2020-11-27, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Du använder begrepp väldigt konstigt, men å andra sidan matchar det din bländande argumentationsteknik också...

Tack, det var snällt av dig.
Citera
2020-11-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ingen aning om vem du syftar på. Du får gärna förklara vem du menar, och varför du påstår en sån sak. Vore mycket intressant att veta vem du talar om och vad som får dig att dra dessa slutsatser.

Haha ja du begriper nog vem jag syftar på.
Hävdade inte du att du var skarp.😂
Citera
2020-11-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewina
Schackmatt. Där har du fel.

Haha svårt att nå schackmatt när man inte ens har rört pjäserna eller i ditt fall inte ens är i närheten av ett bräde.
Citera
2020-11-27, 16:23
Medlem
RedXs avatar
Har motorsport nämnts? Michele Mouton var ju nära att vinna Rally-VM 1982 och Danica Patrick vann ett indycarlopp.
Citera
2020-11-27, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Haha svårt att nå schackmatt när man inte ens har rört pjäserna eller i ditt fall inte ens är i närheten av ett bräde.
Citera
2020-11-27, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Har motorsport nämnts? Michele Mouton var ju nära att vinna Rally-VM 1982 och Danica Patrick vann ett indycarlopp.

Ja, och två svenskor vann ett stort billopp i Argentina i början på 60-talet. De körde Mercedes, halvprivat har jag för mig. Dvs de körde inte som officiell Mercedes fabriksteam, men hade viss informell hjälp av dem ändå. Mercedes hade dessutom sina officiella fabriksteam med.
Citera
2020-11-27, 21:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av procentarn
Kvinnor är patetiska. Varför ska kvinnor ta plats när det finns män som är bättre? Såg du dessa schackspelande kvinnor, Anna och Pia Cramling var med i Nyhetsmorgon idag?
https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/13305883
Skämskudde på om du ska se klippet.

Varför tar de inte in MÄN istället som kan så mycket mer om schack och ger ett trovärdigare intryck? Istället för två flamsor?

Tycker du inte själv att det är PATETISKT att kvinnor ska ta plats när det finns män som kan såå mycket mer?

Nej inte ett dugg. Kvinnor vill kanske titta på andra kvinnor, har den tanken slagit dig nångång? Aldrig? Nä tänkte det.
Jag tycker att det finns många män som är väldigt patetiska däremot. Småkukade män med mindervärdeskomplex, som ägnar sig åt att klanka ner på och klaga på andra i desperata försök att höja sig själv.
Män som är sexuellt desperata och ränner runt och tafsar till höger och vänster, ja ibland även våldtar.
Män som är pinsamt aggressiva, som tror att de hävdar nån form av status genom hot och aggressioner gentemot andra. Män som slår kvinnor.
Män som har en djupt förstorad självbild, och dessa finns det många av.
Ja, på det stora hela taget är män som grupp alltså betydligt mer både desperata och patetiska än kvinnor som grupp.
Citera
2020-11-27, 21:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
En person som kallar andra på forumet för grisar och stolpskott kanske inte ska lyfta sig till skyarna så mycket...

Jo det ska hon definitivt. Och det hade du förstått om du hade haft något innanför pannbenet själv. Och om inte det är problemet, då har du antingen inte läst särskilt många inlägg här, eller så har du bristfällig läsförståelse.
Citera
2020-11-27, 21:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Haha ja du begriper nog vem jag syftar på.
Hävdade inte du att du var skarp.😂

Nej du får gärna berätta. Och motivera.
Men du kanske inte kan det?
Förstår att det är lätt att man glider lite för fort över tangentbordet med sina små internetkrigarfingrar ibland... Vill du att jag bortser från din kommentar och räknar det som svinn orsakat av dålig självkontroll?
Citera
2020-11-28, 01:28
Medlem
Citat:
Nej du får gärna berätta. Och motivera.
Men du kanske inte kan det?
Förstår att det är lätt att man glider lite för fort över tangentbordet med sina små internetkrigarfingrar ibland... Vill du att jag bortser från din kommentar och räknar det som svinn orsakat av dålig självkontroll?

Jag syftade på dig vilket du givetvis förstod men du spelar dum och fjantar dig istället.
Citera
2020-11-28, 08:10
Medlem
Citat:
Jo det ska hon definitivt. Och det hade du förstått om du hade haft något innanför pannbenet själv. Och om inte det är problemet, då har du antingen inte läst särskilt många inlägg här, eller så har du bristfällig läsförståelse.

Som sagt, I rest my case....
Citera
2020-11-28, 08:13
Medlem
Nu finns det ju ingen sport som heter diskussion/debatt, men det är ju uppenbart i den här tråden att det är ungeför samma skillnad i prestation mellan könen som det är i ishockey...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in