• 4
  • 5
2020-08-16, 14:24
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Nja, Suga vann ju en tidigare fight p ett ben s nog gr det.
Han r nog inte intresserad av en rematch, han har ju enbart babblat om vilka han ska spa nr Vera r undanstoppad. Jag ser hellre OMalley mot Cody om jag fr vlja.

Cody ska g ner och utmanar Figueiredo om 125-bltet i November har jag fr mig. Blir en kul fight.
2020-08-16, 14:34
Bannlyst
Trist med gat fr DC men knner nd att Stipe hade tagit detta. Tycker DC har jtteproblem nr han hamnar p defensiven.
2020-08-16, 18:06
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Cody ska g ner och utmanar Figueiredo om 125-bltet i November har jag fr mig. Blir en kul fight.
Det hade jag inte koll p, dr ser man. Cody gjorde bra ifrn sig senast s jag ser grna honom fajtas oavsett motstndare.
2020-08-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
r det Sean du syftar p? Klart att han frlorade, svrt att vinna med ett ben. Det hade ju dock inget med Marlon att gra och den hr vinsten kommer tas med en nypa salt. Den borde g om.

Chito sparkade snder hans vad i ett tidigt skede, och nerven dromkring kan f ftterna att "d" emellant. Samma sak hnde nr Cejudo slogs mot Mighty Mouse.

Sean O'Malley r en clown, och det var rtt sknt att se han ka p stryk. Han hade p riktigt brja tjata om att han var divisionens framtid, utan att ens ha mtt ngon top 15. Rtt pinsamt, men andra sidan bestr hans fanbase till strsta del av 15-20-ringar som tycker det r dhftigt med Fortnite, weeeeed och mumble rap.

Frvnad att inte fler satsade p den kampen. Jag lade 500 p Vera, vann 1760. Lttaste pengarna i hela mitt liv.

Synd fr vrigt att DC mot Stipe snarare blev en "vem-som-kan-peta-den-andre-i-gat-bst-kamp" n en riktig tungviktskamp. Trkig att se p, och trkigt fr DC att lmna p det sttet. Hoppas JJ tar klivet upp till tungvikt. Hade varit jvligt kul att se JJ mot Ngannou eller Rozenstruik.
2020-08-18, 17:31
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthisworld91
Chito sparkade snder hans vad i ett tidigt skede, och nerven dromkring kan f ftterna att "d" emellant. Samma sak hnde nr Cejudo slogs mot Mighty Mouse.

Sean O'Malley r en clown, och det var rtt sknt att se han ka p stryk. Han hade p riktigt brja tjata om att han var divisionens framtid, utan att ens ha mtt ngon top 15. Rtt pinsamt, men andra sidan bestr hans fanbase till strsta del av 15-20-ringar som tycker det r dhftigt med Fortnite, weeeeed och mumble rap.

Frvnad att inte fler satsade p den kampen. Jag lade 500 p Vera, vann 1760. Lttaste pengarna i hela mitt liv.

Synd fr vrigt att DC mot Stipe snarare blev en "vem-som-kan-peta-den-andre-i-gat-bst-kamp" n en riktig tungviktskamp. Trkig att se p, och trkigt fr DC att lmna p det sttet. Hoppas JJ tar klivet upp till tungvikt. Hade varit jvligt kul att se JJ mot Ngannou eller Rozenstruik.

Oddset p Vera var helt klart befngt, och det r dessa odds om man nu bettar mste leta efter fr att det ska ge utdelning i det lnga loppet. Grattis!

Edit: Synd att du dock inte spelade honom nr han ett tag stod i 4ggr p betfair. Nr ett odds droppar s pass mkt, br man g vidare om man nu ska se betting frn ett professionellt perspektiv.
Senast redigerad av bobo909 2020-08-18 kl. 17:38.
2020-08-20, 18:01
Medlem
Trkigt avslut fr DC men det var rttvist. Han peta som fan p Stipe i alla matcher s den finger incidenten kan man inte klandra Stipe fr.
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in