Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-07, 20:10
  #157
Medlem
Scamps avatar
Senast inloggad förra torsdagen, så förhoppningsvis loggar han in snart.
Citera
2021-02-11, 21:53
  #158
Medlem
wow hade min tjej snackat sitt andra språk framför mig med random kille när denna random kille kanske till och med kan svenska är väldigt respektlöst.

Om hon sa: "om jag varit singel kunde jag varit med honom nu" hade jag ställt mig upp med orden: "Tänk att jag just uppfyllde din önskan här och nu"
så hade jag gått. fast oandra sidan hade jag gått när hon hämtade dit killen och började snacka finska med honom.
Citera
2021-02-12, 09:08
  #159
Medlem
Jag hade blivit lack om min partner sagt så till mig. Så säger man fan inte
Citera
2021-02-13, 20:50
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3make
Hejsan! Det hände en (tycker jag) en konstig grej nu i helgen och det har legat och gnagt på mig enda sen dess.

Jag och min relativt nya flickvän var ut på en krog med en av hennes kompisar, vi hade det trevligt och pratade på som man vanligtvis gör. Det kom fram en random kille till vårat bord och började prata med min tjej på Finska (hon kan finska utöver svenska och engelska) och jag kan tyvärr ingen Finska alls så jag förstod inte ett ord vad dom sa. Hon berättade sen på svenska att han hade tyckt hon var jättevacker och frågade om jag var hennes bror. Hon svarade ärligt med att jag var hennes pojkvän. Då såg han lite besviken ut och gick tillbaka till sina vänner och jag reagerade inte mycket mer på det.

Det gick kanske tio minuter så går min tjej fram till hans bord och börjar snacka med han igen. Det går kanske fem minuter så bjuder hon över dem här killen till vårat bord, dom sitter och pratar med varandra på finska så jag förstår inte någonting av dom säger, förutom då hon ibland berättade på svenska vad dom pratade om. (det var mest om jobb för dom jobbade inom samma område)

Hon säger till mig
-"visst verkar han som en bra kille?" jag svarade med ett enkelt "ja"

Det är nu som jag blir lite offended. Hon säger nämligen till mig
"Hade jag varit singel så hade jag kunnat vara med han"

Är det konstig av mig att jag reagerar negativt på den kommentaren?
samma kommentar har gått runt och runt i mitt huvud sen hon sa det.
Är det jag som övertänker hela scenariot?
Jag vågar inte ta upp det här med henne för jag rädd att hon ska tro att jag inte litar på henne.

Tack för svar och ursäkta min dåliga grammatik

Är ni ihop fortfarande eller har du dumpat henne/hon lämnat dig?
Citera
2021-02-14, 20:52
  #161
Medlem
Bedrövligt beteende, jag hoppas verkligen du vill och kan lämna henne. All styrka till dig nu och framöver!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in