Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-14, 09:02
Medlem
HoppigGrodas avatar
Kör på förfan!

ps du skriver som att du aldrig har fått fitta i ditt liv.
Citera
2020-08-14, 10:42
Medlem
HighwayDelights avatar
Hur gammal är du och hur gammal är hon?
Alla "tkr" och "xD" hade fått mig avskräckt direkt...
Citera
2020-08-14, 10:50
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Jag undrar bara hur man biter sig i tandköttet, saknar du tänder på överkäken?
Citera
2020-08-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Jag undrar bara hur man biter sig i tandköttet, saknar du tänder på överkäken?

Japp saknar alla
Citera
2020-08-14, 14:18
Medlem
Citat:
Eller borde jag bara klämma ihop röven och bita i tandköttet och vänta på att bjuda ut henne på en fet kött bit men en otroligt god grogg? Tänkte kanske skrämmer iväg henne om jag frågar om hon vill komma och spela xD

Risken är stor för det.
Eller inte direkt att du ska skrämma iväg henne, utan ni kan förmodligen sitta med varandra och spela. Men det kommer förmodligen också att sluta där..

Om du har lite is i magen och tänker efter. Så förstår du nog att du bara försöker hitta på en massa anledningar till varför ni bör spela lite med varandra och det beror mestadels på att ännu har ni inte förmågan att träffas.

Med andra ord tänker du försöka börja dejta henne redan.. Över internet..? Som en fjolla.. Bara för att du redan har kärat ner dig och inte kan stålsätta dig.

Istället för att börja klänga på henne nu varje dag och försöka få henne att spela, borde du vänta tills att du vet när du ska åka hem. Ringa upp henne direkt när du vet när du ska resa och höra om hon har några planer tills dess. Säga att du är påväg hem och är sugen på att träffas.

Annars så riskerar du att sätta dig själv i internetfriendzonen.. Men du kanske bara ville hitta lite brudar du kunde spela cs med? Det är inte alls så att du ville träffa henne o ligga.

Tänk såhär.. Ju mer ni snackar och umgås innan ni får chans att styra upp en dejt. Desto mer tid ger du henne att bli helt avtänd på dig. Och om ni redan umgås varje dag, vad finns det då för incentiv från henne till att träffa dig i verkligheten? Ni umgås ju redan.
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-08-14 kl. 14:23.
Citera
2020-08-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rixen70
Mitä vittua va äre för fel på xD men visst så sant ska testa.

Det är mycket fel på xD
Skulle en tjej använda sig av xD till mig hade jag skickat henne på studs.
Citera
2020-08-14, 14:33
Medlem
JaredLetos avatar
Kör på bara, det kan ju vara bra att veta hur hon låter eller så också. Vet inte vad för slags kontakt ni har haft på tinder, använder inte det själv. Men hon kanske är på ett sätt där, sen kanske hon prata på ett annat sätt om ni spelar, och ett annat när ni ses. Tycker ni ska spela och döda lite noobs ihop.
Citera
2020-08-14, 14:55
Avstängd
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradaron
Hon spelar cs go men ifall du frågar henne om hon vill spela med dig låter det retarded?
en tjej som spelar cs go är nog inte snygg på en vanlig skala: retardskalan. må de aldrig föröka sig.
Citera
2020-08-14, 20:05
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Träffat en tjej på tinder som ser förjävlit bra ut i mina ögon, skrivit lite gran snap,tinder. Bor i finland nu pga av corona redan sakt att ja ska bjuda ut henne på en grogg när jag kommer till svergie, och hon sade bara att det skall vi nog se till och ordna. Men vem fan vet när det är corona är helt över?!.......

Det är väl fortfarande fullt möjligt att åka till Sverige?
Citat:
Orkar inte vänta längre! Men fick veta härom dan att hon spelar csgo mm. Som jag också gör så min fråga när tills man kan träffas å ja kan bjuda ut henne på världens godaste kelkka grogg

Så kan jag fråga om hon vill typ komma snacka skit på discord och spela lite csgo? Eller är det för cringe? Tänkte om en tjej kanske tycker det låter helt retarded. Ja menar hon har säkert kompisar hon mycket helre spelar med men. Hon är inte blyg värkar det som alldrig träffat henne irl. Men skickat lite sådär å tkr hon är askön är fan inte blyg själv så skulle nog inte bli något tystnad från min sida direkt.
Eller så låtsas du inte vara någon jävla spelkompis till henne utan frågar rakt ut om hon vill prata i telefon eller skypea. Ingen minns en fegis.

Citat:
Eller borde jag bara klämma ihop röven och bita i tandköttet och vänta på att bjuda ut henne på en fet kött bit men en otroligt god grogg? Tänkte kanske skrämmer iväg henne om jag frågar om hon vill komma och spela xD
Framför allt borde du undvika retarderade smileysar och särskrivningar.
Citera
2020-08-15, 18:39
Medlem
Plaguetongue1s avatar
Citat:
Tänkte kanske skrämmer iväg henne om jag frågar om hon vill komma och spela xD

knappast, gemensamma intressen är väl ett plus?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in