• 1
  • 2
2023-02-11, 14:18
Medlem
Tog första tabletten imorse. Fick nå rejäla magkramper som precis nu börjar gå över efter nästan sex timmar. Har vart sängliggande i fosterställning sedan dess.
Är det någon annan som upplevt samma sak?
Citera
2024-01-20, 14:34
Medlem
Rotwangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoriddarborgen
Drick så mycket du vill, det är poängen! Naltrexon blockerar receptorerna som gör att du får en kick, det blir helt enkelt inte lika kul/skönt längre och då bygger hjärnan till slut om sig och släpper fixeringen vid alkohol. Skaparen av läkemedlet är tydligen lite upprörd över att vården säger till patienterna att de inte ska dricka, för då fungerar det inte lika bra!

Undantag om din lever redan är paj, fast då skulle du inte fått Naltrexon utskrivet.

Källa på det? Jag säger inte att du har fel. Låter bara lite märkligt i mina öron.
Citera
2024-01-21, 02:41
Medlem
Rotwangs avatar
Glöm det förresten. Hittade det själv.
[url=""https://nonicoclolasos.com/2010/09/15/bor-alkoholister-sluta-dricka/[/URL]
Citera
2024-01-29, 15:54
Medlem
Rotwangs avatar
Vad jag har förstått så tar det runt en timma innan tabletterna börjar verka. Men vad händer i fall man skulle börja dricka innan de börjat verka?
Känner man ruset av första ölen då, men inte av andra?
Ursäkta om det verka som en ovanligt dum fråga, men den kommer från en som inte har några som helst erfarenhet av drogen i fråga.
Citera
2024-04-27, 14:46
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
Vad jag har förstått så tar det runt en timma innan tabletterna börjar verka. Men vad händer i fall man skulle börja dricka innan de börjat verka?
Känner man ruset av första ölen då, men inte av andra?
Ursäkta om det verka som en ovanligt dum fråga, men den kommer från en som inte har några som helst erfarenhet av drogen i fråga.
Bump
Citera
2024-09-07, 07:10
Medlem
Började igår med detta. Först 90 vita dagar. Är alkoskadad. Dricker aldrig vardagar. Men ibland när suget e som värst blir det rejäl fylla med katastrofala följder ibland. Har fylleådran DNA för det. Gått rådgivning för några år sen. Blev bättre men men, topparna kom. Miste flickvän igen, och nära bli vräkt. Gick till kliniken Gbg. Hon föreslog Naltrexon, skall bli intressant se. Antabus inget alternativ just nu. Höll mej 100 dagar i fjol för bara känna mej bra helt utan. Är inte främmande för nyktert liv.
Citera
2024-09-07, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
Källa på det? Jag säger inte att du har fel. Låter bara lite märkligt i mina öron.

Drack upprepade gånger på Naltrexon o det dödade mitt alkoholsug. Drack ändo vidare på Campral (bytte medicin av någon märklig anledning) men tror mest pga naltrexon är mitt alkoholsug borta. Även Campral ofc!

Dricka på alkhohol förknippar min hjärna med att bli handikappad utan positiva fördelar i stort sett.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in