Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-09-08, 19:48
  #109
Medlem
Finns en annan grupp med fantasisk inställning att nu ska vi krascha!

Det är alla cyklister på vårarna utåt Skanssundet. Typ klunga över hela vägen/båda filerna och man trycker tutan i botten flera hundra meter före mötet och möts av fuckfingers, samt några idioter som tar mötet på min högersida i bilen som är i laglig hastighet.

Hade någon sparkat på bilen så...
Citera
2020-09-08, 21:38
  #110
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Absolut men samtidigt förstår alla som pysslar med drönare, RC-bilar eller andra radiostyrda prylar som går på LiPo-batterier att den där racingdrönaren inte på något sätt lämpar sig för polisiärt arbete.
Min poäng vara bara att det finns tillräckligt snabba drönare. Det finns militära modeller som uppfyller samtliga krav såsom hastighet, räckvidd och även bekämpning om man nu skulle vara lagd åt det hållet.
De kostar förvisso betydligt mer, men med tanke på hur rundhänt staten hanterar pengar idag torde kostnaden inte vara något problem, då det "blir en vinst i långa loppet".
Citera
2020-09-08, 21:58
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Vi som kör roliga hojar brukar ha ganska god ekonomi. Dessutom har vi även en massa tid över till att vara ute och lattja med våra roliga leksaker. Tvärtom mot dig som måste jobba hårt och ta hand om skrikiga snorungar. Att det retar dig kan jag förstå

Att ljudet stör på sena nätter har jag dock full förståelse för. Ledsen för det. Men vi brukar tänka på att inte tok-härja på en och samma plats för länge och för sent.

Du är en sån man bara vill peppra sönder med en kulspruta på kvällar och nätter.
Det är själviska narcissister som dig som driver folk till att knyta stålvajrar i halshöjd för ni små moppepojkar ska bli av med huvudet och sluta härja.
Bete er som folk.
Citera
2020-09-09, 12:20
  #112
Medlem
ParkLane66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Du låter som en cuck. Låt mig gissa, du har inga hobbies förutom tv spel och dricka cola? Svenskar som dig gör landet till världens tråkigaste land.
Ok jag tror jag förstår. När man inte är lika häftig och ball som dig så är man bara en tönt som inte har någon talan.
Om du tog reda på tex vad mitt nick står för skulle du kunna ana min hobby. Men alla är inte lika slut i huvudet som du och måste riskera andras liv som hobby.
Citera
2020-09-09, 12:57
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Ok jag tror jag förstår. När man inte är lika häftig och ball som dig så är man bara en tönt som inte har någon talan.
Om du tog reda på tex vad mitt nick står för skulle du kunna ana min hobby. Men alla är inte lika slut i huvudet som du och måste riskera andras liv som hobby.

Eh, jag hade begått självmord om jag inte fick köra snabbt med bil/motorcykel, då jag hatar att sitta inne och se på TV eller spela dator spel. Nu har jag dock flyttat utomlands och kan köra hur snabbt jag vill i det land jag bor i, Sverige är tråkigt (förutom kanske Norrbotten på landsvägarna). Dåligt uteliv i Sverige också, tragiskt land.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in