Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-30, 11:01
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Vilket straffvärde har denna kyrkogårdstortyr? Livstid möjligt?

Straffvärdet är tveklöst livstid, möjligen 14 år om man vill vara snäll.
Detta är dock Sverige, lär bli skyddstillsyn, ungdomsvård möjligen 2-3 års fängelse enbart tack vare att fallet blivit så uppmärksammat -- domstolen kommer vara skraja att ge de vanliga, allra löjligaste påföljderna
Citera
2020-08-30, 11:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andyprof
Ja bättre att fokusera på de misstänkta och hoppas på att de får det straff de förtjänar..

Jag tror vi kommer att vänja oss vid denna typ av brott.
Det är väl knappast någon som längre förfasar sej över t.ex gruppvåldtäkter eller överfall och rån av åldringar och barn.
Vi vänjer oss sakteligen och tvingas acceptera förfallet.
Citera
2020-08-30, 11:31
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Straffvärdet är tveklöst livstid, möjligen 14 år om man vill vara snäll.
Detta är dock Sverige, lär bli skyddstillsyn, ungdomsvård möjligen 2-3 års fängelse enbart tack vare att fallet blivit så uppmärksammat -- domstolen kommer vara skraja att ge de vanliga, allra löjligaste påföljderna

Enig.

Dock, är inte sluten psykvård en möjlig påföljd för den yngre? Givet hur det verkar fungera i hans skalle borde det ta ett stort antal år att med tung medicinering och terapi pacificera honom.
Citera
2020-08-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror vi kommer att vänja oss vid denna typ av brott.
Det är väl knappast någon som längre förfasar sej över t.ex gruppvåldtäkter eller överfall och rån av åldringar och barn.
Vi vänjer oss sakteligen och tvingas acceptera förfallet.

Just våldtäkter där män/pojkar är offer verkar dessvärre bli vanligare och vanligare, där finns det nog märkliga föreställningar och kulturella yttringar som är nya för oss. Ja tyvärr vänjer man sig, och det är det farliga..
Citera
2020-08-30, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tankar
Regeringen bär ansvaret för Sveriges misslyckade migrationspolitik.

Anita Bååth refererar i klippet till den f.d. polisen Mustafa Panshiri som förklarade att det som skulle fungera bäst är att man lägger ansvaret för ungdomarnas brottslighet på familjen och även drar in bidrag.

Det är som du skriver regeringen. Men vi har haft många regeringar.

Vi har folk från högt och lågt som tagit skamgrepp på vanlig goda medborgare. De är som hundar som biter den hand som föder dem.

Jag tror inte Sverige kommer återhämta sig trots Annie Lööfs uppkavlade armar. Det är enkla svar på svåra frågor, för min del. Jag vill inte ha med skiten att göra, de förpestar min vardag. Dess vidriga män överallt denna sommar som gör mig rädd för att gå ut ensam i skogen för att plocka svamp eller för att koppla av på en avlägsen klippa vid havet.

För mig handlar saker om hur mitt liv är, hur jag och mina barn mår och hur saker ändrats till det sämre. När två svenskar blir våldtagna på detta vidriga sätt blir jag rädd. Jag kommer köra runt med 30 och 40 åriga barn om de vill ut på krogen. Jag kommer fortsätta hämta om det är sena nätter ute, jag kommer vara taxichaufför livet ut om vi nu bor kvar i Sverige.

Det som inte diskuteras offentligt, eller i domstolar eller i denna tråd, är hur extra vidrigt det är att bli våldtagen av personer man finner motbjudande, äckel man aldrig med fri vilja ens skulle vilja ha med att göra med. Som grisen Anders Eklund (svensk !!!), diverse kattuggande araber och somalier, och den fule undernärda gärningsmannen som vi sett bild på i tråden. Män som bara perversa och desperata kvinnor har med att göra, eller oftast bara mamma.

Politikerna har ett projekt. Ett stort experiment där man sett hur det slutar historiskt och på flera ställen runt om i världen. Trots det lägger de inte ner. Det pratas smörja om att integration löser alla problem. Mig integrerar ingen. Jag väljer var jag bor och vem jag umgås med. Likt de flesta medborgare i Sverige. Politikerna får hitta på ett annat mantra än ordet integration.

Dessa gänghärjningar och med allt från våldtäkter till annan grov brottslighet börjar likna ett folkrättsbrott på svenskar, som borde avhandlas inför domstolen i Haag. Liv och egendom förstörs.

Individer och kollektivets egendom är skyddade i folkrätten genom längre sedvänja, än tramset regering och riksdag tolkar in genom barnkonventionen. Folkrätten ser på individens oinskränkta rätt till sitt eget liv, och skydd, oavsett vem man är eller hur gammal man är. Först avlivas gamlingar genom direktiv om triage och de nekas medicinsk behandling. Samtidigt som staten lockat hit främlingar som tillåts ta skamgrepp på oskyldiga medborgare och kränka deras integritet på värsta tänkbara sätt. Det som pågår och tillåts pågå i Sverige sker internationellt endast i krig. Det länder som har liknande bråkig befolkning tvingar inte på dessa kriminella element på vanliga medborgare, och de har inte likt Sverige domstolar som låter dem löpa när de väl åker dit.

