Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-10, 16:36
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Du sa:

Så jag frågar igen: Visa mig vart han sa det? Så länge du inte gör det är Putin ett verktyg i globalisternas verktygslåda!
https://youtu.be/0v1pB8l6pQc
https://youtu.be/hPClu1BeQIE
Han har gått emot globalisterna i Syrien det är bevis nog om du inte förstår det själv så får du fortästta hålla med, LGBT, PK, BÖGARNA samt Nazisterna. Och dom falska judarna.

Allt Putin förbjuder i Ryssland, är lagligt i Väst, transor mm bögsex allt som Gud förbjuder erbjuder globalisterna.

Det är en klar och stor skillnad på Putin och Väst sedan kan ju du tycka annat det är ok.
Citera
2022-03-10, 16:40
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Han har gått emot globalisterna i Syrien det är bevis nog om du inte förstår det själv så får du fortästta hålla med, LGBT, PK, BÖGARNA samt Nazisterna. Och dom falska judarna.

Allt Putin förbjuder i Ryssland, är lagligt i Väst, transor mm bögsex allt som Gud förbjuder erbjuder globalisterna.

Det är en klar och stor skillnad på Putin och Väst sedan kan ju du tycka annat det är ok.

Okej du kan alltså inte styrka något du just sa vilket gör dig till en lögnare i den rätta bemärkelsen. Sluta kasta ur dig ord du inte kan försvara. Din lilla hycklare!

Jag försvarar ingen sida i det här kriget då det endast finns förlorare på detta krig! Och dom stora förlorarna är folket. Alltså du och jag. Så du borde inte heller krigshetsa så mycket! Eller är du en globalist? Det är dom som vinner på detta krig, få din lilla hjärna att förstå det!
Senast redigerad av MrMadoff 2022-03-10 kl. 16:43.
Citera
2022-03-10, 16:47
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Självklart finns det mängder av konspirationer och skit vi inte känner till - men det innebär ju inte att jag stillatigande tänker låta folk påstå saker de inte har minsta bevis för, eller att jag inte tänker motbevisa sådant jag kan motbevisa..
Om vi tar ett namn från rubriken, låt oss säga Rockefeller.
Att den familjen har styrt USA i barkunden, samt har skapat de bank-institutioner som i praktiken gett dem och andra "en procentare" nästan monopol på att skapa krediter till länders riksbanker.
Eller värre, via Världsbanken kalla det för en humanitär åtgärd att sätta ett fattigt land i skuld så att det för evigt måste förbli fattigt, då räntor och amorteringar bara växer hela tiden.

De hade USAs militär till att bomba fram lydstater runt om i världen eftersom olja då likt som nu ger en
otrolig makt om man har kontrollen över den.

Min Kinateori som det finns en tråd om, är en form av förklaringsmodell till det som just nu händer i världen. Kallar du det för en konspirationsteori, att försöka förstå en samtid som ingen hittills har gett något bra svar på?

Jag har andra alternativa modeller om utgången av Ukrainakriget, så kavla upp armarna min vän.
Citera
2022-03-10, 16:48
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Okej du kan alltså inte styrka något du just sa vilket gör dig till en lögnare i den rätta bemärkelsen. Sluta kasta ur dig ord du inte kan försvara. Din lilla hycklare!

Jag försvarar ingen sida i det här kriget då det endast finns förlorare på detta krig! Och dom stora förlorarna är folket. Alltså du och jag. Så du borde inte heller krigshetsa så mycket! Eller är du en globalist? Det är dom som vinner på detta krig, få din lilla hjärna att förstå det!
Jag krighetsar inte det är du som höjer tonen.
Citera
2022-03-10, 16:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Om vi tar ett namn från rubriken, låt oss säga Rockefeller.
Att den familjen har styrt USA i barkunden, samt har skapat de bank-institutioner som i praktiken gett dem och andra "en procentare" nästan monopol på att skapa krediter till länders riksbanker.
Eller värre, via Världsbanken kalla det för en humanitär åtgärd att sätta ett fattigt land i skuld så att det för evigt måste förbli fattigt, då räntor och amorteringar bara växer hela tiden.

