Citat:
Peace.
Minus det fetstilta så är det ungefär min analys med.
Hon vet vilka kort hon kan spela för att få uppmärksamhet och likes. Att just Timbuktu blev offer tror jag har att göra med att han har knullat runt jävligt mycket och hans namn nämndes (eller hintades om) under me too-drevet.
Om han gjort något olagligt eller ej vågar jag inte gissa.
Han har säkert varit grisig mot en del kvinnor och förmodligen legat med en hel del yngre tjejer.
Lämnar man efter sig ett spår av brädade, svartsjuka snubbar och ilskna kvinnor uppstår såna rykten automatiskt.
CW skriver ju i princip rakt ut att det är just rykten hon har hört , i bästa fall andrahandsuppgifter , när hon efterlyser offren.
IMHO
Jag tror även att "skör och osäker" är en för snäll förklaring och har mer att göra med att hon är en söt tjej än med hennes faktiska beteendemönster. Sett många liknande förklaringar när hon betett sig illa.
Själv lutar jag mer åt att hon är en totalt hänsynlös personlighetstörd individ.
Minus det fetstilta så är det ungefär min analys med.
Hon vet vilka kort hon kan spela för att få uppmärksamhet och likes. Att just Timbuktu blev offer tror jag har att göra med att han har knullat runt jävligt mycket och hans namn nämndes (eller hintades om) under me too-drevet.
Om han gjort något olagligt eller ej vågar jag inte gissa.
Han har säkert varit grisig mot en del kvinnor och förmodligen legat med en hel del yngre tjejer.
Lämnar man efter sig ett spår av brädade, svartsjuka snubbar och ilskna kvinnor uppstår såna rykten automatiskt.
CW skriver ju i princip rakt ut att det är just rykten hon har hört , i bästa fall andrahandsuppgifter , när hon efterlyser offren.
IMHO
Jag tror även att "skör och osäker" är en för snäll förklaring och har mer att göra med att hon är en söt tjej än med hennes faktiska beteendemönster. Sett många liknande förklaringar när hon betett sig illa.
Själv lutar jag mer åt att hon är en totalt hänsynlös personlighetstörd individ.
En sköt och osäker tjej kan ju vara en som du beskriver totalt hänsynslös personlighetsstörd individ. Just det att man har blivit dumpad kan få en psykiskt skör och osäker kvinna att bli helt och hållet hänsynslös. Säkra individer blir även de ledsna när man blivit dumpade men deras självkänsla gör att de kan gå vidare utan att känna ett behov av att förstöra den som dumpat dem. Jag tror det är lite av ett missförstånd att tro att psykopater, sociopater och andra hänsynslösa, personlighetstörda individer är megasäkra på sig själva. Deras attacker på andra är ofta triggade av att den andra personen utsatt någon för någon slags oförrätt.
Nu är ju American psycho en film men ser man till huvudrollsinnehavaren så blir han ju mordisk när någon gjort något bättre än honom eller på något sätt kränkt honom. Detta kan ju vara fallet med Cissi. Jag tror eller är relativt säker på att Timbuktu utsatt henne för någon typ av kränkning och i förhållandet mellan man och en kvinna verkar det helt enkelt vara så att romantiska besvikelser ofta är just den typen av kränkning. Förutsatt att Timbuktu inte blåst henne på pengar, utebliven intervju eller någon annan typ av karriärslöfte som han inte hållit. Men samtidigt känns det inte som att Cissi hade gått så här långt just pga karriärsbesvikelse. Men man vet aldrig med dessa störda typer. Tom den minsta petitessen kan dessa sjuka individer blossa upp som de värsta tänkbara kränkningarna.