Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-10-24, 21:35
  #61
Medlem
Podden var kanon till avsnitt 110-120 nånstans, sen har det bara gått utför, halva avsnitten ägnas åt reklam bara, resten snott, får nog göra en omstart elr något...
Citera
2023-12-30, 22:31
  #62
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miklokarl
Podden var kanon till avsnitt 110-120 nånstans, sen har det bara gått utför, halva avsnitten ägnas åt reklam bara, resten snott, får nog göra en omstart elr något...

Vem är det som är rolig i den podden? Och vem är tråkig?
Citera
2024-01-06, 17:49
  #63
Medlem
Split-eds avatar
Är det någon som vet vilket avsnitt som Niklas har läst någon på Twitter som har skrivit vad duktig en kvinna är som typ bytt till vinterdäck själv?

Och sedan gör Niklas ett par egna påhittade Twitter inlägg som svaras på i samma anda, och Niklas tycker att han själv är så jävla rolig så podden får typ avbrytas.

Jag har letat efter det avsnittet, det är så förbannat roligt av någon anledning
Citera
2024-01-11, 08:13
  #64
Medlem
ChiCoLas avatar
Asså vafan har hänt med den här
Podden. Niklas har krupit upp så långt Osmin egen röv att han gott kan ta över första platsen som Sveriges självgodaste efter Filip Hammar. Utan att ha presterat det Filip gjorde för 15-20 år sen. Antingen sitter han och skriker och är låtsasupprörd över något eller någon. Senaste avsnittet låtsas han gå helt upp i en påhittad frågesport som tar upp 50% av poddtiden.

Fan att inte Jonte skiter i honom och går
Med i killrådet istället. De är sköna och trevliga. Niklas verkar älska sig så mkt att han kunde ha en monolog han kan lyssna själv på.

Saknar hur sjukt bra podden var för 1-2 år sen
Citera
2024-01-25, 10:04
  #65
Medlem
Har alltid gillat den här podden.

Men att sitta och dra din-mamma-skämt så är nog cirkeln sluten. Podden har blivit det som alla trodde den handlade om när den kom ut.

Njut av semestern istället och skippa att spela in några avsnitt. Det här var inget bra.
Citera
2024-01-25, 20:27
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Är det någon som vet vilket avsnitt som Niklas har läst någon på Twitter som har skrivit vad duktig en kvinna är som typ bytt till vinterdäck själv?

Och sedan gör Niklas ett par egna påhittade Twitter inlägg som svaras på i samma anda, och Niklas tycker att han själv är så jävla rolig så podden får typ avbrytas.

Jag har letat efter det avsnittet, det är så förbannat roligt av någon anledning

Avsnitt 135 -De låga förväntningarnas konung
Citera
2024-01-26, 09:15
  #67
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Avsnitt 135 -De låga förväntningarnas konung

Tusen tack! Fan vad jag har letat
Citera
2024-02-04, 23:54
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Tusen tack! Fan vad jag har letat

Ingen fara! Tycker själv att det segmentet är bland de roligaste dom bjudit på

Tråkigt nog kan jag bara instämma att kvalitén har gått ner sig en del. Det är fortfarande underhållande men det krävs en höjning av grabbarna.

Killrådet är faktiskt roligare just nu.
Citera
2024-02-05, 06:56
  #69
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Ingen fara! Tycker själv att det segmentet är bland de roligaste dom bjudit på

Tråkigt nog kan jag bara instämma att kvalitén har gått ner sig en del. Det är fortfarande underhållande men det krävs en höjning av grabbarna.

Killrådet är faktiskt roligare just nu.

Varför tycker du kvaliten har gått ner? På vilket sätt? Enda gångerna jag märker att kvaliten sjunker är när grabbarna poddar på distans. Jag tycker dom håller över lag bra kvalite! 😊
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback