Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-09-10, 00:40
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Herregud, fattar du inte sånt här så ska du inte lägga pengar på det. Är du dum i huvudet? Du tycker förmodligen inte det, men kan du bevisa det? Each1Teach1 har en viktig poäng, risken är stor att du köper nåt du tror har en viss egenskap, men sen var det visst något annat. Som en tragisk figur i en annan tråd skrev, han tyckte han hade rätt ändå förlorade han allt. Eller egentligen ännu värre, han förlorade allt och tyckte ändå att han hade haft rätt "egentligen". Ska du bli nästa offer?



Du är ju dum på riktigt. Knark också?


Nej skulle jag ändå inte påstå. Min poäng var snarare om optioner var det enda alternativet till att tjäna pengar på eventuell volatilitet i framtiden. Det skulle dock innebära en alldeles för stor position för mig. Certifikat, om det finns, är mycket bättre.
Förklara gärna hur du fick in knark i det hela?
Citera
2020-09-10, 05:51
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Herregud, fattar du inte sånt här så ska du inte lägga pengar på det. Är du dum i huvudet? Du tycker förmodligen inte det, men kan du bevisa det? Each1Teach1 har en viktig poäng, risken är stor att du köper nåt du tror har en viss egenskap, men sen var det visst något annat. Som en tragisk figur i en annan tråd skrev, han tyckte han hade rätt ändå förlorade han allt. Eller egentligen ännu värre, han förlorade allt och tyckte ändå att han hade haft rätt "egentligen". Ska du bli nästa offer?



Du är ju dum på riktigt. Knark också?
Vem svarar du egentligen?
Citera
2020-09-19, 19:43
  #27
Medlem
Om man investerar i rätt riktning upp/ner med certifikat så får man högre avkastning än med andra produkter


eller har jag fel?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in