Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-24, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Du läser tydligen helt andra tidningar än vi andra. Mörkt i garderoben?

OnT: Känns som nån uppgörelse som gått åt helvete för dessa två. Penga- eller drogskulder e mitt tips å en FUP som innehåller 'Inga kommentarer', eventuellt via en tolk.

Du verkar tappad som liten? Eller levt under en sten.

Överfallsvåldtäkter på killar har ökat mycket, förövarna är ofta Afghaner.

Bacha Bazi, jag googlar det åt dig.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bacha_bazi
Citera
2020-08-24, 06:55
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Varför befann de sig kvar på brottsplatsen? Avtuppade eller fastbundna?

När du blivit utsatt för tortyr så hamnar du i apatiskt tillstånd. Hjärnan slutar fungera. Troligen så gärningsmännen att dom skulle dö om dom rörde sig.
Citera
2020-08-24, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Nej tack, jag behöver ingen djupare insikt i dina sexfantasier.

Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Beakta att detta hände på en kyrkogård, så när du är färdig med att leka med dig själv så kan du googla "nekrofili".

Du verkar inte helt otappad själv.

Va? Detta är inget jag hittar på. Nu kan sluta blunda till och med SVT skriver om detta.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-ensamkommande
Citera
2020-08-24, 08:25
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Nej det gör den verkligen inte. Du är inte från Stockholm förstår jag Innan du kommer till Vasastan måste du först passera Solna kyrkogård, Solna Kyrka, Gamla Karolinska, Radiumhemmet, Nya Karolinska, Smittskyddet både det svenska och det Europeiska, Karolinska Institutet, Tomteboda och många fler ställen. Så du, det är allt en bit mellan Norra Kyrkogården och Vasastan.
Ja, ja det är några hundra meter mellan Vasastan och Norra kyrkogården. En del betraktar det som nära, en del som långt...
Citera
2020-08-24, 08:42
Medlem
Man kan också fråga sig hur föräldrarna kan låta två barn under 15 vara ute sent på kvällen. Och när de sedan inte kom hem gjorde föräldrarna då en polisanmälan om att de saknades? Tror inte det.

Citat:
Vid 23-tiden på lördagskvällen ska pojkarna ha förts in på kyrkogården och hittades avklädda av förbipasserande tidigt på söndagsmorgonen.
Citera
2020-08-24, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Man kan också fråga sig hur föräldrarna kan låta två barn under 15 vara ute sent på kvällen. Och när de sedan inte kom hem gjorde föräldrarna då en polisanmälan om att de saknades? Tror inte det.
Ointressant om pojkarna varit ute sent med eller föräldrarnas tillstånd.
Man skall inte rövas bort och torteras, oavsett ålder eller tid på dygnet.
Citera
2020-08-24, 08:53
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKLE
Svenska och skötsamma är dom och hade inget med GM att göra.

Berätta mer. Vad handlade detta om? Den normala arab/neger svenskhatarförnedringstortyren eller något annat motiv? Sexuell förnedring, våldtäktstortyr osv? Att GM inte är svenskar utgår jag ifrån, sannolikheten att det är en svensk är närmast 0%.

När detta klarnar upp bör frågan om återinförandet av dödsstraffet för blatten aktualiseras igen.
Senast redigerad av Whitfields 2020-08-24 kl. 08:55.
Citera
2020-08-24, 08:53
Medlem
Kan detta handla om bögeri o gm är BögPeddoPervon/BögSexualSadister????
Citera
2020-08-24, 08:56
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight

Sånna här kommentarer är så konstiga. Var du aldrig ute på natten som barn? Rymde aldrig? Smygrökte? Klättrade ut genom ett fönster eller sa att du skulle sova över hos en kompis men istället rände ni runt på stan?

Får känslan av att ni som skriver såhär är mobbade incels som bara spelat datorspel hela ungdomen.

Jag kommer från en väldigt konservativ, svensk, kristen familj men till och med jag var ute några sommarnätter och rände. Det är en del av frigörelsen från föräldrarna, en del av att växa upp, att testa gränser. Man ska varken bli skjuten eller våldtagen för det.

Kanske satt föräldrarna uppe och väntade och gjorde sig redo för en jävla tillrättavisning? Kanske sov de eller jobbade natt på ett sjukhus? Litade på sina söner? Men att tonåringar är ute en sommarnatt är verkligen inte SÅ konstigt.
Citera
2020-08-24, 09:10
Medlem
Citat:
Att Expressen är knäpptysta gjorde först att jag trodde det var judar inblandade. Judiska begravningsplatsen ligger nära brottsplatsen. När DN skrev om det så blev det bara ännu mer svårtolkat då judar i så fall knappast är inblandade.

Vad vet Expressen som AB och DN inte vet? AB har till och med uppdaterat med mörkerbilder sent på kvällen, trots att de också borde veta vid det här laget varför detta "inte går att skriva om". Jag tror detta brott försvinner i alla media imorgon.
Jag tror inte på den konspirationsteorin.

Expressen var ju en av de första tidningarna att rapportera om händelsen.
https://www.expressen.se/nyheter/sol...-pa-kyrkogard/
Visseligen mest citat från Aftonbladet men artikeln publicerads tidigt redan kl 11.26 bara 13 minuter efter att polisen publicerade en notis om händelen
Citera
2020-08-24, 09:11
Medlem
Citat:
Här verkar AB stått.

https://goo.gl/maps/cG63Nz4jPqFUG8U76

Då är det kullen med minneslunden som är brottsplatsen. Lindhagens kulle tror jag den heter.
Nja, på Ab's bilder ser det inte ut som Minneslund, men kanske nedanför då det står massa mindre gravar där. Vid minneslunden finns bara stora gravgårdar och familjegravar.
Citera
2020-08-24, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Sånna här kommentarer är så konstiga. Var du aldrig ute på natten som barn? Rymde aldrig? Smygrökte? Klättrade ut genom ett fönster eller sa att du skulle sova över hos en kompis men istället rände ni runt på stan?

Ingen konstig kommentar alls. Det är föräldrarnas skyldighet att hålla koll på sina omyndiga barn. Att du kommer från en taskig familj är uppenbart men alla gör inte det. Dessutom är Sverige idag ett helt annat land än för ett 20-tal år sedan. Fullt med kriminella araber och negrer överallt och en inkompetent och underbemannad polis. De som rör sig ute sent på kvällen och natten i dagens Sverige löper hög risk att råka ut för brottslighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in