Inget civiliserat land i världen, förutom Sverige tolererar i fredstid det vidriga våld som nu pågår mot landets barn.
Citera
2020-08-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det är som du skriver regeringen. Men vi har haft många regeringar.

Vi har folk från högt och lågt som tagit skamgrepp på vanlig goda medborgare. De är som hundar som biter den hand som föder dem.

Jag tror inte Sverige kommer återhämta sig trots Annie Lööfs uppkavlade armar. Det är enkla svar på svåra frågor, för min del. Jag vill inte ha med skiten att göra, de förpestar min vardag. Dess vidriga män överallt denna sommar som gör mig rädd för att gå ut ensam i skogen för att plocka svamp eller för att koppla av på en avlägsen klippa vid havet.

För mig handlar saker om hur mitt liv är, hur jag och mina barn mår och hur saker ändrats till det sämre. När två svenskar blir våldtagna på detta vidriga sätt blir jag rädd. Jag kommer köra runt med 30 och 40 åriga barn om de vill ut på krogen. Jag kommer fortsätta hämta om det är sena nätter ute, jag kommer vara taxichaufför livet ut om vi nu bor kvar i Sverige.

Det som inte diskuteras offentligt, eller i domstolar eller i denna tråd, är hur extra vidrigt det är att bli våldtagen av personer man finner motbjudande, äckel man aldrig med fri vilja ens skulle vilja ha med att göra med. Som grisen Anders Eklund (svensk !!!), diverse kattuggande araber och somalier, och den fule undernärda gärningsmannen som vi sett bild på i tråden. Män som bara perversa och desperata kvinnor har med att göra, eller oftast bara mamma.

Politikerna har ett projekt. Ett stort experiment där man sett hur det slutar historiskt och på flera ställen runt om i världen. Trots det lägger de inte ner. Det pratas smörja om att integration löser alla problem. Mig integrerar ingen. Jag väljer var jag bor och vem jag umgås med. Likt de flesta medborgare i Sverige. Politikerna får hitta på ett annat mantra än ordet integration.

Dessa gänghärjningar och med allt från våldtäkter till annan grov brottslighet börjar likna ett folkrättsbrott på svenskar, som borde avhandlas inför domstolen i Haag. Liv och egendom förstörs.

Individer och kollektivets egendom är skyddade i folkrätten genom längre sedvänja, än tramset regering och riksdag tolkar in genom barnkonventionen. Folkrätten ser på individens oinskränkta rätt till sitt eget liv, och skydd, oavsett vem man är eller hur gammal man är. Först avlivas gamlingar genom direktiv om triage och de nekas medicinsk behandling. Samtidigt som staten lockat hit främlingar som tillåts ta skamgrepp på oskyldiga medborgare och kränka deras integritet på värsta tänkbara sätt. Det som pågår och tillåts pågå i Sverige sker internationellt endast i krig. Det länder som har liknande bråkig befolkning tvingar inte på dessa kriminella element på vanliga medborgare, och de har inte likt Sverige domstolar som låter dem löpa när de väl åker dit.

Inget civiliserat land i världen, förutom Sverige tolererar i fredstid det vidriga våld som nu pågår mot landets barn.
Det var förbannat bra sagt o formulerat 👍
Citera
2020-08-30, 12:32
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Vilka blonda grabbar handlar det om? Du en är av många som vet vilka BO är så du kan väl dela med dig av informationen? Någon länk eller annat?
Källa?
Jag har aldrig sagt att jag vet vem BO är, vi borde inte heller hänga ut brottsoffer någonstans utan endast gärningsmän.

Men jag tänkte att gärningsmännen kanske valde sina offer inte av rasistiska skäl som någon hade förmodat, eftersom man villa typ plåga och förnedra hela Sverige symboliserad i pojkarna. Det kan mycket väl vara så enkelt at gärningsmännen som har helt klart homosexuella böjelser tycker att etniska svenskar hetsar upp dem mycket mer än t.e. sina, vad var det, afghanska eller irakiska landsmän?
Citera
2020-08-30, 13:05
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det ska bli mer övervakning på Stockholms kyrkogårdar eftersom det begås så mycket brott på dem.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ms-kyrkogardar

Det är förstås ren lögn. Varför skulle hälarna/hororna/langarna gå in på kyrkogårdarna, ska de knulla på en grav? Som mest kanske de gör upp affärerna på parkeringen. Men övervakningsfascisterna förnekar sig inte.
Citera
2020-08-30, 13:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det ska bli mer övervakning på Stockholms kyrkogårdar eftersom det begås så mycket brott på dem.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ms-kyrkogardar

Inte ens de döda kan få lugn och ro.
Citera
2020-08-30, 13:51
Medlem
Vad är det för etnicitet på BO? Finns ngn info om det?
Citera
2020-08-30, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Vad är det för etnicitet på BO? Finns ngn info om det?

Svenskar
Citera
2020-08-30, 14:05
Medlem
Jag är vanligen pragmatisk och sansad. Men här ser jag bara ett möjligt rättmätigt straff. En pöbel som sliter gm i stycken.

Ang våldtäkten (om jag inte missat något) är
Väll troligt inget samlag utan att man tryckt upp föremål i vederbörandes kroppsöppningar

Har gm fb??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in