• 1
  • 2
2020-11-24, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
Jag är inget efterblivet jävla kukdjur!!! Fan vilka irriterande odugliga odågor ni är. Är ni avundsjuka att ni inte är lika snygga själva eller?? Att inga tjejer vill ha er? Men gå och sätt på varandra då det är väl vad ni innerst inne vill

Okej .. jag är inte avundsjuk på honom, jag sa att det kan röra sig om att han har andra förmågor som gör honom attraktiv. Om jag var bög så kanske jag hade sett de du ser.
Efterbliven är du verkligen inte du är mer felkonstruerad.
Citera
2020-11-24, 16:27
Medlem
vasaduellers avatar
Vad är det som säger att det inte är han själv (finansiärer etc.) som skapar hypen genom fejkkonton?

När bollen väl är i rullning, så springer den dumma fårflocken efter. Varför bry sig? Om majoriteten hade rätt så hade världen varit en utopi idag. Det är den inte. Låt dem springa. Gör något vettigt själv.
Citera
2020-11-24, 19:16
Medlem
SKetchers avatar
Ja, han är objektivt attraktiv. Kindkotorna gör honom till en 10/10.
Citera
2020-11-24, 19:41
Medlem
slemhogs avatar
Är det han i glasögon i högra hörnet längst ner?
Ser ut som en random grekisk universitet tönt i mina ögon, ser helt average ut. Fattar inte vad som är snyggt med honom?
Ser dussintals svenska killar som ser bättre ut än honom under en promenad i Stockholm innerstad.
Citera
2020-11-24, 22:13
Avstängd
Alla dom är efterblivna jävla löjliga streamarna. Särskilt tjejerna. De är fnask som är ute efter att tjäna pengar på kåta gubbar och fjortisar. Och folk som säger att traditionell TV är fördummande. Det här är 100 vändor värre.
Citera
2020-11-24, 22:44
Medlem
Sickmyducks avatar
Snubben är löjligt snygg. Du använde ju inte ens bra bilder på honom.

https://i.pinimg.com/originals/a4/13...698a4e9e61.jpg

https://i.pinimg.com/originals/60/f6...c10ca0258c.jpg
Citera
2020-11-25, 07:59
Medlem
Jag har kollat på han några gånger o han är helt jävla dum i huvudet förfan.

Vad jag har förstått det som så bor han hemma hos sin mamma (en äldre kvinna brukar komma in o typ sked mata han)

O vad han gör är att öppet sitta o misstolka allting som folk säger o ge dom löjliga smeknamn. Om någon inte tycker som han så är dom racist, bigots eller karen..

O så fort någon försöker ta ett allvarligt samtal med han, så är det en snabb konversation där bara han får säga hur tycker att det ska vara, sen bemöter han den personen inte igen eller också så blockerar han.

Saker han säger online är inte hämtat i fakta, utan om någon säger att ”lagen fungerar så!” så är hans argument att det inte är alls så det funkar! Bla bla bla bla! Snabbt! Sen på med blocken. O kalla den dom försökte förklara hur lagen fungerar för han, för en idiot.

Det är alltså en bortskämd unge med en ohyggelig tro på sig själv och sina påhittade åsikter.

Dessutom är han uppväxt i ett muslimsk land så han ska alltid sitta o måla upp muslimer som offer i allt. Antar att det är mode just nu.

Så någon muslim med hijab blir typ attackerad och knivad i typ frankrike. Då får hans kanal sitta o höra om dom stackars muslimerna i ett helt år, o det är jättemånga muslimer som blir knivade.

Inte någonsin en diskussion om alla muslimerna som springer runt i typ sverige o rånar o knivar alla...

”Nejmen jag brukar kritisera islam!” Säger han. Har inte hört han kritiserat islam en enda gång, utan felet är alltid alla andras.
Afghanistan tex. Problemet där är tydligen inte att folk är korrupta och militias går in i byar och skjuter folk helt random bara för att det ger dom pengar.
Det är svenskarnas fel som åker ner o skyddar dom jävlarna då dom är inne o förstör allt i ett annat land.

Visst, han har ett utseende som många säkert gillar. (Framförallt han själv, förmodligen kollar han på sig själv när han runkar)
Och han är grymt jävla abusive emot alla andra. Så tjejerna tänker automatiskt att han kommer säkert kunna dominera mig! Noll tanke på att han kommer lämna dom förstörda, panka o helt trasiga. (Människans naivitet att det händer inte mig!)

Han är en regelrätt idiot bara. Som har lyckats gjort sig ett namn och fixat 200 000 följare pga att han babblar en massa skit nonstop som idioter går på o sen har du också fenomenet med att leva på clout.

Bara du kan babbla nonstop så kan det sänka den bästa. Folk är inte så intresserade av fakta. Bara det känns bra. (Och inte dom själva tvingas bli utsatt)

https://www.google.se/amp/s/www.psyc...st-liars%3famp

Han är en retard med andra ord. O blir känd för att han får uppmärksamhet ifrån beta pojkar.
Finns några i tråden.
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-11-25 kl. 08:02.
Citera
2020-11-25, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
Jag är inget efterblivet jävla kukdjur!!! Fan vilka irriterande odugliga odågor ni är. Är ni avundsjuka att ni inte är lika snygga själva eller?? Att inga tjejer vill ha er? Men gå och sätt på varandra då det är väl vad ni innerst inne vill

Ja. Det är dig jag menar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in