Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-10-28, 21:55
Medlem
Den här tråden kommer att fyllas om hur nergången han är i framtiden. 😂
Nu glömmer jag honom och ska äta gott, har ett liv tillskildnad från pojken. Ha de!
Citera
2020-11-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapp12
Den här tråden kommer att fyllas om hur nergången han är i framtiden. 😂
Nu glömmer jag honom och ska äta gott, har ett liv tillskildnad från pojken. Ha de!

https://www.expressen.se/gt/krim/mor...skadade-flera/
Mördaren Farhang Ezzati, 29, sitter fängslad på livstid för mord och mordförsök.

Och bakom murarna fortsätter han sin våldsamma bana.

Genom att i plötsliga utbrott skalla, slå och sparka så har han skadat flera kriminalvårdare så illa att de tvingats uppsöka sjukhus.
Citera
2020-11-24, 22:14
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Mördaren Farhang Ezzati, 29, sitter fängslad på livstid för mord och mordförsök.

Genom att i plötsliga utbrott skalla, slå och sparka så har han skadat flera kriminalvårdare så illa att de tvingats uppsöka sjukhus.

Tillägger att det även står:
Citat:
F menar att det inte var riktat mot någon specifik person utan att han fick för sig saker och blev paranoid”, står det i dokumenten.

Det framgår också att Ezzati även vid andra tillfällen placerats i isolering på grund av våldsincidenter med andra interner på fängelset.
Citera
2020-11-24, 22:52
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSoldier
Du kan suga Farhangs k*uk den passar så bra i din mun. Män sitter och kommer ut, han har inget och frukta. Han sover så gott om nätterna och kommer komma ut med sin utbildning. Glöm inte att livstid i Sverige är inte livstid Dessutom skulle han aldrig öppna sitt hjärta till en hund som dig! Gå runt och slicka efter hans rester din hund. Slicka alla fotspår han har gått kanske du saknar honom lite mindre då. 4 år har gått och ni saknar honom så otroligt mycket, men jag förstår att han är oförglömlig. Han har ett hjärta som ingen av er har.

Jaha
Klart att "Mammaknullare" är pà flashback för att försvara en parasit.

Var är det för fel pà dig?
Du gàr till attack pà alla som skriver sanningen om denna amöba.
Aset skall vara inlàst länge och sen skickas ut ur landet.
Citera
2020-11-25, 02:07
Medlem
Mindbusinesss avatar
Fin kille...
” Mördaren Farhang Ezzati, 29, sitter fängslad på livstid för mord och mordförsök.
Genom att i plötsliga utbrott skalla, slå och sparka så har han skadat flera kriminalvårdare så illa att de tvingats uppsöka sjukhus.”
Citera
2020-12-12, 01:16
Medlem
Tripytais avatar
För en som har bott i Borås hela livet har jag aldrig ens hört talas om den här Farhang. Eller jo, mordet han begick.
Inte mycket mer. Vad är det för skräck som det talas om?
Är han som döden I sjunde inseglet?
För den jäveln satte mig i skräck första gången jag såg den.

Nja. Men låter som en tönt som fick ett straff han förtjänar. Att han beter sig som en fjortis och skär sig för uppmärksamhet. Aja. Kul för honom. Finns faktiskt folk med riktiga problem. Att man har mördat någon tyder på att han själv är problemet. 🙃
Citera
2021-01-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSoldier
Killen åkte in för 2 år sedan. Har han knu*llat er så hårt att ni inte kan glömma honom? Om ni verkligen vill ha något att skratta åt så vänd er till eran egen familj, kolla på eran mamma, syster, fru, tjej som ligger runt, vänd er till er själva och till dem äckliga brott ni har begått!! Allt smuts som ni har sopat under mattan!! Shahab som ger sig på bestoun pga en slampa, det är mycket roligare att skratta åt. Alla skjutningar och brott ni fortsätter att begå, och polisen som tror att dem har brutit en tystnadskultur haha. Ni är så förnedrade så underliga är ni, ni har inte en grams gudsfruktan i er. Farhang han har ett hjärta och personlighet som ni inte kan föreställa er och det är därför ni inte kan glömma honom. Du din Flashback hor*a som tror på dina lögner, du kan suga av honom. Du är så underlig så smutsig är du, jag hade inte ens trampat på dig om du vore smuts på marken. Du kan vända dig till dina källor och säga att dem har gett dig fel information han har inte skärt sig någonstans, det är bara det ni önskar att få höra, han har så mycket tålamod och han är så stark i sig han vet att han inte har begått mordet och han vet att den sanningen kommer inte gå att dölja den kommer komma fram. Han har ett gott samvete i sig för han är ingen mördare, han sover så gott om nätterna ska du veta. Han har stöd från alla som älskar honom. Han gör klart sin utbildning där och har redan fått godkänt på flera ämnen, han jobbar och får sin lön. Han har redan fått permission och varit ute flera gånger i stan. Han ber sina bön och fastar under Ramadan. Han är på en fin väg, så håll era smutsiga tunga bort från honom. Det är ni som är lögnare som får tänka när ni lägger era huvud på kudden under natten. Ni kommer leva som lögnare under erat liv. Ni kommer dö som lögnare. Ni lever sånt smutsigt liv. Till och med Suad vänder sig i graven för era lögner, vilken svikelse för Suad stackarn. Vi lever alla i en värld och vi är alla människor, vi alla kommer dö och efter Max 70-80 år kommer ingen av oss excitera i denna världen. Var rädda inför den dagen ni kommer ställas inför svar för Allah, där sanningen inte kommer kunna döljas!! Där era fingrar, era tunga kommer vittna emot er!!

Detta låter som en jävla dålig rapplåt som nån utav våra berikare har skrivit!! Yoo peace yooo
Citera
2021-01-05, 20:51
Medlem
Kusinavlade blattar .vad trött jag blir.
Citera
2021-01-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangegenman
Du verkar kunna en hel del om farhangs kuk!
HahahahahHhahahHhahahahahahahahahahahahaha.
Citera
2024-12-13, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan2020
Azeri-turken som satte skräck i Borås men har skapat sig självskade beetende på Kumla. Skärt sina armar mer än en emo brud. Går på massa mediciner för att klara vardagen och golar fortfarande ner folk där inne. Kriminalvården har skapat en fruitcake med gossen som misshandlade två plitar för att han inte mår bra under psykisk press, vänner då? Han har mer ovänner än vänner. Grabben har även skärt upp under ögonen. Kallas för Abdi och säger att han kommer Alingsås. Han pekar fortfarande ut andra och säger att han är oskyldig.

(FB) Mordet på Suad Skrijejl vid knivbråket på Hässleholmen, Borås 2017-03-22

Nu undrar jag hur den här tönten kunde bestämma i Borås?

Nu är inte jag för gängkriminalitet men Farhang var långt ifrån det du beskriver. Du hade nog inte uttryckt dig så om han stod framför dig. Känd honom på alla plan...privat och kriminell så stäng igen munnen.
Citera
2024-12-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twonson
Detta låter som en jävla dålig rapplåt som nån utav våra berikare har skrivit!! Yoo peace yooo
tack! Tankar till Farhang idag !
Citera
2024-12-13, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Jaha
Klart att "Mammaknullare" är pà flashback för att försvara en parasit.

Var är det för fel pà dig?
Du gàr till attack pà alla som skriver sanningen om denna amöba.
Aset skall vara inlàst länge och sen skickas ut ur landet.

alla tankat till Farhang denna dag! Brorsan saknar dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in