2020-10-01, 01:44
Medlem
TheGames avatar
Hej!

Använde sökfunktionen men hittade ej något givande.

Vänder mig till er, frågandes om denna ämneskombination leder till jobb? Hur ser arbetsmarknaden ut egentligen?

Det gäller gymnasiet. Kommer i sådana fall ha en kandidat i både psykologi som filosofi.

Ja, jag kan flytta.

Och en sista fråga: finns det någon väg att som lärare eventuellt doktorera? Jag tänker då inom pedagogik.

Tackar!
Citera
2020-10-01, 01:50
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGame
Hej!

Använde sökfunktionen men hittade ej något givande.

Vänder mig till er, frågandes om denna ämneskombination leder till jobb? Hur ser arbetsmarknaden ut egentligen?

Det gäller gymnasiet. Kommer i sådana fall ha en kandidat i både psykologi som filosofi.

Ja, jag kan flytta.

Och en sista fråga: finns det någon väg att som lärare eventuellt doktorera? Jag tänker då inom pedagogik.

Tackar!

Du verkar full.
Vart ska du flytta?

Sålänge det här landet översvämmas och ständigt fylls på med negrer så har du nog ingen nytta av varken filosofi eller psykologi, dessa apskaft har inget i huvudet.

Köp en hagelbössa iställlet och lär dig skjuta, så kommer du göra mer nytta för landet mycket snart, när bägaren tillslut rinner över.

Så ser jag på saken, och jag är spiknykter.
Senast redigerad av Idiotsverige 2020-10-01 kl. 01:54.
Citera
2020-10-01, 02:05
Medlem
TheGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Du verkar full.
Vart ska du flytta?

Sålänge det här landet översvämmas och ständigt fylls på med negrer så har du nog ingen nytta av varken filosofi eller psykologi, dessa apskaft har inget i huvudet.

Köp en hagelbössa iställlet och lär dig skjuta, så kommer du göra mer nytta för landet mycket snart, när bägaren tillslut rinner över.

Så ser jag på saken, och jag är spiknykter.

Tack för det givande svaret!
Citera
2020-10-01, 02:08
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGame
Tack för det givande svaret!

Varsågod.
Senast redigerad av Idiotsverige 2020-10-01 kl. 02:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in