Citat:
Ursprungligen postat av
finnenandersson
Det jag beskrev ovan är som alla män egentligen vill ha det, om dom hade förstått.
Men dom har inte kommit så långt i utveckling. Dom lever i villfarelse om andra saker. Motorer, fest, alkohol, gänget, laget, fotbollsträning, flotta jobb osv. Inget av det är något att ha.
Ni som går på pubar och barer, på universitet som fula fån. Ni nyutexaminerade rumppojkar som ivrigt suktar efter jobb.
Efterblivna blattar som fantiserar om att bli gangsterkung. Vad är felet med er... Vet ni inte vad njutning är, och vad ni vill?
Vad gör man när man kommit till ett stadie, när det inte går att gå tillbaka och bli naiv, och när det inte går att komma framåt?
Dåliga råd hjälper inte. Jag vill veta hur man hittar glädje och hopp. Inte hur patetiska jättebebisar roar sig, utan vad folk som kommit längre i utvecklingen ska göra.
Vad skulle en psykolog kunna hjälpa mig med?
Detta inlägget beskriver ditt största problem. Och det är du.
Du är ordentligt fel ute när det gäller relationer och vad en sådan betyder. Tror du på allvar att du skulle hitta en kvinna som accepterar dina krav?
Att du dessutom lägger dina idéer i munnen på oss andra män och tror att vi vill ha det likadant visar bara en enorm brist på insikt hos dig.
Ta dig upp ur sängen och ta skogspromenader till att börja med. Du har en lång väg att vandra...