Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-11-16, 22:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Om jag belastar det hårt tex cykla i en brant backe kan det göra ont, men det kanske inte är samma sak. Det knastrar väldigt mycket. Så folk undrar vad det är som låter.

För att ge en referens av hur mitt egna knastrande är så brukar det knastrar till i ytterläget när jag sätter mig på huk. Alltså när knäet är som mest böjt. Om du går runt och knastrar så att folk undrar, så låter det inte helt rätt. Kan du knastrar obegränsat mycket, eller slutar det efter ett tag?
Citera
2020-11-17, 01:08
  #14
Medlem
Mina knän har knastrat i 30 år, är gott över 50 och de funkar ännu, inga smärtor. Ser det som en kuriositet,
Låter som man käkar knäckebröd när jag går nerför en trappa
Citera
2020-11-17, 05:18
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Hej
Mina knän knastrar rejält. De låter som knäckebröd. Finns det några speciellt bra övningar som är bra för att kanske kunna få knäna bättre? Något man ska undvika?

Tack på förhand!
Ev artros! Sök fysioterapeut som ger dig övningar!
Citera
2020-11-17, 08:30
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Ev artros! Sök fysioterapeut som ger dig övningar!
Nej har kollat knäna och det är inte artros.
Citera
2020-11-17, 08:30
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurven
Mina knän har knastrat i 30 år, är gott över 50 och de funkar ännu, inga smärtor. Ser det som en kuriositet,
Låter som man käkar knäckebröd när jag går nerför en trappa
Det konstiga är att de inte lät så innan. Vill inte ha det så så får det att träna bort eller åtminstone få bättre så vore det ju bra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback