2020-09-04, 14:32
Medlem
Det r ju ytterst mrkligt att denna hndelse inte har mer allmnintresse n att Paolo R kper prostituerade?

nnu ett bevis fr att etablissemanget skyddar de sina!
Citera
2020-09-04, 14:40
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilhelmB14
Det r ju ytterst mrkligt att denna hndelse inte har mer allmnintresse n att Paolo R kper prostituerade?

nnu ett bevis fr att etablissemanget skyddar de sina!
Nej, det r inte alls srskilt mrkligt, eftersom det handlar om en slkting till en offentlig person, inte om den offentliga personen sjlv.
Knarkaren Erik sjlv r p sin hjd "kndis", dvs. ngon som det kan skrivas om i skvallerpress, men inte i seris nyhetsmedia.

Ngot direkt allmnintresse finns allts inte av hndelse i sig och med hnsyn till vad som hittliis framkommit, men det kan finnas detaljer i det hr som kan ha betydelse, t.ex. hur Fredrik sjlv agerat och om han frskt skydda sonen eller att Erik ljg sig undan ett strngare straff ven fr frsljning.
Citera
2020-09-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Det mest troliga r att han fixat till grabbarna som skulle ha efterfest.

5 killar och en tusenlapp var fr grejerna.
Kanske han kritade eller skylla handla mer, vem vet.

Men att han skulle vara en langare ser jag som lngskt, snarare han som kan ha grejerna fr dr letar aldrig polisen typ.
Det du beskriver r langning.
Citera
2020-09-04, 14:44
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Det du beskriver r langning.
Jo, det Erik uppenbarligen gjort r i lagens mening frsljning och langning av narkotika, och han kan drfr med fog kallas "langare". Men jag misstnker att hr avses "langare" i trngre mening, dvs. ngon som sljer utanfr den nrmsta vnskapskretsen och/eller utanfr enstaka fester. Det r tveksamt om Erik slt fr att tjna pengar p saken (och inte bara frmedlat) eller fr att bekosta eget bruk.
Citera
2020-09-04, 14:47
Medlem
Lalle46s avatar
Stort diplom till grabben! Nu fr svenska folket se att allt inte r guld och grna skogar hemma hos landets politiker!! Kanonbra 💣👌
Citera
2020-09-04, 15:01
Medlem
(FB) Villa Pauli i Djursholm och Arnfinn Rste

Han har levererat kola till eliten.
Citera
2020-09-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Stort diplom till grabben! Nu fr svenska folket se att allt inte r guld och grna skogar hemma hos landets politiker!! Kanonbra 💣👌

Om nu grabben r skriven i Tby, varfr verhuvudtaget ta upp med polisen att han kvartar hos farsan? Trodde han att han skulle komma lttare undan p det sttet?
Citera
2020-09-04, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mypointis
Om nu grabben r skriven i Tby, varfr verhuvudtaget ta upp med polisen att han kvartar hos farsan? Trodde han att han skulle komma lttare undan p det sttet?
De hade vl koll p det nd?
Citera
2020-09-04, 15:14
Bannlyst
Detta mste ju ut till daily mail. Rysk press bild zeitung osv osv.
Sveriges fd statsminister som styrde bla drogpolitiken var fr hrdare straff osvv hade en egen lgenhet som var en knarkarkvart
Citera
2020-09-04, 15:26
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Okej, visst, ska man vara lite mindre syrlig s r det vl en "fackbok", men sett till hittills publicerade recensioner tycks den ligga mer t det sknlitterra hllet. Kp, ls och avgr sjlv om du har lust och ork.

r det inte mrkligt att det r Ryssland vi tnker p i frsta hand nr vi hr "Utlndsk Valpverkan"?
.. nr det i sjlva verket rr sig om vr lilla Reinfeldt och Greta (valet i Kanada frra ret)
Citera
2020-09-04, 15:28
Medlem
Sen nr r 5000 kr i kontanter mycket?! Jag r lginkomsttagare och jag har betydligt mer n s liggandes hemma i min bostad.. Hade det hittats hos tiggaren nere p lokala coop kan man vl kalla det mycket.. Men hos en "topp-politiker" r det vl vxelpengar..
Citera
2020-09-04, 15:40
Medlem
JPMorgandonators avatar
Jag rstar sjlv borgerligt.

Man br se bda sidor av hndelseutvecklingen vilket man gr om man r hgutbildad som jag.

Grabben r uppenbarligen en entreprenr som nog kommer att flja pappas rd att arbeta till 75. Som jag ser det br han dock byta produkt eftersom svenskt rttsvsende har en lderdomlig syn p kokain.

Jag anser att vi br lta detta passera eftersom han kommer frn en bra familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in