De hade USAs militär till att bomba fram lydstater runt om i världen eftersom olja då likt som nu ger en
otrolig makt om man har kontrollen över den.

Min Kinateori som det finns en tråd om, är en form av förklaringsmodell till det som just nu händer i världen. Kallar du det för en konspirationsteori, att försöka förstå en samtid som ingen hittills har gett något bra svar på?
Kallar jag vad för en konspirationsteori? Du får lägga fram dina bevis för dina olika påståenden om du vill att jag ska kunna förhålla mig till dem - eller är alltihop bara rena spekulationer från din sida?

Citat:
Jag har andra alternativa modeller om utgången av Ukrainakriget, så kavla upp armarna min vän.
Andra än vad?
Citera
2022-03-10, 16:56
Medlem
Queenofqueenss avatar
Dom kommer inte att lyckas så är det bara redan nu börjar det gå upp för folk.
Citera
2022-03-10, 17:02
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Kallar jag vad för en konspirationsteori? Du får lägga fram dina bevis för dina olika påståenden om du vill att jag ska kunna förhålla mig till dem - eller är alltihop bara rena spekulationer från din sida?
Jag började med att ge dig historisk fakta, sedan förklarade jag vad som är en hypotes.
Du svarar med att du vill ha fotnoter om saker i detalj, fast du kan gå till wikipedia om du saknar allmänbildning och måste tvångsdebunkra allt och alla.
Citera
2022-03-10, 17:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens

Är det inte ganska svårt att föreställa sig att Wallenberg/Rothschild och Rockefeller ens skulle vilja genomföra WEFs great reset? Stakeholder Economy låter knappast som ett drömscenario för till exempel Investor.
Citera
2022-03-10, 17:04
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens

Spelar ingen roll om folk vet eller inte. Vad tänker du att "vi" ska göra? Ut och protestera?
Citera
2022-03-10, 17:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Jag började med att ge dig historisk fakta, sedan förklarade jag vad som är en hypotes.
Du svarar med att du vill ha fotnoter om saker i detalj, fast du kan gå till wikipedia om du saknar allmänbildning och måste tvångsdebunkra allt och alla.
Vad av det där var historiska fakta? Kan du t.ex. visa att Rothschild har "nästan monopol på att skapa krediter till länders riksbanker.? Eller att Rotschild "hade USAs militär till att bomba fram lydstater runt om i världen"`

Är du en sån där som tror att Rothschild äger federal reserve och en massa länders centralbanker också?
Citera
2022-03-10, 17:07
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Vad av det där var historiska fakta? Kan du t.ex. visa att Rothschild har "nästan monopol på att skapa krediter till länders riksbanker.? Eller att Rotschild "hade USAs militär till att bomba fram lydstater runt om i världen"`

Är du en sån där som tror att Rothschild äger federal reserve och en massa länders centralbanker också?
Nu gjorde du bort dig på flera plan samtidigt.
Så jag passar att svara.
Citera
2022-03-10, 17:40
Medlem
Citat:
Vad tar de upp som inte varit känt menar du?
Det är inte vad som inte är känt, det är att man sammanfattar på ett bra och tydligt sätt och använder sig av offentliga uppgifter samt visar på ett möjligt scenario, bland annat social credit score. Men alla dessa uppgifter har tidigare räknats som konspirationsteorier, exempelvis.
1: The great reset
2: Pandemin eller utnyttjandet av ändrade definitioner för att få tillfälle att påbörja the great reset.
3:media följer samma narrativ, använder exakt samma manus för att främja globalisternas agenda.
Att Klaus Schwab och WEF "penetrerar" regeringar för att tvinga fram politik som passar eliten.
4: Hur Bill Gates inte är den filantrop folk säger att han är.

Medmera medmera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in