https://images.app.goo.gl/TpJz5w5XN1BFDmoR8
finish powerball classic everday clean
anvnder vanligtvis inte den hr tabletten men har mrkt efter att jag anvnde den nu ett par gnger att alla glas fr ett tunt lager av damm/saltkorn/sandkorn/farinsockerliknande lager inuti dricksglasen.
upptckte detta frst nr jag hllde upp en l fr att det var vldigt mycket kolsyra som letade sig ur, verallt i glaset.
bytte till ett annat medel, s var glasen fina igen... fr att testa om det beror p medlet krde jag samma glas i maskinen en gng till fast med medlet som jag lnkat ovanfr och d var de sm partiklarna tillbaka p glasen.
av ren nyfikenhet undrar jag om ngon vet vad det r som orsakar detta "smuts" som lgger sig i glasen nr jag krt dom i maskinen med just denna tablett.
Ngon speciell ingrediens i medlet frstr jag men hade varit nyfiken p att veta exakt vilken s kanske man kan undvika detta i framtiden med andra medel.
har ven upptckt att det blir ett lager av detta medlet uppe p kanten av bestickhyllan, ser ut som sand som fastnat lngs med kanten.
kr maskinen p 70 grader, 3h program.
kr nu ett rengringsprogram p maskinen och blir nog att slnga ut tabletterna om det inte finns en lsning p problemet =)