Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-09, 17:54
  #97
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Vem på DN syftar du till?

Nazistiska mord i Sverige
Det är nog Jacques Wallner han menar. Men den han mördade hette M•agnus N•ordenmark.

D•aniel W•retström mördades av ett invandrargäng.
2020-08-09, 17:55
  #98
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Ge mig ett exempel där vänsterextrema underminerat vita människor är du snäll.

Snarare så att Vänstern är ganska ointresserad av ’ras’ - på den punkten skiljer de sig mot högerextrema.
Du har verkligen inte uppfattat skiftet inom vänster mot Ras, initierat i USA, och väl manifesterat i BLM. Alla onda är vita, alla svarta är goda. Tjuven Floyd är god, polisen som tog honom ond. Bara genom sina hudfärger. Ras kan bytas ut om Kön.
2020-08-09, 17:56
  #99
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Sure thing. Därför som de springer runt med BLM och klimatgreta.

Tror du på det där själv?

Vänstern tycker väl att människor inte ska riskera att kvävas till döds i samband med ett polisingripande.

Vad nu Greta har med BLM att göra?
2020-08-09, 17:57
  #100
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Dagens vänster fokuserar ENDAST på ras. De har en antivit agenda.

Att du förnekar detta tyder på att dessa studier har rätt

Hade du något exempel eller?

Antivit... rasister och nazisters nya favoritord.
2020-08-09, 17:58
  #101
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Vänstern tycker väl att människor inte ska riskera att kvävas till döds i samband med ett polisingripande.
Om du kollat rätt tråd på FB så vet du att Floyd sa "I can't breathe" redan innan polisen tog ut honom ur bilen. Och att obduktionen inte visade att han kvävts till döds.

För det kan väl inte vara så att du förutsätter att vita poliser är onda redan innan de dömts?
2020-08-09, 17:58
  #102
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
D•aniel W•retström mördades av ett invandrargäng.

Det vet jag. Mer nyfiken på hur tomten fått för sig att de tillhörde vänstern.
2020-08-09, 17:59
  #103
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Du har verkligen inte uppfattat skiftet inom vänster mot Ras, initierat i USA, och väl manifesterat i BLM.

Rör mig på tok för lite i högerextrema kretsar för att fästa vikt vid sådana petitesser.
2020-08-09, 17:59
  #104
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det är tvärtom sällsynt med djurarter som dödar någon från samma art. Svenskar har inte dödat utlänningar på åtminstone 200 år, och brottslingar på 100 år.

Nu är du så långt borta och snurrar från min frågeställning och TS att jag tror du uppfyller TS.

Du kanske kan lägga till att muslimer som dödar konvertiter och sysslar med jihad också är nazister/kommunister och att mongolerna som dödade miljoner människor på medeltiden också är nazister/kommunister och katoliker som dödade protestanter som hugenotter också är nazister/kommunister så blir dina irrelevanta stolliga jämförelser mer kompletta.
__________________
Senast redigerad av larsjohansson 2020-08-09 kl. 18:01.
2020-08-09, 18:00
  #105
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Rör mig på tok för lite i högerextrema kretsar för att fästa vikt vid sådana petitesser.
Då borde du röra på dig mer. Den okunskapen är nästan pinsam.
2020-08-09, 18:01
  #106
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
För det kan väl inte vara så att du förutsätter att vita poliser är onda redan innan de dömts?

Vad har polisernas ev. ondska med saken att göra?

Det som spelar någon roll är att ett rutinmässigt polisingripande resulterade i att den omhändertagna personen dog.
2020-08-09, 18:01
  #107
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du kanske kan lägga till att muslimer som dödar konvertiter och sysslar med jihad också är nazister/kommunister och att mongolerna som dödade miljoner människor på medeltiden också är nazister/kommunister och kataloliker som dödade protestanter som huggenotter också är nazister/kommunister så blir dina irrelevanta stolliga jämförelser mer kompletta.
Islamister som ISS klumpar jag naturligtvis ihop med nazister och kommunister. Massmord före 1900-talet har jag inga åsikter om, samhället var mer inhumant då med slavar, världskrig osv. Jag pratar om moderna människor, med ideologier som accepterar att döda andra människor.
2020-08-09, 18:03
  #108
Medlem
Tarrous avatar
t
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Då borde du röra på dig mer. Den okunskapen är nästan pinsam.

Att BLM fått vissa avarter och extremiteter är jag införstådd med. Och av oss två är det inte jag som behöver röra mer på mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in