Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-25, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlowTheClaymores
Japp svenska gärningsmän såklart. Vad jag förstår är det en shiasvensk från Iran och en sunnisvensk med ursprung i Tunisien eller nåt sånt.

Haha skrev fel. Menade BO. Om de var svenskar och GM invandrare
Citera
2020-08-25, 18:11
Medlem
InteSDblivens avatar
[quote=FiF|72708781]
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Var går det att läsa om att BO inte hade så många fysiska skador?

Längre bak i tråden stod nåt om det samt i Expressen. Killarna var talbara och vid medvetande i alla fall.

Oj, hela 57 kilo. BO måste ha vägt max 40?
Citera
2020-08-25, 18:11
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
"Kopplingen" till BO som framskymtar i tråden kan väl vara något kärleksstrul mellan BO och någon syster till GM? Homosexuell verkar inte rimligt då minst en GM har ett barn.

Haha, jag har lite roat sådär läst alla dina försök att leda in diskussionen på stickspår.

Alla baserat på ”mellan raderna”, ”nån sa” osv. ”Det framskymtar i tråden” var nytt dock.

Allt faller dock platt.

Om det går att klistra ”ignorera allt SDbliven skriver” så ökar läsbarheten rejält för ovana läsare.

Nej, Den iranske kurden har inga barn. Dock syskon som är sladdbarn. Hans mamma bör varit runt 36 när den tillkomsten skedde (och således fött Mr GM när hon var 19)
Citera
2020-08-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
https://www.friatider.se/tva-begars-...r-pa-kyrkogard

Är det bara i Sverige som man kan stå och le såhär när man åkt fast?
Det är så frustrerande att se dessa svin gång på gång åka in och ut.

Men oroa er inte Reinfeldt ska nu börja ha dans i Uppsala och skapa trygghet.......

Till nån "tröst" så dröjer det nog inte länge förrän han hamnar i konflikt med nån syriansk/arabisk/somalisk/afghanskt gäng som mördar honom. Självsanering mellan kriminella spar iallafall på skattepengar.
Citera
2020-08-25, 18:13
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Längre bak i tråden stod nåt om det samt i Expressen. Killarna var talbara och vid medvetande i alla fall.

Vilket inte säger mycket, det varken bekräftar eller dementerar att skadorna var få. BO kan vara vid medvetandet samtidigt som det är nödvändigt att uppsöka sjukvård för sina skador.
Citera
2020-08-25, 18:13
Medlem
Måste ändå säga (hukar mig för pajkastning) att reaktionen här inne är rätt överdriven. Våldtäkter och andra brott begås varje dag, av både svenskar och invandrare. Anledningen till den plötsliga upprördheten bland vissa, är väl bara att det är unga killar som blivit våldtagna och att det är invandrare som har gjort det?
Citera
2020-08-25, 18:15
Medlem
Fjodor26s avatar
Man må då hoppas att grabbarnas föräldrar röstat vänster, då finns det något gott i detta elände.
Citera
2020-08-25, 18:16
Medlem
Orten19s avatar
Citat:
Måste ändå säga (hukar mig för pajkastning) att reaktionen här inne är rätt överdriven. Våldtäkter och andra brott begås varje dag, av både svenskar och invandrare. Anledningen till den plötsliga upprördheten bland vissa, är väl bara att det är unga killar som blivit våldtagna och att det är invandrare som har gjort det?

Ja, att unga killar blir tvångspåsatta och torterade i timmar av två homosexuella invandrare sker ju inte varje dag. Därav reaktionerna.
Citera
2020-08-25, 18:16
Medlem
Det här är GM som slåss som thaiboxare?
https://www.youtube.com/watch?v=VbE4HQ3Xjhg
https://www.youtube.com/watch?v=Jy6Ak3Y6bcM

GM facebook?
https://sv-se.facebook.com/mardin.jahani.73
Senast redigerad av TonyDR 2020-08-25 kl. 18:22.
Citera
2020-08-25, 18:17
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuno-Gasai
Mår riktigt illa. Jag som halvsvensk/halvjamaican blir riktigt mörkrädd. (...) Kan någon besvara: Om det enda brottet jag någonsin gjort var att ladda ner några filmer på nätet och då menar jag att jag inte har skadat en fluga, varför gör andra "icke-helsvenskar" dessa groteska brott?

Därför att du är uppvuxen och uppfostrad av en svensk mor med svenska värderingar. Andra är det inte.
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...r-pa-kyrkogard

Skadade och avklädda hittades två pojkar som misstänks ha blivit kidnappade och misshandlade på en kyrkogård i Solna i helgen. Två unga män har begärts häktade misstänkta för människorov, grov misshandel och våldtäkt.
– Det verkar ha pågått under större delen av natten, säger åklagare Anders Tordai.
Hur de två pojkarna hamnade på kyrkogården i lördags natt, eller om de känner de misstänkta, vill åklagaren inte gå in på. Men det rör sig om människorov, enligt Anders Tordai som håller i fallet.

Pojkarna, som är mellan 15 och 17 år gamla, misshandlades med tillhyggen under flera timmar, hotades och tvingades klä av sig.

Det kanske var en kul grej för GM - i likhet med nyårsfirandet för fyra somalier i Götebrog nyårsafton 2004/2005

Citat:
Jenny och hennes väninna Linda tog följe med fyra somalier till en fest. ... Linda fick utstå flera slag mot huvudet så att det började blöda kraftigt och hon trodde då inte att hon skulle klara mycket mer varpå hon spelade avsvimmad för att få ett slut på misshandeln. Misshandeln mot Linda resulterade i att hon fick sy på två ställen på huvudet. ...

Jenny fick en fraktur på okbenet, hon fick även operera ögat samt vid operationen så avlägsnade man krossade benbitar[1] vilka ersattes med plast. Både Jenny och Linda drabbas utav ångestattacker efter misshandeln.

https://sv.metapedia.org/wiki/Jenny_Lemon

Min poäng är, att man inte ska utgå från, att det *alltid* måste finnas ngt annat motiv (t.ex. rån, skulder m.m.), än att GM tycker att det är kul att misshandla BO.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Ja, att unga killar blir tvångspåsatta och torterade i timmar av två homosexuella invandrare sker ju inte varje dag. Därav reaktionerna.

Nej, men reaktionen hade inte varit lika överdriven om det hade varit två tjejer i 16-17-årsåldern som hade blivit våldtagna av svenskar på en kyrkogård mitt i natten. Då hade tonen varit en annan. Du vet att jag har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in