Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-11, 21:23
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Kanske börjar jag bli trött nu och det är därför jag skrattar varje gång jag ser en Koran brinna på en ny plats... Undra om det kokar nu hos muslimerna?

Stram Kurs verkar vilja att det uppstår upplopp på platser där polisen inte mobiliserat, så att så många vanliga människor som möjligt offras i deras heroiska kamp emot islam.
Citera
2020-09-11, 21:27
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
https://samnytt.se/koranbranning-aven-i-trollhattan/

Nu i Trollhättan

Härligt att se detta i både Kronogården och Angered. Det är förresten märkligt att områden med hög koncentration av muslimer är ökända för bilbränder och grov brottslighet.

Mogge i regeringen har skaffat skägg och åldrats 20 år under dessa blasfemi-dagar. Nu utlovar han att snygga till statistiken mer frenetiskt tills nästa val. Han kanske levererar ett nytt paket med lagförslag för att klämma åt alternativmedier eller andra människor som rapporterar om problemen.

https://nyheteridag.se/gangbrotten-o...g-innan-valet/
Citera
2020-09-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Trams.
Under Toppmöteskravallerna i Göteborg 2001 så var nästan samtliga kaosare vita.

Så, där sprack ditt genetiska argument.
Dock så var dom vänsterblivna och de som stod för det värsta kravallandet, stenkastningen och slagsmålen med polisen var inhemsk våldsvänster såsom AFA samt hitresta motsvarande grupperingar från utlandet.

Märk skillnaden på hur polisen agerade då, jämfört med hur snabbt man backade ut ur Husby när det tog hus i helvete där och lät det brinna i typ fem dagar innan man gick in och började grilla korv med ungdomarna.
Citera
2020-09-11, 21:35
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Stram Kurs verkar vilja att det uppstår upplopp på platser där polisen inte mobiliserat, så att så många vanliga människor som möjligt offras i deras heroiska kamp emot islam.
Det finns väl ingen vits med att bränna skithuspappret på platser där ingen bryr sig? Poängen är ju att visa att de här personerna inte klarar följa våra grundlagsskyddade rättigheter.

Det är ju bättre att visa där nu genom att bränna en sagobok, än att låta dom infiltrera våran politik ännu mer, och märka det den vägen
Citera
2020-09-11, 21:36
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det verkar som att danskarna är väldigt rädda för Rinkeby.

Det kan man förstå. Hade han besökt Rinkeby senare på dagen och dessa gäng väntat på hans besök:

då hade det slutat väldigt blodigt.

Om han blivit mördad eller inte vet jag inte, men en stor blodpöl på gatan hade det i alla fall blivit.

Ja, det var ju därför koranen brann just där eftersom vanligt folk är på jobbet istället för att stå på ett torg och bråka under dagarna. I Rinkeby verkar det finnas folk som har tid att bråka under arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon
Koranbränning med bacon (BBQuran):
https://youtu.be/dZYx9jT8Va8

Den där har postats förut men det är en mycket vacker syn. Festligt att han utförde eldningen utanför kyrkan som är helt infiltrerad av muslimska brödraskapet.

Citat:

De vill troligen inte att polisen stoppar deras heroiska kamp mot islam. Varför skulle människor falla offer för fredens religion?
Citera
2020-09-11, 21:37
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Det är sant. De mobiliserar för att skydda svenska folket från de effekter Paludan är här för att frammana.

Well, since we can't shoot them, we're gonna have to take'em down with the tools that are available to us at the time.

Jag ogillar religion överlag, men de enda jag ser som fiender är de som aktivt försöker lägga sig i hur Jag skall leva mitt liv. När kristendomen försökta inskränka mina rättigheter som bög på 80-talet, så fick jag användning för mina bombkunskaper.
Så du vet innerst inne om att vi har en stor grupp med utländska femtekolonnare i landet som potentiellt är mycket farliga för etniska svenskar? En grupp som kan explodera när som helst om man inte är de till lags?

Det gäller alltså att hålla fast locket på tryckkokaren så hårt man bara kan, tills....? Tills svenskarna blir en minoritet? Kan man ta det lugnt då?

Vilka exklusiva bögrättigheter hotades av kristna eller saknade du på 80-talet så pass mycket att du ville bomba människor?
Citera
2020-09-11, 21:47
Medlem
Citat:
Kanske börjar jag bli trött nu och det är därför jag skrattar varje gång jag ser en Koran brinna på en ny plats... Undra om det kokar nu hos muslimerna?

