Citat:
Ursprungligen postat av
Psykonaut-
Rockefeller är från USA. Rotschild från UK, andra gången du blottar ignorans om geografin.
Nej, Rothschild kommer från Tyskland. Medlemmarna i den kändaste Rothschildfamiljen är idag utspridda i främst England, USA och Frankrike.
Även Rockefeller kommer ursprungligen från Tyskland.
Och personnamn är inte geografi…
Citat:
Du vill hitta antisemetism så fort vissa namn nämns, men har en historisk roll, även idag gällande
varför det blivit så här och varför det finns en reaktion mot det.
Monopolet på krediter har förändrats med tiden, EU och Kina har inte ens bildats i den form 1972
som löste upp monopolet, vidare leder till poängen jag vill komma till.
Jag är fullständigt ointresserad av att hitta antisemitism - ibland hoppar det på en ändå, precis som det kan hoppa på en att judar kan vara riktiga skitstövlar också - inte minst mot palestinierna. Men vad har det med mina frågor till dig att göra - jag ville bara att du skulle förklara dina påståenden….
Citat:
Först måste alla hänga med och jag ger en historisk bakgrund som bekräftar mycket av det som läsarna redan tror själva, ger dem ammunition att mula debunkrare med i fortsättningen via bra länkar som jag delar ut under tiden. Gå in på engelska Wikipedia och editera om du överlever det. Lycka till.
________
Ett pip till så rapporterar jag dig och rekommenderar andra också göra det i alla trådar i all framtid.
Rapportera på du - men det vore förstås tusen gånger bättre om du rapporterade in lite svar på frågorna jag ställt - men det kan du ju tydligen inte, det var väl bara fantasier som vanligt men du får en sista chans (och ok - du skrev Rockefeller) så..,
Kan du t.ex. visa att Rockefeller har "nästan monopol på att skapa krediter till länders riksbanker.? Eller att de "hade USAs militär till att bomba fram lydstater runt om i världen"`
Och du kan skippa insinuationerna och alla Connect-the-dots-antydningar, antingen har du belägg eller så har du inte det, vad du själv tror är irrelevant om du ska påstå att det är fakta.