Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-16, 23:39
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyDimitri
Det är bara nåt påhitt för att artisterna ska kunna tjäna lite extra under dessa hårda tider Otroligt ointressant koncept
Nej det stod redan i november 2019 programmet skulle komma
Citera
2021-03-16, 23:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Har tittat en del på originalet som kommer från Korea och tycker att det är ett rätt trevligt program. Det är ett ganska roligt koncept där det kan komma in gamla avdankade artister som faktiskt har riktigt bra röst, eller att det kommer in någon annan känd person, som man faktiskt inte alls visste att de kunde sjunga.

Ett problem är ju hur TV4 kommer lägga upp det. Tar de de vanliga "kändisarna" som är med i alla andra program, så blir nog programmet tråkigt och platt. Det är ju det som är grejen med Korea att urvalet av celebriteter är något större med en befolkning på 50+ miljoner.

Så jag hoppas att TV4 tar vara på orginalkonceptet och tar in en stor variation. Det blir totalt ointressant om de kör sina idolartister, let's dancedeltagare, talang och stjärnornas stjänamedverkande.
Se amerikanska istället
Citera
2021-03-26, 17:23
  #15
Medlem
Premiär i kväll klockan 8 på TV4, för den intresserade.
Citera
2021-03-26, 17:50
  #16
Medlem
Skulle inte förvåna mig om Ebba Busch är med, dom har ju nämnt politiker och kändisar. Vilka mer profiler ?
Janne Josefsson?
Känns som det kommer vara lite gamla leta dance deltagare med också.
Citera
2021-03-26, 18:20
  #17
Medlem
Alvids avatar
Kan bli bra, den som kan sänka det är Nour.
Citera
2021-03-26, 19:19
  #18
Medlem
Hur kan godisautomaten se genom masken?
Citera
2021-03-26, 19:45
  #19
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Se amerikanska istället
Jag gillar det koreanska programmet, då jag har en närmare relation dit än USA. Men kan tänka mig att den amerikanska versionen har riktigt grymma deltagare, då det också finns en stor befolkning att välja på. Den filippinska varianten är också riktigt bra, däremot har jag noll koll på deras celebriteter eller fd kändisar.

Såg nu vilka programledare det är för den svenska versionen och tänker inte ens bekymra mig om att se programmet. Samma vanliga tråkiga deltagare och självklart Pernilla Wahlgren också. Suck....

Man vågar väl sätta en hunka på att minst en från familjen Wahlgren kommer dyka upp.
Citera
2021-03-26, 20:04
  #20
Medlem
Alvids avatar
"Succékomikern" Nour... Nu tog Helenius i så han gjorde i byxan.
Citera
2021-03-26, 20:04
  #21
Medlem
Pecka-s avatar
Hur många gånger kommer David prata om sin fru ikväll?
Citera
2021-03-26, 20:04
  #22
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyyko
Trodde tittarna skulle få rösta på deltagarna, men eftersom det är förinspelat, så går ju inte det.

Varför inte? Det är väl bara att dom spelar in när alla deltagarna tar av sig masken och sen endast sänder den som åker ur?
Citera
2021-03-26, 20:09
  #23
Medlem
Crapmagics avatar
Jävla barnprogram!

Det hörs ju på rösten vem det är under sången, Martin Stenmarks kuk

Jag vill göra om programmet, så att man bara har en sådan
där liten ögon-mask på en pinne, som på vinjett-bilden
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-26 kl. 20:18.
Citera
2021-03-26, 20:10
  #24
Medlem
Alvids avatar
Daniel Lindgren = Godisautomaten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback