepar den siffran, du kan sluta nu. Det är inte din mamma du pratar med...
2020-08-09, 18:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Från 2016 - kom igen nu...

Vadå, menar du att det är längesedan? Tror du att det är någon skillnad idag?

Har för mig att det brukar ältas ganska många fadäser kring ett visst parti som går tillbaka bra längre än 2016.
2020-08-09, 18:46
Medlem
Är väl bra att det "kommer på papper". Jag haft "förmånen" att lära känna (ej eget initiativ) aktiva medlemmar i V. Humorn är det inget fel på och lätta att diskutera med. Men alla tre har en bakgrund av medecinering, vård för psykiska problem, och missbruk av droger eller medeciner och samtliga har fått olika former av "diagnoser".

V verkar vara en form av "terapigrupp" för dessa. De söker sig dit för där finns deras gelikar typ.
2020-08-09, 18:46
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vadå, menar du att det är längesedan? Tror du att det är någon skillnad idag?

Ja, det är precis vad jag menar
2020-08-09, 18:47
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilfredoParitet
Här är studien för den som vill läsa:

https://www.researchgate.net/publica...s_and_the_Left

Tarrou och gänget verkar ivrigt vilja bevisa att denna studie har rätt.

Ju mer de skriver i denna tråd desto värre blir det för dem.
2020-08-09, 18:51
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbe
Extremhögern är den vita rasens avskräde dem representerar inga andra en dem själva dem allra flesta bildade svenskar avskyr dem och deras inskränkta primitiva tribalistiska människosyn.

Eftersom de flesta normala människor inte gillar den rasseparatistiska marxistiska vänstern, så får VPK ihop hela 8%. 92% ogillar dem.
2020-08-09, 18:52
Medlem
Redan på 70-talet anade Janne Josefsson och Mats Zetterberg att något var rejält skumt under den röda fanan.
Deras bok ”Behöver vänstern gå i terapi?” är fortfarande läsvärd.
Bygger på ett tiotal intervjuer med vänstermänniskor...och ja, det behövdes terapi.
Nu står väl terapi tillbaka för andra behandlingsformer av abnorma tillstånd😎
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Ja, det är precis vad jag menar

När det kommer till politisk debatt i Sverige är det som igår. Bara se på hur det ältas kring SD 2010.
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Tarrou och gänget verkar ivrigt vilja bevisa att denna studie har rätt.

Ju mer de skriver i denna tråd desto värre blir det för dem.

En ’studie’ skriven av en högerextrem rasistisk homofobisk antifeminist? Dra den om Rödluvan oxå
2020-08-09, 18:54
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
När det kommer till politisk debatt i Sverige är det som igår. Bara se på hur det ältas kring SD 2010.

Nej, det är det inte.
2020-08-09, 18:54
Medlem
CassandraCs avatar
Rätt glasklart att vänsterblivna är lågt ned på iqtablån, pga att de verkar inte lära sig av historia osv, även yngre människor (läs osmarta och liten livserfarenhet) är nästan till 99.9% lagda väldigt mycket till vänster, detta är ett faktum i nästan alla länder.

Sedan är det såklart massor av iqbefriade dårar till höger också, det handlar om att hamna någonstans i mitten, det finns gott på båda sidorna, det är de extrema segmenten som är de som är psyksjuka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in