Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-22, 16:44
  #8293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Lapin Kulata, ARBOKA OCH KUNG är riktiga underklassmärken, -fläskhakan söp också ner sig på ARBOGA....han drack som en svamp på jobbet och blev avstängd.
Ett riktigt bra öl är BERLINER, det kostar litet mer än KUNG och andra märken avsedda för parkbänks-alkoholister...


Har du något belägg för allt du påstår om Dina och skäggiga Damen HBs vänner?

Sluta trolla jävla pajas!
Citera
2024-04-22, 21:25
  #8294
Medlem
HBs favorit öl borde var Fem-kom i tvåan
Citera
2024-04-22, 21:58
  #8295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
HBs favorit öl borde var Fem-kom i tvåan

Håkan dricker nog allt. Skulle inte förvåna mig om han har dunkar med bult jäsande.
Citera
Igår, 20:50
  #8296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Till alla övriga kunskaper Amiral Bergmark säger sig besitta. Kan vi lägga en inte föraktlig språkbegåvning. Han påstår sig behärska fem språk "hyffsat". Den informationen fick jag mig till livs igår?

Det är enastående. Nyss var han språkpolis också. Slog ner på andra som varken behärskar svenska eller engelska. Amiralen som påstod att okt i oktober betyder 10! Makalöst...

Roligast är när han som nyss hänvisar till sin enastående militära officersutbilding. En helt vanlig värnpliktig liksom massor av andra. Tjatar om sin röjdykarutbildning. Låt oss nu göra klart en gång för alla: han påbörjade den, men fick inte slutföra. Avskiljdes från att slutföra. Enkelt kolla. Och ständiga lögnen om sjökapten examen. Som inte finns. Kan inte ens dom enklaste sjötermer.

Hans polare fläsktrynet rönnbäret står nu i fokus för svensk och dansk säkerhetstjänst. Fläskis vinpimplare har nämligen hotat och uppviglat gentemot svenska parlamentariker med snar död och pina. Vilket f.ö. sker regelbundet. Efter Palme och Lindh kan jag lova sånt inte passerar oförmärkt numera. Rönne - en avdankad gammal lokchaffis, som också avstängts från tjänst pga fylla och istället fick sopa perronger, beter sig som en pantad tioåring och står på stranden i Bornholm och skjuter upp raketer som ska föreställa politiker han inte gillar. Vilket är lätt eftersom han hatar alla och enbart hans häng örade psykoego är det enda som har rätt i allt. En mycket mycket sjuk - och faktiskt farlig psykopat. Hoppas säk i Sverige och Danmark nu har noga koll på missfostret.

Men vad har dessa fyllon och avarter gemensamt? Kolla de sjuka kommentarerna speciellt. Jo samtliga hänger sig åt toksekten knäpptryckarna. En samling icke tillräkneliga som borde ställas under förmyndarskap. Fullständiga galningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback