• 5
  • 6
2023-09-18, 18:52
Medlem
Hr spelas fr fullt sedan ett par r tillbaka. Just nu kr jag som Irland p Ironman (brjade med Desmond). Det r en utmaning nr irlndarna inte har tillgng till primogeniture, men nu runt 1150 brjar det rulla p bra.
Citera
2024-02-16, 21:28
Medlem
HumanStews avatar
Kr p PS5 med 600+ timmar i kontot.

Kpt Viking och Iberian Struggle DLC:n.

Jkligt buggigt p sistone med Inventoryn och kldtexturer som klippar igenom gubben. Jagar just nu efter platinum trofn.

Ngon annan som kr p konsol?
Citera
2024-02-17, 02:20
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumanStew

Jkligt buggigt p sistone med Inventoryn och kldtexturer som klippar igenom gubben. Jagar just nu efter platinum trofn.

Finns det ngra spel jag aldrig skulle kra p konsol s r det paradox spel. Visste inte ens att det fanns. Mste ju vara en ren mardrm. Men visst, bttre n att frska sig p Victoria I igen antar jag, dr pratar vi micromanagement p en genom tiderna helt egen niv.
Citera
2024-02-21, 21:59
Medlem
Distruktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Finns det ngra spel jag aldrig skulle kra p konsol s r det paradox spel. Visste inte ens att det fanns. Mste ju vara en ren mardrm. Men visst, bttre n att frska sig p Victoria I igen antar jag, dr pratar vi micromanagement p en genom tiderna helt egen niv.

Stellaris fungerar vldigt bra p konsol faktiskt. CK3 r dock buggigt och jvligt till och frn. Det r ett s pass bra spel s att jag personligen r villig att se frbi nackdelarna och spela nd. Det knns dock som att det lr bli vrre och vrre om de frsker implementera alla dlcs som kommit ut till pc till konsolversionen.
Citera
2024-02-21, 22:06
Medlem
Distruktions avatar
Citat:

Lirar p PS5 och jagar ocks platinum. Har tre trophies kvar: "mother of us all", "rise from the ashes" och "last count, first king". Den sistnmnda trophyn verkade vara buggad p PS5, inte ftt den trots att man klarat av det 3-4 ggr redan.. Vet du om den mhnda r patchad p senaste tiden? Ingen lust att testa en femte gng i ondan, heh.
Citera
2024-02-21, 22:45
Medlem
HumanStews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Distruktion
Lirar p PS5 och jagar ocks platinum. Har tre trophies kvar: "mother of us all", "rise from the ashes" och "last count, first king". Den sistnmnda trophyn verkade vara buggad p PS5, inte ftt den trots att man klarat av det 3-4 ggr redan.. Vet du om den mhnda r patchad p senaste tiden? Ingen lust att testa en femte gng i ondan, heh.

Den trofn har jag faktiskt men fr mig s gick det helt normalt. r du sker p att du r Duke Nuno och skapar Portugal som han? Tror jag fick brja om 1 gng eftersom jag blev mrdad.

Hur gjorde du End Of An Era, krde som Island?
Citera
2024-02-29, 21:12
Medlem
Distruktions avatar
Citat:
Den trofn har jag faktiskt men fr mig s gick det helt normalt. r du sker p att du r Duke Nuno och skapar Portugal som han? Tror jag fick brja om 1 gng eftersom jag blev mrdad.

Hur gjorde du End Of An Era, krde som Island?

Urskta fr sent svar. Jag fick den trophyn i samband med Reconquista​-trophyn. Mitt rike var s stabilt eftert s jag bara spelade vidare utan ngra speciellt dramatiska hndelser tills jag ndde slutet. Har tyvrr inga specifika tips, det bara flt p utan strre eftertanke.

Japp, jag har spelat som Duke Nuno och skapat Portugal som han. Det r ett stort mysterium. Kan verkligen inte frst vad som inte stmmer, frutom att det r ngon mrklig bug. Men fr ta och testa att spela om det igen med den senaste patchen och hlla tummarna.
Citera
2024-03-28, 18:03
Medlem
Jag gillar den nya dlc:n dr dom la till mechanics fr sjukdomsepidemier, frmst pesten d. Tycker spelet ntligen brjar ta bra form
Citera
2024-10-27, 19:45
Medlem
Har spelat en del och kan helt rligt inte komma p ngot som r bttre n i CK2 mer n den kulturella hybridiseringen och det dr med att det finns kadettgrenar inom tten.
Citera
2024-11-01, 02:14
Medlem
Har rtt mnga timmar i bde CK2 & 3.
Tyckte 3an var rtt s blek fram tills Roads to power slpptes.
Har alla DLC + flavor packs.

Spelet r fortfarande vldigt blekt jmfres med 2an men kan tnka mig om 1-2 r s kommer det vara helt magiskt.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in