Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-12-27, 20:08
  #73
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Och alltid säger männen till de trånande homewreckerludren att de minsaaaaaann ska lämna hela rasket för doppet på sidan om, och så blir det ju givetvis aldrig. Bara ett töm och glöm.

Nog för att hon är en homewrecker, men den lilla otrogna reptilen till man är ändå alla gånger värre.
Citera
2020-12-27, 20:10
  #74
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Nog för att hon är en homewrecker, men den lilla otrogna reptilen till man är ändå alla gånger värre.

De är samma jävla skit båda två.
Han för att han HAR en fru, men doppar ändå ett homewreckerskank vid sidan om, och hon, för att hon VET om att det finns en fru, men är efterbliven o knullar honom likt förbannat. Same shit, different names.
Citera
2020-12-28, 10:14
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Så jag får väl antaga att om du vore gift med någon, så är väl tanken på att någon knullar din man/fru BAKOM DIN RYGG, helfestlig? Tänk lite för helvete

Typiskt en homewrecker som försvarar ett annat homewreckerluder.
Då är det min fru som ska skämmas och det är henne jag skickar ut. Jag kan förstå att den bedragne skuldbelägger den tredje parten men det betyder inte att det är rätt.

Jag har blivit bedragen och jag har varit med någon som varit gift. Jag har inte varit otrogen själv men om jag hade varit det hade det varit mitt val och mitt ansvar.
Citera
2020-12-31, 20:27
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillybastard
Vad fan skulle det vara det för? Trolla om VAD?

Sånt här är så jävla typiskt er incels på Fb.

Alla som knullar är trooooll.

Väx upp för fan
Tagga ner för fan.
Ligger du runt och ställer skitfrågor får du även en hög med lösbajs i kommentarerna. Thats the way life goes.
Lär dig hålla ihop geggvecket ist
Citera
2020-12-31, 23:20
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillybastard
Hej Flashis!

Ja vad ska man säga? Har väl skitit där jag äter som ordspråket lyder.

Var jag arbetar och hur är väl skitsamma egentligen. Men anyhow så har jag för ca 5 veckor sedan legat med min kollega på vårt arbete. Vi har arbetat på samma jobb i fyra år.
Känner honom väl och tycker att han är en fin person. Är inte intresserad av nån relation eller dylikt.
Han ville fortsätta ligga redan dagen efter.

Efter att vi låg har det varit precis som vanligt mellan oss och vi har mest skrattat åt det.

Han har dock varit paranoid över att han vet att jag legat oskyddat tidigare i år, snart ett halvår sedan.
Idag kom han in på jobbet helt hispig och ville att jag skulle göra klamydiatest för han tyckte att hans kuk sved eller nåt.
Själv har inga symptom och har ej heller haft. Vet såklart att man inte behöver få det.

Jag har beställt ett hemtest från Kry. Men han insisterar på att jag ska gå och ta alla tester för att han inte tycker att han kan göra det själv pga att det kan komma fram då.

Han säger även att han redan ikväll ska ta upp med sin fru att han vill skiljas och även säga att han varit otrogen med mig. Att han är trött på sitt äktenskap och vill vara singel.
Det här han sagt även innan denna incident.

Va fan...Känner mig lite kluven här. Visst kan jag ta detta klamydiatest. Men tänker inte ta alla tester som finns för att han är nojig. Eller vad tycker Ni?

Förlåt för osammanhängande text.

Att jag varit ludrig hit och dit är inga kommentarer jag kommer att besvara.


Det är väl var och ens eget ansvar att testa sig, att han doppat kuken i dig och nojar behöver du knappast bry dig om
Citera
2021-01-17, 16:10
  #78
Medlem
Ju fler tester du tar dessto bättre!!! Framför allt hiv
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in