Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-09, 19:46
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Faktiskt inte det minsta vänster. Men, det innebär inte att jag är högerextrem rasist.

Men visa länkarna på högerpsykbryt om att de hatar kvinnor, för att dom är kvinnor, inget annat.
2020-08-09, 19:47
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Tack, jag har skummat tramset.

Det är ingen vetenskaplig studie - givet författaren har `studien` samma trovärdighet som när Zannie postar bilder på `sin` nya bil

Inte du som avgör om en studie är vetenskaplig eller ej.
Kliv ner från dina höga hästar.
2020-08-09, 19:50
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Inte du som avgör om en studie är vetenskaplig eller ej.
Kliv ner från dina höga hästar.

Sant. Men i det här fallet är det så uppenbart att det är ett alt-right troll som bara låtsas vara akademiker som skrivit tramset att det inte krävs någon som helst analys för att avgöra `studiens` skräpstatus
2020-08-09, 19:55
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Emil är Fake Akademic. Han låtsas vara en akademiker, men har ingen koppling till någon annan verksamhet än Ulster Intitute - ökända pga. sin CEO.

Hans ’studier’ har ingen akademisk trovärdighet.

Den som inte är antivit, HBTQ och feminism-vänlig är icke trovärdig. Gotcha.
2020-08-09, 19:57
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Vad var problemet med NY artikeln?

Jag talar om i Sverige. Att det finns konstiga människor som hatar kvinnor eller vill se att kvinnor ska ha sämre rättigheter så tänker jag oftast på babbar, och inte just högermänniskor.

Jag vill se mansfeminismen. Det stora hatet!
2020-08-09, 19:57
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Den som inte är antivit, HBTQ och feminism-vänlig är icke trovärdig. Gotcha.

Vad författaren inte är spelar mindre roll - möjligtvis bortsett att han inte är akademiker, även om han låtsas vara just det. Gotcha.
2020-08-09, 20:00
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag talar om i Sverige. Jag vill se mansfeminismen. Det stora hatet!

(FB) Jag hatar kvinnor.
2020-08-09, 20:01
Avstängd
Citat:
Jag har stött på flertalet - förvånansvärt ofta röstar de på SD och känner sig omsprungna och bortvalda av kvinnor.

Nej, främlingsfientlighet är motvilja inför eller rädsla för främlingar eller det främmande och obekanta

Sant. Och borgerligheten vill inte framstå som extremhöger. Det är så det politiska landskapet fungerar

Alltså, ser dig din jävla cuck i varje tråd här på flashback. Får du betalt av globalisterna för att sprida din smörja här? Sluta upp med att säga SD röstare är incels för så är inte fallet för mig och många andra. Jag har alltid haft det väldigt lätt med kvinnor, vågar garantera dig att jag har legat med betydligt fler än dig om vi ska nu jämföra oss. Man kan fortfarande vara bitter och se helhetsbilden även fast man är populär bland kvinnor, jag har på senare år insett att bibeln hade rätt om kvinnors natur, de drivs av hypergami om ingen kontrollerar dem. Jag har legat med flera kvinnor som varit otrogna mot sina män i hemlighet. Jag har tappat all respekt för kvinnor efter mina erfarenheter och jag tror säkert att fler män kan känna igen sig i mina upplevelser.
2020-08-09, 20:03
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
(FB) Jag hatar kvinnor.

Tack! Varför tog det så lång tid?

Okej. Här är ett argument:
Citat:
Män äger relationer. Därför kan vi också ställa krav.

Att bara analysera detta, så handlar det om att kvinnor vill visa dominans för dominans ger framgång och framgång ger lycka.

Men männen vill också visa framgång för att få lycka. Därför har män och kvinnor blivit konkurrenter.

Jag finner detta hat fullt normalt, än fast det är dåligt. Jag finner ingen ADHD, aspberger, borderline osv i denna tråd.
2020-08-09, 20:06
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Tack! Varför tog det så lång tid?

Jag finner detta hat fullt normalt, än fast det är dåligt. Jag finner ingen ADHD, aspberger, borderline osv i denna tråd.

Budet kom med pizzan, sorry!

Vem bryr sig om diagnoser. Du efterfrågade svenskt kvinnohat.
2020-08-09, 20:08
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Budet kom med pizzan, sorry!

Vem bryr sig om diagnoser. Du efterfrågade svenskt kvinnohat.

Ja. Men hat brukar oftast gömma sig bakom diagnoser oftast. Tittar man på vänstermänniskor så är det ADHDXYZ som gäller. Varför då?
2020-08-09, 20:10
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ja. Men hat brukar oftast gömma sig bakom diagnoser oftast. Tittar man på vänstermänniskor så är det ADHDXYZ som gäller. Varför då?

Vad får dig att tro att vänstermänniskor har fler diagnoser? Såvida alla som inte är SD räknas dit såklart, då är ditt antagande begripligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in