Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-08-20, 14:03
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Som karriärfeminist och sk "självsäker kvinna", kan jag bara hålla med dig. Det finns inga kontrollfrågor, eller trix för att få mig att avsluta min karriärhunger. Min karriär går före alla män, och alla barn. Av bekvämlighetesskäl, föredrar jag mesiga och undergivna män på jobbet. Dom är sk betahannar, och viker sig tredubbelt för att mina ambitioner skall gå i uppfyllelse. På fritiden föredrar jag däremot riktiga Alfahannar, som är självsäkra och sexiga.

Slutligen till TS: Om du inte klarar av att bli dominerad av en modern kvinna, så kanske du inte ska ha en svensk kvinna. Testa något utländskt då, så får du åtminstone något att jämföra med.

Fast är du riktig narcissist då?

Då måste du ju ha "skinn på näsan" och vara "rak och ärlig" också....

Räcker inte med "självsäker"
Citera
2020-08-20, 19:08
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Som karriärfeminist och sk "självsäker kvinna", kan jag bara hålla med dig. Det finns inga kontrollfrågor, eller trix för att få mig att avsluta min karriärhunger. Min karriär går före alla män, och alla barn. Av bekvämlighetesskäl, föredrar jag mesiga och undergivna män på jobbet. Dom är sk betahannar, och viker sig tredubbelt för att mina ambitioner skall gå i uppfyllelse. På fritiden föredrar jag däremot riktiga Alfahannar, som är självsäkra och sexiga.

Slutligen till TS: Om du inte klarar av att bli dominerad av en modern kvinna, så kanske du inte ska ha en svensk kvinna. Testa något utländskt då, så får du åtminstone något att jämföra med.


LOL, hade du läst tråden innan du öppnar käften så hade du förstått att detta rör sig eventuellt om en covert-narcissist. Så du får läsa på lite om en sådan först.
Detta är alltså inte den klassiska overt-narcissisten som är mest "känd".

Och detta handlar inte om att hon är dominant. För det är hon inte.
Alltså. Du får nog helt enkelt läsa om trådstarten istället för att jag ska ta om allt igen för dig,
om du nu är genuint nyfiken på vad detta rör sig om.

Annars, Todeloo!
Citera
2020-08-20, 19:13
  #27
Medlem
Har lärt mig att det spelar ingen roll vad folk säger, folk kan säga vad som helst och det kan låta hur genuint som helst. Fokusera på handlingarna, hade nog inte ens ställt några frågor för det kan man enkelt kringgå.
Citera
2020-08-20, 19:20
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Fast är du riktig narcissist då?

Då måste du ju ha "skinn på näsan" och vara "rak och ärlig" också....

Räcker inte med "självsäker"


Många är ju fejk-narcissister. Det brukar vara dom med jävligt uppväxt, daddy issues osv.
De växer upp med mycket hat och ilska, och skapar en väldigt snarlik narcissistisk personlighet som ett försvar mot omvärlden. Dessa människor, eftersom de inte är riktiga narcissister, bryter ofta ihop förr eller senare. Eller bara släpper attityden, som jag själv gjorde.
Citera
2020-08-23, 03:19
  #29
Bannlyst
Tror mer på Borderline med narcissistiska drag (som skapats genom olika problem i barndomen).

Ifall hon är narcissist på riktigt så behöver du visa dig vara bättre i alla sammanhang. Utmanövrera narcissisten genom att vara betydligt mer narcissistisk (endast mot henne). Mindfuck på riktigt.
Citera
2020-08-23, 03:46
  #30
Medlem
Tror som flera tidigare mer på Borderline än Narcissism. Då får hon allt vara en enormt bra Borderliner för att du inte ska vända dig om och dra på direkten.
Citera
2021-09-16, 23:16
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Tror som flera tidigare mer på Borderline än Narcissism. Då får hon allt vara en enormt bra Borderliner för att du inte ska vända dig om och dra på direkten.

Hon är en så kallad covert-narcissist, en mindre känd variant av narcissist.
Och skiljer sig på några fundamentala plan från klassiska narcissisten.
Såg en drös videos om just covert-narcissist, och det är EXAKT så hon är.
På svenska brukar det kallas "sårad narcissist" har jag för mig.
Citera
2021-09-16, 23:17
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Tror mer på Borderline med narcissistiska drag (som skapats genom olika problem i barndomen).

Ifall hon är narcissist på riktigt så behöver du visa dig vara bättre i alla samma
nhang. Utmanövrera narcissisten genom att vara betydligt mer narcissistisk (endast mot henne). Mindfuck på riktigt.


Hon är en så kallad covert-narcissist, en mindre känd variant av narcissist.
Och skiljer sig på några fundamentala plan från klassiska narcissisten.
Såg en drös videos om just covert-narcissist, och det är EXAKT så hon är.
På svenska brukar det kallas "sårad narcissist" har jag för mig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in