Nja inte riktigt ännu men jag hoppas det smäller snart 🙂
Citera
2020-09-11, 21:47
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Nu ja. Men, det är fortfarande inte en genetisk fråga.
Låg intelligens, dålig impulskontroll, högre testosteronnivåer, hög tidspreferens och externt kontrollfokus är absolut genetiska faktorer.
Citera
2020-09-11, 21:50
Medlem
IT-snubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon
Koranbränning med bacon (BBQuran):
https://youtu.be/dZYx9jT8Va8

De där Stram Kurs-grabbarna får nog passa sig! Jag tänker inte nu på några bråkiga babbeligister utan på djupt religiösa muslimer som kan se väldigt allvarligt på denna hädelse. I t.ex. Pakistan kan man bli dömd till döden om man hädar Islam. Finns säkert en och annan muslim både i Sverige och Danmark som är så pass skruvad att de skulle kunna ta ihjäl någon som förlöjligar Islam och profeten.
Citera
2020-09-11, 21:56
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
De där Stram Kurs-grabbarna får nog passa sig! Jag tänker inte nu på några bråkiga babbeligister utan på djupt religiösa muslimer som kan se väldigt allvarligt på denna hädelse. I t.ex. Pakistan kan man bli dömd till döden om man hädar Islam. Finns säkert en och annan muslim både i Sverige och Danmark som är så pass skruvad att de skulle kunna ta ihjäl någon som förlöjligar Islam och profeten.

Jag undrar om dessa herrar ens kan mellanlanda i Doha. Utrikesministern i UAE har förresten varnat Europa förut om farorna med islam.

https://www.youtube.com/watch?v=r1g4...hannel=FoxNews
Citera
2020-09-11, 22:00
Moderator
-Info-s avatar
Kommer Stram Kurs till Rinkeby torg imorgon och bränner en koran inför de muslimska invånarna kan det bli en stor uppståndelse och starka känslor på platsen. Lite citat ur dagens DN:

Citat:
Har du hört något om det som planeras här i helgen?
– Alla pratar om det. Det snackas mycket. Folk gillar inte det.

Vad tror du kommer att hända?
– Jag säger så här, det kommer att bli en reaktion precis som på en fotbollsmatch. Det är inte bra att gå till laget Djurgården och bränna en Djurgården-flagga framför dem. Vad tror du kommer att hända då?
Citat:
– Här är det jättemånga som tror 100 procent och det kan bli problem här om de bränner koranen. Speciellt om de äldre ser att de bränner koranen. De kommer att bli upprörda.
Citat:
– Om de kommer och gör något mot Koranen jag kommer att gå ut själv och demonstrera, säger hon.
Citat:
Restaurangägaren Yusuf Abdalla tror att det kan bli oroligt under lördagen.
Citat:
https://www.dn.se/sthlm/jarvas-ledar...ranna-koranen/

Frågan är om Stram Kurs vågar göra detta besök? Det är ju inte helt riskfritt.

Bränner de ännu en koran klockan 05.30 eller så kommer det nog inte att hända så mycket. Men ser invånarna att man bränner en helig arabisk koran framför deras ögon, då kan det bli ett väldans liv.
Senast redigerad av -Info- 2020-09-11 kl. 22:07.
Citera
2020-09-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Härligt att se detta i både Kronogården och Angered. Det är förresten märkligt att områden med hög koncentration av muslimer är ökända för bilbränder och grov brottslighet.

Mogge i regeringen har skaffat skägg och åldrats 20 år under dessa blasfemi-dagar. Nu utlovar han att snygga till statistiken mer frenetiskt tills nästa val. Han kanske levererar ett nytt paket med lagförslag för att klämma åt alternativmedier eller andra människor som rapporterar om problemen.

https://nyheteridag.se/gangbrotten-o...g-innan-valet/

Regeringen har blivit så mätta och vet att deras väljare kommer att rösta ungefär som 2018, det är därför dem inte ens behöver anstränga sig för att vinna röster
Dem har intalat folk att röstar man sd då är man en dålig människa etc

Svensken tror verkligen innerligt på myten om att de är inte enbart blattar som är källan till kriminalitet och går o röstar på någon utav de 7 partier vilket är som att rösta på våldtäckter, kaoz , och det vi har i dagsläget.

Så jävla svårt att fatta att det hela är ett enda stort iscensatt bedrägeri som gör att regeringen håller sig vid makten oavsett om de är moderaterna , sossarna , Miljöpartiet , som styr.

Jag vet i alla falla att jag skulle aldrig någonsin för några pengar i världen vilja ha in dessa kräk i landet

Det finns något som är ovärderligt och det är att ha ett homogent , friskt samhälle, utan skit. Där man kan släppa ut sin barn utan att oroa sig, det sånt som svenskarna borde tänkta på först o främst, inte att vara rädda att bli kallade rasister och hjälpa muslimer.

Fan dem är så totalt borta , fattar folk inte att vi måste ta hand om våra barn släktingar etc istället för apor från Afrika som vi bli påtvingade att ha här i landet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in