2020-11-29, 23:30
Medlem
JustZlatans avatar
Imponerande av Mike Tyson. Det mrks att han r vegan. Han ser ut som hlsan sjlv och stark r han ocks.
2020-11-30, 00:04
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Imponerande av Mike Tyson. Det mrks att han r vegan. Han ser ut som hlsan sjlv och stark r han ocks.
Enligt egen utsago s rkte Tyson cannabis fre matchen mot Jones:

https://www.aftonbladet.se/sportblad...n-mot-jones-jr

Jag r mycket stolt ver Mike Tyson. Han kr veganskt och rker cannabis. Nstan s att jag kan frlta honom fr hans islam hjrnslpp, lol.

Hur som helst s r det kul med Tyson tillbaka i ringen igen, ven om han sklart r ganska ringrostig nufrtiden jmfrt med hans prime. Fler matcher r tydligen p g ocks.
2020-11-30, 00:26
Medlem
Hade jag varit dom hade jag sparrat lite innan med varandra. Fr att gra det hela mer intressant att se p. Det r ju trots all t uppvisningsmatch.

Tyson har kunnat hlla tillbaka lite s vi ftt se roys snabba hnder och fotarbete lite mer
2020-11-30, 00:59
Medlem
Benmaergskylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Jag r mycket stolt ver Mike Tyson. Han kr veganskt och rker cannabis. Nstan s att jag kan frlta honom fr hans islam hjrnslpp, lol.

Hur som helst s r det kul med Tyson tillbaka i ringen igen, ven om han sklart r ganska ringrostig nufrtiden jmfrt med hans prime. Fler matcher r tydligen p g ocks.

Det vi bevittnade var endast en freakshow, kul, men ndock en renodlad freakshow.
2020-11-30, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tyson fick inga pengar. Vlgrenhetsgala.

Och det tror du p sjlv? Tyson fr sin del av kakan, p ett eller annat stt bakom kulisserna. Det kan du vara helt sker p.
2020-11-30, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
2 legender? Hade aldrig hrt namnet Roy Jones Jr innan denna matchen.

Sger mer om hur lite du vet om boxning.

Tycker matchen var riktigt bra! Tyson r fortfarande livsfarlig. Roy gjorde det han behvde fr att verleva. Roys kropp har nog tagit bra mycket mer stryk under sin lngre karrir i olika viktklasser och det fick man se rtt tydligt p hans uthllighet.
2020-11-30, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
2 legender? Hade aldrig hrt namnet Roy Jones Jr innan denna matchen.

Sger mer om hur insatt du r i boxning. Lt mig gissa att de enda tv boxarna du kan namnet p r Mike Tyson och Muhammad Ali?
2020-11-30, 02:22
Medlem
Callebiltes avatar
Hur funkar hans veganism med rontandet..?
2020-11-30, 02:44
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Allts, till dig och alla andra:

Det var ingen riktig match, utan tv avdankade gubbar p 50+ som boxades p skoj fr att dra in kosing till vlgrenhet. Den r att betrakta som att ett band som var stort fr 30 r sedan samlas och spelar igen, fr skojs skull. Eller som att 94-laget har tertrff och spelar en uppvisningsmatch. P den nivn.

S att anvnda den som argument fr att boxning r en dende sport och jmfra med ngot annat r rtt s efterblivet (ven om du skulle ha rtt)... sorry to say

Ptja, har du hrt talas om ngon som heter Floyd Mayweather Jr kanske? Fre pandemin frvisso, men hur mycket pengar menar du att de olika MMA-organisationerna gr i rdande lge?

Kom igen. Floyd har lagt av och hans enda stt att dra pengar r att fightas mot Connor.

UFC har haft ett rekordr men riktigt bra ppv-buys!
2020-11-30, 03:25
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Han r ju inte vegan lngre, han la ner det innan han brjade trna igen.
2020-11-30, 03:26
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Nej han har brjar ta ktt igen, googla p det.
2020-11-30, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tyson fick inga pengar. Vlgrenhetsgala.

det verkar ju som att roy jones fick det, han bad ju om mer pengar nr det blev uppskjutet datum.

Tror Tyson fr en del av summan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in