Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-12, 12:51
Medlem
Worjens avatar
"Få"

Vem ska du få av?
Citera
2020-08-12, 15:49
Medlem
lisagommans avatar
Schysst att kalla dina tinderdejter fula när det tydligen är den nivå du själv ligger på. Problemet verkar ju inte vara att få tjejer utan att du verkar tycka att du själv är bättre än dom du får. Ganska oattraktiv egenskap och förmodligen det som gör dig till singel.
Citera
2020-08-12, 16:07
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worjen
"Få"

Vem ska du få av?

Precis, få en flickvän. Skaffa en flickvän.

Låter som att dom ska köpa en bil.
Citera
2020-08-12, 16:35
Medlem
Nicket ’estet10’ är legendary. Uppge att du nickar det här på ’Flabban’ (visa när du loggar in) så kommer det bli åka av!
Citera
2020-08-12, 17:24
Medlem
Liksom flera andra har sagt här, du verkar ha en jävla människosyn. "Få" en flickvän... "Fula ons"...

Sån't där lär märkas snart nog när man pratar en stund mer ingående med en person så jag tror du bör börja där om du inte tänker ge någon mer information om problemet.
Citera
2020-08-12, 18:45
Medlem
Fråga om de ska se din bamse i byxan så får du bada i brudar.
Det funkar på krogen i alla fall.
Citera
2020-08-12, 21:00
Medlem
Det är ytterst svårt om du inte har en väldigt bra social kompetens och ett fint utseende.
Citera
2020-08-12, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Jag är 26 år och undrar hur man får en flickvän ? Jag ser folk i min närhet som lyckas hela tiden medans jag aldrig får någon . Enda som ja lyckad me är några fula tinder one night stands.

Så Flashback hur gör man lättast för att få en flickvän ?

Man är en attraktiv, bra och intressant person som vet hur man flörtar med folk man är intresserad av.
Citera
2020-08-26, 01:18
Medlem
Var dig själv och var uppriktig med vad du söker. Inte så du borde fråga ”vill du vara min” första gången ni ses. Låt det bli så bara, säg det efter ni setts 10 ggr. Hinta lite om det då alltså, kasta inte ur dig det rakt ut..

Tinder>kk>kan leda till mer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in