• 1
  • 2
2020-11-15, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Ok d. Haha.

Nej jag vill inte rka det, mina lungor har tagit nog med stryk redan. Vill inte f ngon rush p det sttet heller. Vill inte hja min tolerans.

Sluta smdutta o ta dig ett redigt bloss som man ska annars r det ju helt bortkastat. Tydligen ska man blsa ut rken fort och inte hlla inne som med vissa andra substanser.

Varfr skrivs det om desoxy o vad e det? Jag minns desoxypipadrol eller vad det hette, kallades 2DPMP iaf fr tta tio r sen. Vill minnas att 20-30mg hll dig klarvaken 1-2 dygn utan ngt rus eller pund. Kostade nsta. 2000kr grammet men blev ingen hit dr jag bodde. Dr var det mdpv fr hela slanten
Citera
2020-11-17, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Jag kpte ett gram "Crystal Meth" (Kristalliserat Metamfetamin) och har nu testat tv dagar i rad, utan effekt. Enligt sljaren skulle det vara "rena" grejer.

Igr testade jag bara sm mngder. 10mg totalt ungefr. Hlften svalde jag och andra hlften gick upp i snoken. Ingen effekt.

Idag s svalde jag 20mg och drog 5mg upp i snoken. Jag knde en kortvarig effekt ca 45 minuter efter jag svalde 20mg. Denna varade ungefr i 20-30 minuter. Efter det s dog det ut helt.

r det inte skumt? r det ngot annat jag har ftt eller r det bara sjukt utblandade grejer (alternativt dlig kvalite)?

Pulvret/kristallerna r genomskinliga men med lite brunaktig frg.

r det vrt att prova igen imorgon med typ 40mg? De som fr metamfetamin utskrivet tar ju 5mg per tablett. Jag tycker jag borde ha knt av de 25mg jag tagit idag. Jag vill ju inte svlja en massa potentiellt skadliga mnen.
Du har inte kp "kristall" d fr d r det med hgsta sannorlikhet 3-cmc.
Citera
2020-11-17, 14:29
Medlem
rebekks avatar
Sorry om jag krossar ngon slags vrldsbild du har, men vad en langare sger om kvaliten p hans varor sger inte mycket, om ngot s r det isfall det motsatta. Allts, desto mer en produkt hyllas av sljaren, desto smre r den. De som sitter p riktigt bra grejer slnger sig inte med "dunder" eller "rent", fr de vet att bra grejer sljer sig sjlvt, 10ggr om.

Istllet r det vettigare att lyssna p andra som lser av samma, och sen en smula sunt frnuft p det sklart. r killen Kalles Kaviar personifierad s kanske inte hans recension och mttstock om vad som r bra eller dligt ladd r ngot att ha, d han skulle kunna snorta vetemjl och nd bli helt maxxad.. r det dremot ngon som ser ut att totalt ha frlorat sin sjl till droger s r det bara att spetsa ronen.

Frga till dig TS;
Vad har du fr erfarenhet utav droger generellt? Srskilt centralstim?

Hur kndes det lilla rus du fick?
Vad gjorde du under ruset/vad ledde ruset dig till fr aktivitet(er)?

Vilket klockslag tog du det och hur lngt efter kunde du somna utan hjlpmedel?

Blev snoppen minimalisk? (Frutstter att du r man).

ter du ngon medicin?

Svaren p ovanstende frgor r avgrande fr f pejl p om det var meta du ftt i dig eller inte. Gissningsvis tror jag ej det, men svara du frst grna. Gissar p ngon katonin snarare, typ dlig batch av 3cmc/3mmc/4cmc/4mmc (vilket r mefedron och det tvivlar jag du ftt tag p)
Citera
2020-11-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Sorry om jag krossar ngon slags vrldsbild du har, men vad en langare sger om kvaliten p hans varor sger inte mycket, om ngot s r det isfall det motsatta. Allts, desto mer en produkt hyllas av sljaren, desto smre r den. De som sitter p riktigt bra grejer slnger sig inte med "dunder" eller "rent", fr de vet att bra grejer sljer sig sjlvt, 10ggr om.

Istllet r det vettigare att lyssna p andra som lser av samma, och sen en smula sunt frnuft p det sklart. r killen Kalles Kaviar personifierad s kanske inte hans recension och mttstock om vad som r bra eller dligt ladd r ngot att ha, d han skulle kunna snorta vetemjl och nd bli helt maxxad.. r det dremot ngon som ser ut att totalt ha frlorat sin sjl till droger s r det bara att spetsa ronen.

Frga till dig TS;
Vad har du fr erfarenhet utav droger generellt? Srskilt centralstim?

Hur kndes det lilla rus du fick?
Vad gjorde du under ruset/vad ledde ruset dig till fr aktivitet(er)?

Vilket klockslag tog du det och hur lngt efter kunde du somna utan hjlpmedel?

Blev snoppen minimalisk? (Frutstter att du r man).

ter du ngon medicin?

Svaren p ovanstende frgor r avgrande fr f pejl p om det var meta du ftt i dig eller inte. Gissningsvis tror jag ej det, men svara du frst grna. Gissar p ngon katonin snarare, typ dlig batch av 3cmc/3mmc/4cmc/4mmc (vilket r mefedron och det tvivlar jag du ftt tag p)

Hej, jag har ganska lng erfarenhet av centralstimulanter. Jag har ADHD och ter Vyvanse till vardags.

Fick effekt nr jag hjde dosen till 80mg. Det var likt amfetamin, fast med en touch av serotonin. Mycket lugnare rus. Mindre stissigt n dexamfetamin t.om.
Citera
2022-01-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Ne du borde sluta knarka och gra nt vettigt istllet....
Kanske det r inte riktigt du blivit lurad
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in